Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The first Hunger Game

Ga naar beneden 
+3
thomas
Emma
Hanne
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 14:17

Meisje District 10: Allyssya Jordan: 17:

Ik was blij dat Amaranta er hetzelfde over dacht als ik. Dit spelletje is smerig en vuil. Het Capitool is smerig en vuil. Zij hebben ons dit aangedaan, en niemand anders. Ik besloot dan toch ook maar eens aan Zanzar te vragen wat hij ervan vond, het was altijd goed meer over de tributen te weten te komen. Of je ze nu later in een bondgenootschap wilde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 15:57

Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):

Het man tot man vechten was moeilijk; Ik was trouwens niet de enige die zich er mee bezig hield. Ook andere waren het aan het doen. Toch vroeg ik om niet tegen hen te moeten. In hun ogen was ik nu zwak. En ik hoopte dat dat in mijn voordeel zou werken. Ik oefende hier niet voluit, ik lette heel goed op om de technieken onder de knie te krijgen en stond al verschrikkelijk snel nat in het zweet. Ik hoopte dat mijn niet zo grote uithouding me niet fataal zou worden. Ik kon wel hard lopen, maar vraag me niet om dat een uur vast te houden. Op dat moment besloot ik om mijn uithouding intensief te beginnen trainen, het zou crutiaal zijn om te kunnen overleven. Nadat ik vond dat ik genoeg had liggen worstelen en verdedigen. Ik besloot om wat,klilmles te nemen. Er waren klimmuren en ook touwen om op te klauteren. Dat zou van mas kunnen komen als er bomen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:07

Jongen district 8: Zanzar Zeneb (16 jaar):
"Wat je zegt", zei Zanzar op wat Amaranta zei. "Smerig, maar wat verwacht je dan van het Capitool?" De haat tegen het Capitool was duidelijk te horen in zijn stem. "En ik hoop ten aller zeerste dat genieten nog even zou kunnen voor we..." hij zuchtte. "Voor ons zit het er momenteel iet echt in, voor mij en Catlynn. Onze begeleiden... tja, soms heb je gewoon pech." Doordat hij even met zijn gedachten bij de haat tegen het Capitool zat, was zijn knoop iets heel anders geworden dan het eigenlijk moest zijn. Hij ontwarde hem snel weer. Daar was hij blijkbaar wel goed in. Dan probeerde hij het opnieuw, deze keer beter geconsenteerd.

meisje District 6: Emilia Gomen (14 jaar):
De instructeur deed me overschakelen op reactievermogen en het werpen van de messen. Ik stond voor een opstelling van verschillende doelen, die elk om de beurt zouden oplichten als ik ernaar moest gooien. Ik haalde even adem en knikte naar de man, die de oefening deed starten. Ik zag het eerste doel oplichten en wierp. het was niet in de roos maar toch wel al raak. de volgende lag er al dichter bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:33

Jongen district 11: Jamy Treetown (14 jaar):
Ik liep naar het strategieonderdeel. Ik keek aandachtig naar de opgavensen werkte ze zorgvuldig uit. Catlynn zat er ook bij. Zou ik een gesprek met haar starten of zou dat haar alleen maar irriteren? Ik besloot het niet te doen en af te wachten. Ik keek even op van mijn werk en zag dat er al enkele groepjes werden gevormd. Niemand wist wat de beste tactiek was, omdat niemand al een hongerspelen had gezien.

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
Ik liep meteen samen met Gem naar het onderdeel gevechtstechnieken. Ik wilde me nog een beetje bijschaven bij de technieken waar ik nog niet zo goed in was. Ik keek rond en zag dat Lizz bij de overleving zat. Vuur maken. Lekker handig, dan kan zij in de arena ons vuur altijd aansteken. Als we haar niet meer nodig hebben, duwen we haar er gewoon in. Will was gaan praten met Michael. Daar zou ik ook nog wel een stokje voor steken. Dat koppel hoefde ik niet, die gingen alleen maar samenspannen.

Jongen district 7: Steven Treer (12 jaar):
Ik hield me wat afzijdig en oefende op kracht en gevechtstechnieken. Ik wist dat ik er nooit goed in zou worden, maar ik moest proberen. Misschien kon ik nog wat sterker worden en enkele andere van de jongste kinderen doden. Misschien haalde ik dan nog de tweede dag. Ik hoopte het, maar vreesde tegelijkertijd. De anderen waren te sterk voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:35

Meisje van district 9 Amaranta Corn (17jaar):

Ik dacht na over wat Zanzar zij. Onze begeleiders vielen goed mee. Allemaal eigenlijk. Ook onze stylisten. Ik kon me inbeelden dat wanneer je ambetante begeleiders had het allemaal nog een stuk moeilijker was. "Michael en ik mogen daar niet over klagen." zei ik. "Zijn vader is onze begeleider want hij is de burgemeester van ons district, en onze begeleider valt ook echt nog wel mee."

meisje district 8: Catlynn Kant (16 jaar):

De jongen van district 11, ik denk dat hij Jamy heette kwam er ook bij zitten. Zou ik een gesprek aanknopen? Hij zag er mij oprecht vriendelijk uit. Niet een vrouwenverslierder zoals er hier in het capitool honderden bij elkaar zaten. Ik zag dat Zanzar mijn Amaranta van district 9 zat en Allyssia van district 10. Dat zou ons kunnen helpen als we een bondgenootschap wilden vormen. Maar hadden we district 11 ook nodig? Ik wist het niet goed. Ik besloot het maar te proberen. Zo veel mogelijk netwerken. "Hallo," zei ik. Een beetje stuntelig, niet goed wetende hoe te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:44

Meisje District 12: Jenna Loren: 18:

Praten, de eerste stap om bondgenootschappen te maken, dat was elkaar leren kennen. Ik zag de tributen van 10 elk met een tribuut van 9 aan de praat gaan. Dat zou een goed team worden, dat wist ik nu al. 9 en 10 tezamen, uit die groep zou er iemand kunnen winnen, daar was ik zeker van. Ik besluit naar Catlynn Kant te gaan uit 8.
"Ik stoor toch niet hé?" vroeg ik wat angstig.

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

"Is Michaels vader de burgemeester van District 9?" vraag ik tot mijn verschiet, op wat Amaranta zei. "Ik heb ons begeleiders ook niet graag. De burgemeester valt wel mee, maar Gallixa... nu ja, als ik het licht uitdruk heb ik gisterenavond een stekende ruzie met haar gehad."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:48

Meisje district 3: Grace Walkman (17 jaar):
Ik begon bij gevechtstechnieken. Dat was iets dat je gemakkelijk kon terug oproepen in een gevecht, als je het eenmaal onder de knie had. De laatste dagen zou ik me bezig houden met overleven. Die dingen zouden dan nog vers in mijn hoofd zitten en dan kon ik in ieder geval voor mezelf zorgen, als ze niet wilden dat ik samen ging werken. Ik moest in ieder geval groot gevecht vermijden. In man op man zou ik meer geluk hebben.

Jongen District 4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
Ik liet Lizz haar weg op gaan en gig zelf naar de gevechtstechnieken. Ik begon een gesprek met Rubbon. We zouden er samen voor gaan. Ik zei hem alleen niet dat ik er alles voor ging doen om Lizz thuis te krijgen. Rubbon had er echter vrijwel meteen mee ingestemd dat Lizz bij ons in het pact moest. Die stap was dan al gezet. Gem moest er ook bij. Dat vond ik wel oke. Rubbon wou ook de tributen van een overtuigen.

Meisje district 5: Lieselore Watson (16 jaar):
Ik kreeg eerst een aparte training om te lopen op mijn nieuwe been en te ontdekken wat ik r allemaal mee kon. Het was fijn om terug te kunnen rennen. Ik rende snel en de begeleider schakelde dan ook snel over op andere technieken, zoals klimmen, behendigheid en springen. Dat was dus hetgeen waarmee ik me de hele voormiddag bezig hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 16:54

Jongen district 11: Jamy Treetown (14 jaar):
2Hey", zei ik terug. Het was een ongemakkelijke situatie. Wat moest hij verder zeggen? 'Wil je met mij een pact beginnen?' neen, dat was te belachelijk. Ik begon dan maar over iets totaal anders. "Wat voor kleren maken jullie eigenlijk allemaal in jullie district?" Oke, dit klink echt wel dom. Wat voor een stomme vraag om een gesprek mee te beginnen! Maar ja, over het weer kon je ook niet beginnen, want dat zag je hier niet. Dan kwam er nog iemand bij. "Neen, zet je erbij", zei ik meteen. Ach, weer zo'n loze uitspraak. wat had ik toch?

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
Dat ik de tribuut van 4 had binnengehaald was al een groot pluspunt. Ik vond het wel komisch. Lizz moest erbij, maar uiteindelijk zou ik haar ook wel snel genoeg afgemaakt hebben. Die homo moest niet denken dat ik haar zou laten winnen. Ook hij zou niet lang meer te leven hebben als iedereen buiten ons pact eenmaal dood was... Ik zag alles al voor mij. Alles kwam goed en zou lopen volgens mijn plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 17:01

Jongen district 8: Zanzar Zeneb (16 jaar):
"En Will? Hebben jullie allebei problemen met haar?" Zanzar had haar eigenlijk willen vragen of ze goed met Will overweg kon, maar misschien zou dat fout gaan overkomen. Hij keek even om naar de spelmakers. Die genoten van rijkelijk eten en drinken. Toen keek hij weer naar zijn knoop. "Oh, kijk Amaranta, hij is eindelijk gelukt!", zei hij blij. Dan kon hij nu overschakelen naar een volgende knoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 17:09

Jongen district 10 Will Sheepedee (18):
"Dat is inderdaad een slimme beslissing", zei Will. Verder gig hun gesprek nog over hoe de oorlog was geweest en hoe ze in hun district hadden geleefd. Uiteindelijk vertelde Will over zijn plan om mensen onder zijn vleugels te nemen, maar zelf niet te winnen. Allyssya was natuurlijk eerst in de lijn om te beschermen. Zij was tenslotte van zijn eigen district. Op die manier zou hij ook zijn eigen district nog een dienst bewijzen.

meisje district 4: Lizz Fishington (13):
Lizz had al enkele vuurtjes aangestoken en was van de mening dat ze wel een zeer rookloos vuur kon maken toen er opeens een geluid door de zaal galmde. Een stem zei hen dat ze konden gaan eten en een lamp boven een deur lichte op. Daar zouden ze dus moeten gaan eten. Lizz keek even rond of ze Bjorn zag. Hij was bij de tributen van district 2. Daar zouden ze dus een pact mee gaan sluiten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 17:16

Jongen district 9: Michael Weading (18 jaar):
Will vertelde uiteindelijk zijn plan. Ze zaten dus min of meer in het zelfde bootje, ze zouden beiden niet winnen. Michael besloot uiteindelijk dan ook om zijn plan te vertellen. "Mijn vader vind het natuurlijk lastig om zijn zoon de dood in te jagen, maar ik denk wel dat hij er vrede mee heeft genomen", sloot hij zijn uitleg af. Hij had al verteld over dat zijn vader burgemeester was Opeens klonk er dat ze moesten gaan eten. Michael stond recht. "Laten we maar eerst naar hen gaan en dan samen naar de eetzaal vertrekken", stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 17:17

Meisje District 10: Allyssya Jordan: 17:

"Will zegt dat ik haar te vriend moet houden. Hij heeft in ieder geval geen ruzie met haar, in hoeverre ze goed overeen komen, weet ik ook niet." zeg ik tegen Zanzar. "We moeten dan naar een of andere eetzaal." zeg ik tegen hen. Ik denk even voor ik besluit de stap te zetten. Amaranta wil ik echt in mijn team, en Zanzar misschien ook. "Zouden jullie het zien zitten om bij ons aan tafel te komen?" vroeg ik ietwat gespannen aan hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 20:00

Jongen district 10 Will Sheepedee (18):
Ze liepen naar hen toe en Will hoorde Allyssya net vragen of de twee anderen bij hen aan tafel wilden zitten. Hij liep naar haar toe. "Amaranta, je mag heb even terug hebben", zei hij glimlachend tegen haar. Dan keek hij naar Allyssya. "En, al veel bijgeleerd?", vroeg hij haar. Will zag hoe de spelmakers nu alert waren en naar ons groepje stonden te kijken. Hij vroeg zich ook af of Catlynn er nog bij ging komen. Hoe meer ziel, hoe meer vreugd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 20:12

Jongen district 9: Michael Weading (18 jaar):
Michael had de vraag ook gehoord. "Natuurlijk willen wij bij jullie aansluiten aan de tafel." Binnenin leek het een soort vervormde afspraak naar 'natuurlijk sluiten we met jou een pact'. Dan hoorde hij wat Will zei. Hij lachte even. "Ja, voor nu dan toch", zei hij glimlachend. Hij ging achter haar staan, legde zijn armen om haar nek en zijn hoofd naast dat van haar. Hij gaf haar even een kus op haar wang. Dan volgde hij even de blik van Will. "Ze zullen weer iets interessants te vertellen hebben vandaag", zei ik tegen Will. "Ik denk dat ze dit tafereel niet bepaald verwacht hadden." Hun band was nu al zeer goed aan het groeien. Hoe dat kwam? Waarschijnlijk lagen hun karakters gewoon zo danig goed op elkaar afgestemd. "Laten we gaan", Michael dan.

Jongen district 8: Zanzar Zeneb (16 jaar):
Ze moesten gaan eten. Zanzar was blij, hij had eigenlijk wel al best honger gekregen. "Samen eten lijkt me een fijn idee", zei hij. Om wat Michael tegen Will zei, keek Zanzar ook eens naar de spelmakers. Hij grinnikte even. Net goed. Ze deden dingen die het Capitool niet verwachtte. Perfect om het Capitool een loer te draaien. Plots kwam er een bizar gedacht bij hem op. Wat als ze nu eens de beroeps lieten begaan en met zen allen gezellig in de arena gingen zitten en zo lang overleven als ze konden? Maar die gedachte veegde hij al snel weg. Natuurlijk zou het Capitool daar een stokje voor steken. Hen zo ver drijven dat ze niet anders konden dan een voor een te sterven. Of het van honger, moord of iets anders zou zijn, dat zou voor het Capitool niets uitmaken. Langst de andere kant zou het wel minder interessant zijn voor de kijkers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyza 22 dec - 21:31

Meisje van district 9 Amaranta Corn (17jaar):

Ik glimlachte naar Zanzar toen hij zijn knoop had gemaakt. "Goed gedaan!" riep ik enthousiast. Toen het etenstijd was kwamen Will en Michael naar ons. Ik glimlachte om Will opmerking? Ondertussen probeerde ik hem in te schatten. Was hij even te vertrouwen als ik Allyssya dacht te vertrouwen? Het leek me van wel, en anders zou Michael me wel waarschuwen. We zouden samen eten, dat was al beslist. Het leek precies zelfs al beslist dat 9 en 10 samen een bondgenootschap zouden vormen. Dat was sneller als verwacht. En Zanzar er ook bij, samen met Catlynn waarschijnlijk. Waarom ook niet? Ik sloot me weer veilig in de armen van Michael en we gingen allen samen naar de eetzaal. Er stond een toog waar je allerlei eten kon opscheppen. Nadat we een bord hadden genomen gingen we aan tafel zitten.

Meisje van district 8 Catlynn Kant (16jaar):

Ik wou Jamy net vragen vanwaar die vraag kwam. Het was een vreemde vraag om zo op dit moment te stellen. Maar net op dat moment kwam de meisjestribuut van district 12 af. Jamy had haar al welkom gegeten. Nog voor we een deftig gesprek konden beginnen was het tijd om te eten. Ik zag dat Zanzar samen zou gaan eten met de mensen van district 9 en 10. We zouden dan al met zes zijn. Ik wist daarbij niet of die anderen voor hen wel zo welkom waren. Ik bedoel, misschien zouden ze hen eerder als een last zien. "Ik denk dat ik met mijn medetribuut moet gaan eten," zei ik. Om zo subtiel mogelijk duidelijk te maken dat ik het diner niet samen met hen kon delen. ik voelde me verschikkelijk schuldig toen ik naar de andere liep. Dat was een goed begin. Nu begon ik me al slecht te voelen omdat ik niet samen met bepaalde mensen ging eten, terwijl ik straks samen met hen in een arena zou staan.

Meisje van district 11 Niketa Reaps (16jaar):

Ik zat helemaal vanboven in de touwen die ophingen. Een klusje dat ik blijkbaar duidelijk te pakken had. Toen kwam de omroep dat het etenstijd was. Jammie! Ik liet me voorzichtig naar beneden glijden. Jamy stond bij de meisjes van district 8 en 12. Die van 8 was kennelijk niet van plan om samen met hen te eten. Die van twaalf daarentegen zag er wel uit of ze gezelschap kon gebruiken. Ik ging naar hen toe. "Zullen wij samen gaan eten?" vroeg ik. Tenslotte waren we theoretisch gezien zo goed als buren.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 11:12

Jongen district 11: Jamy Treetown (14 jaar):
Plots liep ze weg, ach ja, niet dan. Hij had nog steeds Jenna. En daar was ook Niketa. "Ja, goed idee!", zei hij. "Wil Cedric ook bij ons zitten?", vroeg hij dan aan Jenna. Hij zag het groepje van zes samen naar de eetzaal gaan. Het zou nog een grote opdracht worden om die te verslaan en terug naar huis te kunnen gaan, voor wie van ons dan ook. En er was nog een groepje gevormd. de kinderen die er tussen uit zouden vallen, zouden diep in de problemen raken. Die van 7 bijvoorbeeld. Die jongen was nog maar zo jong, die maakte geen schijn van kans als hij niemand vond om samen te werken.

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
Ze gingen samen op weg naar de eetzaal. "We sluiten mee aan de tafel van de tributen van een", zei Rubbon meteen. Hij nam de leiding een beetje. Of de andere het nu fijn zouden vinden of niet. Hij was een échte jongen en goed getraind, dus het was logisch dat hij zou leiden. Hij zag de andere groep ook al verplaatsen. Will had al veel mensen om zich heen verzameld. Het zou nog een opgaven worden om die daar weg te kapen. Of ze zouden ook gewoon met hen allemaal een pact kunnen sluiten en dan, als iedereen sliep, een voor een iedereen de keel over snijden. Te beginnen bij het koppel en die creep van een Zanzar.

Jongen district 7: Steven Treer (12 jaar):
Steven werd steeds banger toen hij zag hoe de groepen al gevormd werden. Hij liep alleen naar de eetzaal en dam een plateau met eten. Hij zette zich aan een tafeltje, wie weet zou er nog iemand bij komen zitten, maar hij vreesde er eigenlijk voor. Rose kwam uiteindelijk bij hem zitten. Ze begonnen eerst in stilte te eten, maar toen knoopte Rose toch een gesprek aan. Ze praatten wat over wat ze al gedaan hadden vandaag en over hoe bezorgd ze waren over de groepjes die werden gevormd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 11:32

off: zou er even met die van 1 kunnen gespeeld worden?

