Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 14:54

off Remus het is handig dat je het even doet. Want je staat er nog niet bij XD

Elizabeth wou net de koest in stappen waar haar vrienden waren, maar opeens zomaar was de koest al vertrokken. Ze vond dit helemaal niet leuk, want de enige koest die nog over was daar zat Sneep in plus nog een jongen die ze niet eens kende. Met veel tegenwerking liep ze naar de koest toe van Sneep en zonder te vragen of ze bij mocht ging ze zitten tegenover Sneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:04

off: De koets van Sneep was eigenlijk al vertrokken. Normaal zelfs nog voor Nicolas erbij kwam en nog voor Elirabeth tegen hem aanliep. silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:05

off: ohhh!!! Razz Nou ja. Doe maar dat ze nog net in de koets had gesprongen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:11

off: oké dan, arme sneep... Crying or Very sad Razz

Sneep
Elizabeth sprong plots op de rijdende koets van ons. Ik zuchtte die. Ik hoopte dat de grote hoeveelheid zwadderaars haar een beetje zouden afschrikken om me te beginnen ambeteren. Soms kon ze even erg als Sirius en James zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:15

Er waren best veel zwaderaars, maar deze keer kon het haar niet schelen, ze zou echt geen eind lopen naar het kasteel. Ze zuchtte en staarde gewoon voor zich uitt. Af en toe keek ze naar de jongen en Sneep ze zaten te praten en ze rolde ze onopvallend met aar ogen. Ze vroeg zich af wie die jongen was, maar hij leek verdacht op Sirius een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:25

Nicolas: "Ja, ik kom van Klamfels" Zei ik kil en zonder hem een blik te geven. Ik keek even naar het meisje en daarna terug voor mij uit .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:33

Severus
Ik trok me niets aan van zijn kille stem, er waren zo veel zwadderaars die zo spraken, al spraken ze tegen hun vrienden. "Dus je moet nog gesorteert worden. Waarom ben je dan niet met de bootjes en de eerstejaars meegegaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:45

Nicolas Zwarts:"Omdat ik geen eerstejaar ben, ik heb al 5 jaar op klamfels gehad nu doe ik mijn 6e jaar op Zweinstijn. Trouwens, wat is er tof aan een boottocht?" Zei ik lichtelijk sarcastisch en ik rolde met mijn ogen. Ik was nog niet op Zweistijn gearriveert en ik was het al kotsbeu. Ik miste mijn vrienden op Klamfels, het thuisgevoel dat ik daar had. Maar dat was nu voorbij, ik had geen keus, ik moest wel naar Zweistijn komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:52

Severus
"Je moet nog gesorteert worden. Mensen die met de koetsen komen hebben al een afdeling. Wij gaan meteen aan onze afdelingstafel zitten en de mensen die met de bootjes komen, die komen dan wat later binnen, om dat gesorteert te worden in hun afdeling. Waarom ben je trouwens niet gewoon in klamfels gebleven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 15:57

Nicolas Zwarts: "Kan mij het wat schelen! Dan moet die harige reus maar niet roepen "Eerstejaars hierheen!" " Ik zuchte en ademde diep in en uit."Dat gaat je niets aan." Andwoorde ik. Waarom liet hij me gewoon niet met rust, hij kon toch merken dat ik niet met hem wilde praten, laat staan zeuren over eerstejaars die wat later komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyma 13 dec - 16:06

Elizabeth grinnikte in zichzelf toen ze Nicolas hoorde, ze had al lang door dat hij niet wou praten "Mijn beste Sneep deze jongeman wil niet praten" sprak ze heel deftig en keek Nicolas aan en glimlachte licht naar hem. Ze keek even naar Sneep en hoopte dat die zou op houden want zelfs als die praat kreeg ze hoofdpijn van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptywo 15 dec - 15:11

severus
"Had ik jou dan iets gevraagt, huiself?" Zei ik kil en toen draaide ik mijn rug naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptywo 15 dec - 18:53

Nicolas Zwarts: "Liever een huiself dan een telg" Andwoorde ik bitter. "Trouwens, je hoeft toch niet telkens te vragen, "Severuske mak nou is ieteke zeggen?" Zei ik beklemtoond en met dialect. Dit was een ding dat ik op Klamfels leerde. Laat je nooit doen en verdedig je bondgenoten. Ik beschouwde het meisje als mijn bondgenoot maar dat was grotendeels omdat ik die zekere "Severus" Al beu gezien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptydo 16 dec - 12:31

Severus
Ik negeerde hem gewoon. Ik had hier echt geen zin in. James en Sirius waren al erg genoeg zonder deze er nog bij. Noot, die ook in onze koets zat, hield de twee niet-zwadderaars goed in de gate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptydo 16 dec - 14:06

Lily
Onze koets kwam aan bij het kasteel en we stapte uit en liepen naar de grote zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptydo 16 dec - 15:42

Severus
Eindelijk was onze koets aangekomen, en ik sprong er meteen af en liep naar binnen, naar de grote zaal en dan meteen naar de tafel van zwadderich.

James
Ik volgde Lily en samen gingen we naar de tafel van Griffoendor. "Eindelijk terug in de vertrouwde grote zaal." Zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyvr 17 dec - 17:57

Nicolas Zwarts: Ik ging de onbekende zaal in. Het kasteel was inderdaad veel groter en mooier dan in dat van Klamfels maar ik zou dat nooit toegeven. Klamfels bleef beter dan Zweistijn. Ik ging niets wetend gewoon aan de top van de ravenklauw tafel achterstevoren op het bankje zitten en ik keek nauwlettend naar de grote tafel met leerkrachten en waar een stoel met hoed voorstond. Ik leunde naar achter, tegen de tafel. Ik zag hoe Sirius en zijn vrienden voor me aan een tafel gingen zitten maar ik keek gewoon de andere kant op.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 20:03

Severus
Ik zei tegen Noot: "Die snul die bij ravenklauw zit." Ik keek naar Nicolas.
"Die dat daarnet in onze koets zat?" Vroeg Noot.
"Ja, die. Moet die niet tussen de eerstejaars gaan staan?" Er verscheen een lichtte grijns op mijn gezicht, en ook op die van Noot verscheen diezelfde grijns.
"Ik zal gauw naar Slakkenhoorn gaan." Zei hij en hij liep naar de lerarentafel. Hij fluisterde iets in Slakkenhooren's oor en die stond recht en liep naar de jongen. Ik zag Noot grijnzen en wist dat het goed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 20:18

Nicolas Zwarts: Ik lag mijn met mijn hoofd achter me op de tafel toen een man naar me toe kwam. Ik hief mijn hoofd op en keek hem vies aan. "Wat moet je?" Vroeg ik aan hem. Ik zag hoe steeds meer mensen naar me gingen kijken. Misschien moest ik toch in die rij gaan staan. Maar ik, als enige groote tussen die kleintjes. Nee vergeet dat maar. Ik hoorde een Mevrouw allemaal namen afroepen. "Rufius Schobbejak, Sarah Keutelaar, Dorotea Omber, Molly Wemel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 20:22

Severus
Ik hoorde de proffesor zeggen: "Hey zeg, niet zo brutaal tegen een leeraar graag. Je moet nog gesorteert worden dus ik zou maar maken dat je in de rij aanschuift bij de eerstejaars, en als het je niet aanstaat, kan ik er eigenhandig voor zorgen dat je meteen van school wordt gestuurt. Ook mensen die nieuw bijkomen in een hoger jaar moeten zich aan de regels houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 20:35

Off: Zegt Severus dat? Razz

Nico: "Ja, dat is het nu juist meneer. Ik ken de regels niet, dus ik kan me ook aan geen regels houden" Zei ik gefrustreerd. "Dus, Regel 1?" Zei ik op een grappige toon en ik maakte een vuist en stak daarna mijn duim omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 21:26

Severus
Ik hoorde wat die jongen zei en Slakkenhoorn antwoorde: "Je moet gesorteert worden. Ik zal zo snel mogenlijk zorgen voor een regelement voor u. Ga nu maar in de rij staan bij de eerste jaars." Ik grinikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptyzo 19 dec - 21:40

Nicolas Zwarts: Ik zuchte en rolde met mijn ogen. Ik ging met uiterst veel tegenzin rechtstaan en ik ging bij de eerstejaars staan. Ik was zeker 2 koppen groter en ook een stuk gespierder dan hun. Ik voelde dat alle aandacht op mij werd gevestigt ik hoopte dat mijn naam snel zou vallen. Toen zij de mevrouw plots "Nicolas Zwarts". Ik hoorde allemaal gemompel achter mijn rug toen Anderling mijn naam afriep. Heel de school kende waarschijnlijk Sirius maar wisten niet dat hij een stiefbroer had. Ik ging onder de stoel zitten en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptywo 23 feb - 15:18

Lily
"Ja, eindelijk." Zei ik een beetje afwezig. Ik was wat moe. Toen hoorde ik dat Nicolas Zwarts werd afgeroepen.
"Ik wist niet dat Sirius nog familie had."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Emptydo 24 feb - 17:11

Sirius: Ik zag hoe mijn stiefbroers naam werd afgeroepen en ik zag veel verbijsterende gezichten naar me keren. Ik zuchte en ik drukte mijn ellebogen in de tafel en mijn hoofd tussen mijn handen gedrukt, ik hoopte alleen ten zeerste dat mijn stiefbroer niet bij griffoendor kwam, dat zou nog de kers op de taart zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: