Onderwerp: the first hunger game - aanmelding wo 23 mei - 15:30
De donkere dagen zijn voorbij, het Capitool heeft weer de macht en de districten zijn weer verdeeld en worden nu streng onderdrukt. Het capitool heeft beslist om de hongerspelen te starten. Uit elk district moet nu een jongen en een meisje geselecteerd worden. Hoe de tributen noemen en wie ze zijn laat ik aan jullie over. (voor alle duidelijkheid, Effie, Haymitch, Cinna,... die zijn allemaal nog niet eens geboren, dus die komen ook niet voor in het verhaal) Je kan maximum drie tributen spelen. Je post gewoon uit welk district je wil zijn en welk geslacht je bent. de rest zullen we wel snel genoeg zien in het uiteindelijke rpg. Ik speel de presentator van de spelen, en verantwoord het Capitool, dus wanneer je parachutes krijgt, zal je dat wel lezen in mijn posts. Nog maar 1 plaats vrij!! Tributen: DISTRICT 1: LUXEARTIKELEN beroeps Jongen district 1: Dylan meisje district 1: Lily Evers DISTRICT 2: METSELWERK, OPLEIDEN VAN VREDEBEWAKERS EN WAPENS (DE LAASTE 2 PAS NA DE DONKERE DAGEN, SINDS 1 JAAR DUS ONGEVEER) beroeps Jongen district 2: Thomas meisje district 2: maxime DISTRICT 3: TECHNOLOGIE Jongen district 3: maxime meisje district 3: Lieselore DISTRICT 4: VISVANGST beroeps Jongen district 4: Lieselore meisje district 4: Amytjeuh DISTRICT 5: OPWEKKEN VAN ENERGIE Jongen district 5: meisje district 5: Lieselore DISTRICT 6: TRANSPORT Jongen district 6: Dylan meisje district 6: Emma DISTRICT 7: HOUT EN PAPIER Jongen district 7: Thomas meisje district 7: maxime DISTRICT 8: TEXTIEL Jongen district 8: Emma meisje district 8: LittleAngel DISTRICT 9: GRAAN Jongen district 9: Emma meisje district 9: LittleAngel DISTRICT 10: VEETEELT Jongen district 10: Amytjeuh meisje district 10: Lily Evers DISTRICT 11: LANDBOUW Jongen district 11: Thomas meisje district 11: LittleAngel DISTRICT 12: STEENKOOL Jongen district 12: Dylan meisje district 12: Lily Evers
Laatst aangepast door Amytjeuh op vr 13 jul - 9:59; in totaal 7 keer bewerkt