Jongen District 4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
Bjorn zuchtte even. Hij wou dus de leiding nemen. Ach momenteel was Lizz nog veilig. Bjron zou hem dus laten doen. Hij zou hem wel aankunnen als het er uiteindelijk op aan kwam... Lizz zou terug naar huis gaan, daar stond Bjorn op. Hij zou blijven doorgaan tot hij in zijn opzet geslaagd was, tot ze terug naar huis kon. Als dat het laatste was dat hij voor zijn lief kon doen, dan deed hij dat met veel plezier. Ze vertrokken naar de eetzaal en begonnen hun eten te nemen.

Meisje district 3: Grace Walkman (17 jaar):
Grace begon al goed te worden in het vechten en was daar blij om. Fred had een verbod van omgang gekregen met haar, dus ze ging alleen naar de eetzaal en nam haar eten. Ze keek even rond en besloot uiteindelijk bij de tributen van district 7 te gaan zitten. Zij zaten ook nog alleen, dus misschien kon ze daar wel een of ander verbond mee sluiten. "Mag ik erbij komen zitten?", vroeg ze aan de twee tributen. Ze keek nog even op om te zien wie er al bij elkaar zaten. Toch al drie groepjes die aan het vormen waren, dan kon hier het vierde komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 12:27

Off: oké, zal ik even doen

Meisje D1: Caitlin Jennigan: 18:

Ik loop naar Bjorn toe. Ik wil een pact met 2 en 4, dat is zeker. Wij zijn goed. Bon, Handsome niet, maar ik wel, dus dump ik hem onmiddellijk als ik hem niet meer nodig heb. 2 is goed, want die heb ik zien trainen, en 4 heeft Bjorn Waterfall. Die Lizz dump ik ook wel, als de tijd komt.
"Samen eten? Met 2 erbij?" vraag ik aan hem.

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

Het meisje uit District 11 kwam naar mij toe om te vragen om bij haar en haar districts-partner te eten. Als ik een bondgenootschap wilde vormen, was het zeker een goede stap om nu met hen te praten.
"Graag", zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 12:57

Jongen District 4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
"oke, super, zoals je ziet, zijn we al samen met twee aan het aanschuiven. Laten we daar maar gaan zitten", zei Bjorn, wijzend naar een vrije tafel. Hij wandelde al richting de tafel, in de verwachting dat de rest wel zou volgen. Dat Caitlin uit eigen initiatief naar ons toe kwam, was een goed teken. Zij zat dus ook graag mee in het pact. Misschien zou ik nog wel goed voor haar moeten opletten als ik Lizz wilde beschermen. Ze waren stuk voor stuk op de overwinning uit, dus dat was best gevaarlijk.

Meisje district 5: Lieselore Watson (16 jaar):
Het trainen ging goed en al snel was ik nog amper benadeeld tegenover de andere tributen. Ik moest misschien wel wat meer energie erin stoppen, maar het lukte. Ik zou mijn armen nog wat moeten trainen, maar die waren, na zo'n lange tijd met krukken lopen, ook wel al sterk geworden. Ik mocht mij eindelijk bij de andere tributen voegen en zag dat er al groepen waren gevormd. De tributen van 1, 2 en 4 stonden al samen en ook die van 8, 9 en 10 bleken een pact te sluiten. Het meisje van 3 bleek zich te willen aansluiten bij de tributen van 7. Ik zag ook dat die van 11 bij die van 12 stonden. Ik ging alvast mijn eten halen en keek dan even rond. Het waren tafeltjes waar telkens slechts zes mensen aan konden zitten, dus moest ik ofwel bij de zwakkere aansluiten ofwel aan de lege tafel gaan zitten en dan zouden 11 en 12 waarschijnlijk bij mij moeten aansluiten. Ik besloot dat laatste te doen. Ik ging aan de lege tafel zitten. Viggo kwam er al snel ook bij zitten. "Wil je dan toch bij de zwakke komen?", beet ik hem toe. Het was eigenlijk niet zijn schuld dat onze begeleiders niet wilde dat Viggo zich met mij bezig hield, maar toch.
"Neen, anders zou ik wel bij 7 gaan zitten zijn. Ik heb je wel zien trainen hoor. Zo afgezonderd was je niet." Ik zuchtte. "Sorry, die opmerking was stom", zei ik.
"Maakt niet uit", zei hij met een glimlach. "Maar wat is nu het plan?"
"Ik hoop dat 11 en 12 hier bij komen zitten", zei ik. "Verder is er nog geen plan.
"Veel keus hebben ze niet zo te zien. Als die van 3 bij die van 7 mag zitten, dan geraken daar nog maar 3 tributen bij, hier is nog plaats voor hen alle vier en de andere tafels zijn al bezet." Ik knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 13:13

Meisje D1: Caitlin Jennigan: 18:

"Oké, is goed." zei ik tegen Bjorn terwijl ik een broodje uit de broodmand pakte. "Waar ik het eerst zou willen over hebben, is of iedereen van Districten 2 en 4 er akkoord mee zijn dat we met ons allen een pact vormen."
"Ik niet", zei Handsome, waarmee hij me nogal behoorlijk irriteerde.
"Han", zei ik tegen hem, hij moest zijn plaats weten. Hij zou er als één van de eersten aan gaan, als het pact kapot ging, of al de rest waren dood.
"Om jouw mening werd niet gevraagd, ik vroeg de mening van Gem, Rubbon, Bjorn en Lizz, niet die van jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 13:13

Jongen district 11: Jamy Treetown (14 jaar):
"Laten we dan maar gaan eten", zei Jamy. "De rest is al vertrokken zo te zien." Niet dat hij bang was dat er niet genoeg eten was of zo. Hij vroeg zich alleen af hoe de verdeling van de tafels zou zijn. Misschien hadden ze straks geen plaats meer om met zen vieren samen te zitten. Dat zou pas lastig zijn. En daarbij zou het ook niet zo'n goede start worden. Wie zou dan ergens anders moeten zitten? Of zouden ze een stoel mogen bij zetten. Bij wie zouden ze dan moeten bij zitten? Ze zouden het pas weten als ze gingen kijken.

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
"Als mister Handsome geen pact met ons wil, dan moet hij dat maar weten, mag hij lekker bij die zielige mensen wan 7 gaan zitten. Zo te zien gaat die psychopaat van 3 daar ook bij zitten. Ik wens je een snelle dood als je naar daar gaat, mogen de beste winnen." Dan richtte Rubbon zich tot de anderen. "We hebben het er al over gehad en we willen jullie er zeker en vast bij. Samen staan we sterker. We gaan ook nog proberen om dat andere groepje van zes te breken. Dan kunnen we Will binnenkapen en hebben we de sterkste tribuut ook al aan onze kant." Ik nam mijn eten en liep naar de lege tafel, achter Bjorn. Ik zette me neer en nam een slok.

Jongen district 7: Steven Treer (12 jaar):
"Ja natuurlijk mogen jullie erbij", zei Rose meteen. Steven glimlachte even naar haar. Hij zag hoe de tributen van 1, 2 en 4 bij elkaar gingen zitten. Ook de tributen van 5 zaten al samen. Ze waren een zwak groepje aan het vormen, maar ze hadden ten minsten een groepje. Ze waren nu al met drie en die van 5 nog maar met 2. Steven moest het positief bekijken. Hij maakte misschien nog wel een kleine kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 13:30

Meisje D1: Caitlin Jennigan: 18:

"Ik denk eerder, dat als mister Handsome geen pact wil vormen, hij als de eerste een pijnlijke dood zal krijgen." zeg ik tegen Rubbon. Als Handsome geen pact wil vormen, keren we ons gewoon tegen ons klein ettertje, en ruimen we hem uit de weg. "Will zou ik niet proberen te veroveren. Dan zijn we verplicht om die Allyssya erbij te nemen, en dat wijf staat me niet aan. Ik denk dat ik na het eten toch maar eens met hem ga gaan praten. Niet geschoten is altijd mis."

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

"Smakelijk, iedereen", zeg ik met een glimlach tegen niemand in het bijzonder.

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

Ik zag hoe de tributen van 9 en 10 samen zaten, die van 1,2 en 4, en de tributen van 7, 5 en 3 ook. Het was best dat we met 11 gingen samenzitten. Als er zoveel pacten gingen zijn, zouden ook wij er een moeten hebben, anders zijn we binnen de dag dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 14:02

Jongen District 4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
"Ach, dan nemen we haar er toch gewoon bij en schakelen we haar meteen uit. We laten het op een ongeluk lijken." Dan kreeg Bjorn nog een ander idee. "Of we zorgen er gewoon voor dat ze ruzie krijgen, dat Will niet meer met haar wil samenwerken. Probleem opgelost." Bjorn ging zelf ook zetten en begon te eten. Het eten was goed. Het sterkte de tributen aan. Op die manier zouden ze er weer tegen aan kunnen voor een tijdje.

Meisje district 3: Grace Walkman (17 jaar):
Ik glimlachte terug en ging erbij zitten. "Smakelijk dan", zei ik en ik nam een hap van het eten. Toen zag ik hoe er een tafel werd bij gezet met precies vier stoelen. Dus dan wilde het Capitool dat er niet te grote groepen werden gevormd, dacht ik. Ik keek naar de groepjes. Er waren al twee grote groepen en wie weet wat volgde er nog. We stonden in de minderheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 14:06

Meisje D1: Caitlin Jennigan: 18:

"Will is geen goede bondgenoot. Daar ben ik vrij van overtuigd. En zelfs die Allyssya zal wel haar talenten hebben. Ik denk ook niet dat zij zo makkelijk uitgeschakeld zal kunnen worden. Ze heeft tenslotte 17 jaar overleefd in 10, en ze heeft de oorlog overleefd. Ik denk niet dat ze zich zo makkelijk zal laten doden. En die Will ziet er me niet dom uit, die krijgt het onmiddellijk in de gaten dat wij het hebben gedaan. Misschien laten we die 2 gewoon aan hun lot over. Of we wachten tot Allyssya door een andere tribuut is uitgeschakeld."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Emptyzo 23 dec - 14:12

meisje district 4: Lizz Fishington (13):
Lizz ging ook bij aan de tafel zitten. "Ach, die Allyssya is gewoon een beetje raar. Ze maakt een vuurtje en is weer weg. Ze heeft ook niet bepaald veel tegen me gezegd. Waarom ze er in de eerste plaats kwam bij zitten, weet is niet, maar ja." Ze begon te eten en keek naar de tafel de werd bijgezet. Net goed, zo konden er niet te grote groepen ontstaan. Niet dat ze hard moesten vrezen, maar verdeeldheid tussen de andere tributen was nog steeds het beste voor hen. "Daarbij, Will hoeft niets door te hebben. We zorgen gewoon voor een ruzie en alles is opgelost."

Jongen district 10 Will Sheepedee (18):
Ze zaten met zen zessen aan tafel. Will was nu van zin om gewoon een vriendschap te laten ontstaan tussen hem en Michael. Die was eigenlijk al aan het ontstaan. Met zen drieen genieten van de laatste dagen leek fijn en dan ook nog Allyssya helpen en misschien nog de twee van district 8 ook. Ja, daar kon hij wel mee leven. Hij genoot van het eten en keek niet echt veel rond. Het maakte hem niet echt uit wat de anderen aan het doen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Gesponsorde inhoud





The first Hunger Game - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first Hunger Game
Terug naar boven 
Pagina 15 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the first hunger game - aanmelding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: