Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 21:40

Remus: "Niets hoor, Sirius is gewoon pist omdat hij de liefdesverklaring tussen Lilly en Severus niet heeft kunnen volbrengen" Andwoorde ik kalm en ik moest moeite doen om niet in de lach te schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 21:46

Elizabeth hoorde wat Remus zei en zuchtte diep. Niet weer, dacht ze waarom moest Sirius dat no altijd doen. Ze snapte er helemaal niks van. "No dan gaat het zeker een geweldig jaar worden" zei ze licht sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 21:52

Remus: Ik rolde met mijn ogen en ik keek net als Sirius uit het raam. Plots draait Sirius zijn hoofd naar de anderen.

Sirius: "Heel grappig, het zou tenminste wat een leuker jaar zijn als jij niet z'on mietje was." Zei ik sarcastisch tegen Elezabeth en ik keek haar doordringend aan in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 21:55

Elizabeth hoorde Sirius opeens en hoorde zijn sarcasme. Ze lachte even "Ja hoor wat je maar wil" zei ze lachend op een sarcastiche manier weer terug. Soms vond ze Sirius erger dan Severus eigenlijk. "Jij denkt dat bijna alle meisje mietjes zijn? Of niet soms" sprak ze opeen een beetje kil naar Sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:07

Sirius: Wel het lafaardscijfer ligt bij meisjes wat hoger ja maar heus niet alle meisjes zijn zo mieterig. Kijk Sissy maar die is van een heel ander kaliber als jij" Zei ik spottend en ik moest beginnen lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:12

"Mijn lieve schat ik ben Sissi of ben je dat vergeten" sprak ze tegen Sirius en glimlachte en streek even een vinger over zijn wang.

Liza zag wat Elizabeth deed en rolde met haar ogen en keek daarna uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:18

Off: Verdomme al die bijnamen toch Razz echt vertrooiend Razz

Sirius: Ik duwde haar hand van me weg. "Ik bedoel Liza natuurlijk" En ik rolde met mijn ogen en ik zei iets in mezelf dat leek op "M-rl-ns d-m t-lg (Merlijns dom telg)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:22

Liza hoorde opeens haar naam en keek opeens een beetje boos "Wat zei je Zwarts" zei ze fel. Dit pikte ze dus niet en helemaal niet van hem. Dacht die nou echt dat ze een mietje was? Nou dan kende hij haar niet goed genoeg. James wist best beter hoe zij kon zijn als er iets ernstigs aan de hand was.

ELizabeth grijnsde licht toen haar hand werd weg geduwd. Ze snoof toen ze dacht te horen dat Sirius zei van 'Merlijns dom telg' of zo iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:25

Sirius: "Wel ja! Ik James en Remus een beetje. Wij zijn de enige die iets durven te doen of zeggen!"

Off: Ik moet gaan nu doei!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyza 11 dec - 22:28

Opeens trok Liza haar toverstok en had die op zijn keel gericht "Wat wil je daarmee zeggen?" sprak ze dreigend. "Je weet niet half hoe ik kan zijn" zei ze kil.

off: Oke bye
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 8:46

James
Ik zat de ruzie zwijged te volgen en vond dat het nu welletjes was. Ik stond ruw recht. "En nu is het genoeg!" Riep ik. De trein verminderde vaart en we waren dus bijna in zweinstein. Net op tijd. Dacht ik. De coupeé begon te klein te worden voor zulke ruzies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 9:13

Sirius: Ik kon de opwelling niet meer inhouden en ik begon te schatteren van het lachen. "Oke Lizatje jij valt dan nog mee"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 9:19

Liza hoorde haar broer en keek hem lichtelijk kil aan. "Niet voordat meneer Zwarts eerlijk gaat zeggen dat ik geen MIETJE ben" sprak ze luid en had nog steeds haar toverstok op hem gericht.
Ze hoorde Sirius lachen, maar zij zag de pret niet van in. "Ik ben sirieus Zwarts." sprak ze en heel onopvallend had ze een non verbale vloek op Sirius uit gesproken. Het was een vloek dat die alleen maar bleef lachen.

Lily schudde haar hoofd en was dolblij dat de trein aan het minderen was dat betekende dus dat ze bijna op Zweinstein aan zouden komen.

Elizabeth was al opgestaan en liep de coupe uit, ze had geen zin in ruziende vrienden. Ze zag Noot en zijn aanhangers en zag ook Sneep, ze keek hem even aan.

Bellatrix was al uit de trein samen met haar zus e haar neef Regulus, ze was blij dat Regulus wel in Zwaderich kwam. Sirius was een bloed verader en ze wilde niks meer met hem te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 9:31

Off: Is het goed dat ik mijn Nico rol van DT (je weet wel) ook hier gebruik, ik zal hem zo even posten in aanmeldingstopic

Nicolas Zwarts: Ik liep mijn lege coupe uit en ging aan de treindeur staan. Ik zag in de verte een gigantisch kasteel. Veel tovenaars en heksen beweerden dat Zweinstijn de beste tovenaarsschool ter wereld was. Maar dat wou ik dan eerst is met mijn eigen ogen zien. Nagenoeg was het kasteel wel 5 keer zo groot als dat van Klamfels. Ondertussen kwamen er allemaal mensen uit hun coupe's. Ik hoopte dat mijn achterneef er niet bij was, ik heb hem namelijk nooit gemogen, evenmin zijn broer Regulus.

Sirius Zwarts: "Oke even serieus" Zei ik maar hoe ik ook probeerde, ik kon niet stoppen met lachen. Ik begon allemaal rare gezichten te trekken en ik keek scheel naar het puntje van mijn neus. Ik stond op en schudde mijn hoofd maar niets holp ik bleef maar lachen "Liza jij weer!" Riep ik. "Oke dan jij bend geen mietje! Kun je me alsjeblieft laten stoppen!" Riep ik al lachend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 9:35

Liza grijnsde triomfantelijk. "Laat me even denken" ze deed alsof ze heel diep nadacht. "Vooruit, maar nu weet je dat je niet zomaar mij een mietje moet noemen" sprak ze tegen hem. Ze hief de vloek op en stond op en grijnsde licht naar Remus en James.


off: Ik vind het best Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 9:41

Remus: Ik moest me volharden om niet in lachen uit te storten omwille van Sirius, ik ging vlug de coupe uit en ging aan de treindeur staan. Er stond nog iemand van ongeveer mijn leeftijd maar ik kende hem niet "Ben jij nieuw?" Vroeg ik.

Nicolas Zwarts: "Ik keek op toen er een jongen met kort verwildert bruin haar naast me kwam staan. "Ja" Andwoorde ik afzijdig.


Off: Doei, ik moet nog wat gaan leren voor examens Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 20:32

Severus
Ik probeerde zo min mogenlijk op te vellen en liep met de andere zwadderaars naar buiten. Ik nam een van de eerste koetsen die ik kon nemen en hoopte maar dat die Zwarts en die Potter me gerust zouden laten. Ik haatte vooral Potter. Ik haatte dat hij mijn leven had gered. Ik wist dat ik hij hem in het kreit stond en dat haatte ik.

James
Ik volgde Remus naar buiten en zag de jongen ook, die Remus als eerste had opgemerkt. "Hallo, Ik ben James Potter, hoe heet jij?" Zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 20:51

Sirius: Ik volgde James naar de deur waar Remus iets zei tegen een jongen. Toen ik dichter bij kwam merkte ik het op. Mijn stiefbroer....

Nicolas: "Ik ben Nicol..." Maar voordat ik mijn zin kon afmaken zag ik Sirius achter James staan, ik liep direct weg van de deur en ik ging een andere wagon in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 21:11

LilyIk was de rest naar buiten gevolgt en hoorde dat de naam van de nieuwe Nicol was. Ik keek Remus aan. "Is Nicol geen Meisjesnaam?? En waar gaat die zo snel naar toe?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 21:14

Remus: "Volgens mij, blijkt hij Sirius te kennen." Zei ik en ik keek naar Sirius.

Sirius: Ik was nog steeds verbaast dat mijn stiefbroer hier was dat ik de blik van Remus niet opmerkte. "Oh eumh ja, zijn naam is Nicolas Zwarts" Zei ik kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 21:18

Lily
"Zwarts??" Zei ik ongelovig. Ik haalde toen mijn schouders op en wenkte mijn vrienden. "Kom, laten wen naar de koetsen gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 21:48

James
Ik volgde Lily naar de koetsen. Ik was moe en ik had honger gekregen.

off: Ik ben door!
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyzo 12 dec - 21:53

Elizabeth zag Sneep en ze duwde hem expres omver. Ze grijnsde in zichzelf en liep opweg naar de koetsen.

Liza knikte naar Lily en volgde haar, haar broer en de rest naar de koetsen toe. Ze hoopt dat dit jaar iets rustiger werd dan vorige jaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyma 13 dec - 10:58

Sirius: Ja, zijn naam is Nicolas Zwarts, hij is mijn stiefbroer maar ik mag hem eigelijk niet echt. Hij is van Flamfels" Andwoorde ik tegen Lilly en ik volgde de rest naar de koetsen.

Nicolas Zwarts Ik zette me in een onwillekeurige koets, er zat een jongen met een groen embelemig uniform met halflang stijl zwart haar (Sneep). Hij leek me er eng uit maar dat was ik gewoon, op Klamfels waren er wel meer enge personen, op Klamfels leerde je pas echt dicipline, je mocht nooit voor iets bang zijn en dat had ik ondertussen wel al geleerd. Ik wende mijn blik af van de jongen en ik ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Emptyma 13 dec - 14:50

Sneep
Er kwam een jongen naast mij zitten die nog niet gesorteert leek te zijn. Ik bekeek hen even en hij zag er veel te oud uit om een eerstejaarsstudent te zijn. "Ben jij nieuw hier?" Vroeg ik.

off: misschien kan je op het aanmeldingstopics Nicolas even voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: