Aantal berichten : 262 Registratiedatum : 15-09-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger za 4 dec - 21:58
Liza werd opzij geduwd en ze zag hoe ze Lily weg sleuren, ze rolde haar ogen en zuchtte diep. `Ik kan niet geloven dat dat onze vrienden zijn` sprak ze tegen James.
Lily schrok toen ze ineens werd gesleurd zowel Remus en Sirius, ze probeerde zich te verzetten. Alleen had dat niet veel zin.
thomas
Aantal berichten : 253 Registratiedatum : 15-09-10
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger za 4 dec - 22:03
Off: Raar dat Remus zulke dingen doet, In sat normaal niet degene die James en Sirius in toom houd?
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger za 4 dec - 22:07
Off: Jk Rowling vertelt dat Sirius altijd de plaaggeest van de groep was. Hij houd ervan op te plagen, alleen soms gaat het te ver
Sirius: "Neem jij de benen!!!" Riep ik tegen Remus en ik sleepte Lilly door de gangen met de vele Coupe's. Ik zag toen ik achterom keek in de verte de banken waar de zwaderaars op zaten.
Remus: Ik nam beide benen van Lilly en ik tilde haar op door de gangen. Ik zag dat we ondertussen bij de banken waren, met personen met groene embleems op hun gewaad. Ik zocht druk door de verbaas kijkende mensen naar het gezicht van de zwart-harige Severus.
Candira
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 16:30
Lily stribbelde meer tegen toen Remus haar benen pakte. Dit had ze nooit van Remus gedacht, ze dacht meer dat James dit zou gaan flikken. "Laat me onmiddellijk los" zei Lily fel.
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 18:13
Off: Jij speelt James toch?
Sirius: "Niet luisteren, Remus!" Ik strompelde verder met Lilly in mijn armen en ik zag eindelijk in de verte de coupes van de zwaderaars, waar Severus zat. "Lilly, hou vol, heb geduld!" Zei ik en ik schaterde van het lachen.
Candira
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 18:18
"Je zal spijt krijgen Sirius" schreeuwde Lily tegen hem. Ze vond hem nu niet meer echt aardig vandaag.
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 18:23
Sirius: Ik negeerde de schreewende Lilly en ik liep verder naar de coupe's. Eenmaal daar, keek ik door de raampjes en ik zag ineen coupe Severus zitten. "Dit is de coupe!" Riep ik tegen Remus en ik gebaarde naar hem dat hij de coupe deur moest opendoen.
thomas
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 19:33
Off: Ah je blijkbaar. Maar ik heb ook nog even een vraagje. Severus was verliefd op Lily, maar Lily is toch nooit op Severus geweest?
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 19:36
Sirius: Als James er zich mee zou bemoeien wist ik dat het gedaan was maar als laatste hoop riep ik "Severus" Plots ging de deur achter die van James open.
Off: Wel echt verliefd heeft Jk rowling nooit niet gezegt maar wel dat ze ooit gevoelens voor hem had.
thomas
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 19:48
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 19:54
Sirius: Ik zuchte en draaide met mijn ogen. James moest het altijd verpesten, ik zette Lilly voorzichtig terug recht en we gingen terug naar onze coupe.
thomas
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 20:01
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger zo 5 dec - 20:02
Sirius: Ik zuchte en ik rolde met mijn ogen, nagenoeg keek ik naar Lilly en voelde ik enige spijt.
Off: Doe je verder Lotr?
thomas
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger do 9 dec - 16:32
James Het begon licht te schemeren en dat betekende dat we er bijna waren. "Gaan we nog snel iets met Severus uithalen?" Fluisterde ik tegen Sirius. Ik wou hem dit jaar zo veel mogenlijk ambeteren. Ik piktte het niet dat hij Lily inpikte.
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger do 9 dec - 18:38
Sirius: "Nee" Zei ik nors naar James. "Doe jij maar" Ik wis nog steeds pist op hem omdat hij de grap met Lilly en Severus had laten mislukken. "James was gewoon dolverliefd op Lilly, hij wou haar beschermen" Dacht ik inmezelf en de eronie van de gedachte deed me grinniken.
thomas
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger vr 10 dec - 11:48
James "Ach Sirius, Nog steeds kwaat? Kom zeg. Een mopje dat eens mislukt is toch niet zo erg?" Zei ik nonchalant. Ik was dit niet echt gewoon van hem. Wat zat hem dwars? Hij was mijn beste vriend en dat wist hij. Ik vertelde hem alles, zelf dat ik verliefd was op Lily. Dam moest hij toch wel begrijpen dat ik niet wou dat Severus haar voor mijn ogen zou binnendraaien??
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger vr 10 dec - 16:47
Sirius: "Ik ben niet kwaad" Zie ik vluchtig en ik keek uit het raam naar de glinsterende sterren op de blauwe hemel. "Wat was je trouwens van plan met Severus, die slangenkop"
Candira
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger vr 10 dec - 18:00
Lily schudde haar hoofd en haar leuke dag was naar de maan gegaan. Ze keek streng naar James. Je laat dat uit je hoofd James" sprak ze tegen hem.
Liza rolde met haar ogen en ze zuchtte en schudde haar hoofd weer even.
Elizabeth was in haar gewaad en liep terug, ze liep langs de coupe van Severus en keek hem even kort aan. Ze snoof en liep verder.
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger vr 10 dec - 19:32
Sirius: Ik zei niets, ik bleef uit het raam kijken en ik was nog steeds pist op James en Lilly. Ik zag in de verte duizenden fonkelende lichtjes die steeds dichter bij leken te komen.
Candira
Onderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger vr 10 dec - 19:58
Elizabeth keek naar Sirius en begreep er niks van. Ze ging naast hem zitten en keek hem aan. "James wat is er aan de hand?" ze keek James aan en wou weten wat er met Sirius en Lily was.