Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyza 4 dec - 21:58

Liza werd opzij geduwd en ze zag hoe ze Lily weg sleuren, ze rolde haar ogen en zuchtte diep. `Ik kan niet geloven dat dat onze vrienden zijn` sprak ze tegen James.


Lily schrok toen ze ineens werd gesleurd zowel Remus en Sirius, ze probeerde zich te verzetten. Alleen had dat niet veel zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyza 4 dec - 22:03

Off: Raar dat Remus zulke dingen doet, In sat normaal niet degene die James en Sirius in toom houd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyza 4 dec - 22:07

Off: Jk Rowling vertelt dat Sirius altijd de plaaggeest van de groep was. Hij houd ervan op te plagen, alleen soms gaat het te ver Razz

Sirius: "Neem jij de benen!!!" Riep ik tegen Remus en ik sleepte Lilly door de gangen met de vele Coupe's. Ik zag toen ik achterom keek in de verte de banken waar de zwaderaars op zaten.

Remus: Ik nam beide benen van Lilly en ik tilde haar op door de gangen. Ik zag dat we ondertussen bij de banken waren, met personen met groene embleems op hun gewaad. Ik zocht druk door de verbaas kijkende mensen naar het gezicht van de zwart-harige Severus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 16:30

Lily stribbelde meer tegen toen Remus haar benen pakte. Dit had ze nooit van Remus gedacht, ze dacht meer dat James dit zou gaan flikken.
"Laat me onmiddellijk los" zei Lily fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 18:13

Off: Jij speelt James toch?


Sirius: "Niet luisteren, Remus!" Ik strompelde verder met Lilly in mijn armen en ik zag eindelijk in de verte de coupes van de zwaderaars, waar Severus zat. "Lilly, hou vol, heb geduld!" Zei ik en ik schaterde van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 18:18

"Je zal spijt krijgen Sirius" schreeuwde Lily tegen hem. Ze vond hem nu niet meer echt aardig vandaag.

off: Nee James speel ik niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 18:23

Sirius: Ik negeerde de schreewende Lilly en ik liep verder naar de coupe's. Eenmaal daar, keek ik door de raampjes en ik zag ineen coupe Severus zitten. "Dit is de coupe!" Riep ik tegen Remus en ik gebaarde naar hem dat hij de coupe deur moest opendoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 19:33

Off: Ah je blijkbaar.Embarassed Maar ik heb ook nog even een vraagje. Severus was verliefd op Lily, maar Lily is toch nooit op Severus geweest?

James
Ik stond recht en liep hen achterna. "Sirius, nu is het genoeg geweest. Vrienden leet je gerust. Met Severus kan je alles doen, maat Lily laat je gerust." Ik blokeerde de coupédeur om te vermeiden dat ze die open zouden doen.

Severus
Ik hoorde gerommel op de gang en trok er me niets van aan tot ik mijn naam hoorde vallen. Het ging ook over lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 19:35

off: Lily voelde degelijk iets voor Severus alleen nooit blijken aan hem, maar op het einde gaat ze toch met James Wink

Al snel kwam James aan en hij redde haar en dat vond ze best vreemd eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 19:36

Sirius: Als James er zich mee zou bemoeien wist ik dat het gedaan was maar als laatste hoop riep ik "Severus"
Plots ging de deur achter die van James open.

Off: Wel echt verliefd heeft Jk rowling nooit niet gezegt maar wel dat ze ooit gevoelens voor hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 19:48

off: Oh, oke dan.

Severus
"Maak nuiet zo'n herri, ik probeer te lezen zodat ik jullie straks kan vervloeken." Zei ik en ik sloot de coupédeur weer en sprak er een sluitspreuk op uit, zodat ze niet binnen konden.

James
"Laat haar gewoon en ga terug naar onze coupé. Dan verzinnen we daar wel iets GOEDS om Severus mee te pesten." Zei ik en ik negeerde Severus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 19:54

Sirius: Ik zuchte en draaide met mijn ogen. James moest het altijd verpesten, ik zette Lilly voorzichtig terug recht en we gingen terug naar onze coupe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 20:01

James
"Zo moeilijk is dat toch niet Sirius?" Zei ik toen we terug in de coupé waren. "Bewijzen dat je een echte griffoendor bent, door je vrienden trouw te zijn. Die grap dat je net wou uithalen was een stap te ver. Met zwadderaars mag je zulke dingen doen, maar niet met je vrienden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyzo 5 dec - 20:02

Sirius: Ik zuchte en ik rolde met mijn ogen, nagenoeg keek ik naar Lilly en voelde ik enige spijt.

Off: Doe je verder Lotr?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptydo 9 dec - 16:32

James
Het begon licht te schemeren en dat betekende dat we er bijna waren. "Gaan we nog snel iets met Severus uithalen?" Fluisterde ik tegen Sirius. Ik wou hem dit jaar zo veel mogenlijk ambeteren. Ik piktte het niet dat hij Lily inpikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptydo 9 dec - 18:38

Sirius: "Nee" Zei ik nors naar James. "Doe jij maar" Ik wis nog steeds pist op hem omdat hij de grap met Lilly en Severus had laten mislukken. "James was gewoon dolverliefd op Lilly, hij wou haar beschermen" Dacht ik inmezelf en de eronie van de gedachte deed me grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 11:48

James
"Ach Sirius, Nog steeds kwaat? Kom zeg. Een mopje dat eens mislukt is toch niet zo erg?" Zei ik nonchalant. Ik was dit niet echt gewoon van hem. Wat zat hem dwars? Hij was mijn beste vriend en dat wist hij. Ik vertelde hem alles, zelf dat ik verliefd was op Lily. Dam moest hij toch wel begrijpen dat ik niet wou dat Severus haar voor mijn ogen zou binnendraaien?? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 16:47

Sirius: "Ik ben niet kwaad" Zie ik vluchtig en ik keek uit het raam naar de glinsterende sterren op de blauwe hemel. "Wat was je trouwens van plan met Severus, die slangenkop"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 18:00

Lily schudde haar hoofd en haar leuke dag was naar de maan gegaan. Ze keek streng naar James. Je laat dat uit je hoofd James" sprak ze tegen hem.

Liza rolde met haar ogen en ze zuchtte en schudde haar hoofd weer even.

Elizabeth was in haar gewaad en liep terug, ze liep langs de coupe van Severus en keek hem even kort aan. Ze snoof en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 18:05

Sirius: "Rustig, rustig Lilly. Die slangenkop zal je het wel vergeven" Zei ik kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 18:08

Lily negeerde Sirius en keek uit het raam. Ze begon zich meer en meer te ergeren aan Sirius. "Ik had het niet tegen jouw Zwarts!"

Liza kon Lily best goed even begrijpen en zei niks meer. Ze zuchtte even en keek even naar Sirius, maar wende zich later af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 18:16

"Wel ik had het tegen jou, Evers." Andwoorde ik nors tegen Lilly en ik keek even naar haar en dan terug uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 19:19

Liza rolde met haar ogen en zuchtte even. Konden ze nooit eens goed samen omgaan, ze keek naar haar broer en keek toen naar Sirius.

Lily snoof kil sprak even geen woord meer.

Elizabeth kwam weer en voelde dat er iets was "Hai jongens! Is er soms iets?" ze keek van Sirius en toen naar Lily, Liza en James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 19:32

Sirius: Ik zei niets, ik bleef uit het raam kijken en ik was nog steeds pist op James en Lilly. Ik zag in de verte duizenden fonkelende lichtjes die steeds dichter bij leken te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Emptyvr 10 dec - 19:58

Elizabeth keek naar Sirius en begreep er niks van. Ze ging naast hem zitten en keek hem aan. "James wat is er aan de hand?" ze keek James aan en wou weten wat er met Sirius en Lily was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: