Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 15:49

Lily
"Alles goed met hem." Fluisterde ik terug. "Hij is mijn vriend en toeverlaat als ik het weer moeilijk heb thuis."
"Ach ja, niets aan te doen." Zei ze toen wat luider. "Ik denk dat ze ewig alleen zal blijven of dat haar man even erg moet zijn. En ik wil het kind dat daarvan kom niet kennen denk ik." Zei ik en ik glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:14

Ik zat helemaal alleen in een coupé en wachtte tot we in zweinstein waren. Mijn gewaad had ik al aan en ik was een boek van verweer tegen de zwarte kunsten aan het lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:17

Liza knikte naar Lily toen ze haar hoorde. "Ik snap wat je bedoelt" sprak ze even fluisterd terug. Iedereen schrok opeens wakker en Liza schrok half toen ze Lily heel luid hoorde praten. Ze moest even lachen toen ze Lily hoorde. "Nou dat kan ik begrijpen" zei ze.

Elizabeth zuchtte even. "Ik ga even wat rond lopen in de gangen. Spreek jullie later" sprak ze, ze ging de coupe uit en liep door de gangen van de trein, ze was weg gezonken in haar eigen gedachten en opeens werd ze door een zwaderaar 'Amando Noot" gestruikeld. Ze viel keihard op de grond voor de coupe van Severus.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:21

Ik schrok op van mijn boek toen ik een meisje in mijn coupé hoorde vallen. Ik hetkende Elizabeth. Ik zuchtte en keek naar hoe ze gevallen was. Noot natuurlijk. Ik glimlachte licht.
"Kun je niet uitkijken waar je loopt stuk Boomtrul." Zei hij nors en hij keek op het meisje neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:27

Elizabeth krabbelde overeind toen ze opeens Severus hoorde. "Kan jij gewoon niet je klep houden achterlijke zwijn" sprak ze tegen hem. Ze had altijd met Severus ruzie, ze mocht hem helemaal niet. "En jij" ze wende naar Noot. "Hou je benen thuis" sprak ze kil. Ze kon niet geloven dat Liza en Lily bevriend zijn met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:38

off: Severus had niets gezegt. Die hij sloeg op Noot.

Ik keek haar verbrouwereert aan. Ik wist dat ze een Griffoendor was en een vriend van potter en Zwarts, maar ook van Lily en Liza. Toe zei Noot boos: "Ik zou maar een beetje beleefder zijn klein stukje Griffoendorgebroed. Weet je wel tegen wie je het hebt?"
Ach natuurlijk. Dacht ik bij mezelf. Noot was samen met Malfidus klassenoudste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:44

"Ja een achterlijke Zwaderaar die vol is vanzichzelf" sprak ze sarcastisch tegen Noot. Ze hief opeens haar staf en op Noot en keek hem medogenloos aan. Iedereen van Griffoendor wist dat zij de beste was in vervloekingen. "Als ik jouw was. Zal ik maar op je woorden letten Eekhoorn, anders kan het fataal met je aflopen" sprak ze kil tegen Noot. Ze keek even naar Severus met een koele blik, maar al snel richtte ze haar aandacht weer op Noot. Soms zou je denken dat ze een echte zwaderaar was, hoe ze zich soms gedraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 16:54

Ik keek hoe Elizabeth de coupé verliet. "tot straks dan." zei ik nog snel. Al had ze het misschien niet gehoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 18:27

Liza begon moe te worden en gaapte even. Ze viel langzaam in slaap en haar hoofd kwam perongeluk op de schouder van Sirius terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 18:29

Sirius: Ik keek even op en ik merkte op dat Liza in slaap was gedorreld en haar hoofd om mijn schouder legde. Ik moest grinikken. "Het schooljaar begind nog maar!" Zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptywo 24 nov - 18:33

Liza murmelde wat en ging even met haar hoofd heen en weer. Ze was vreselijk moe, ze had amper geslapen vanwege James die zo luidruchtig herrie maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptydo 25 nov - 19:16

"Ik denk dat er gisterenavond veel te doen was bij de potters." Grinnikte ik. "Ik ga eventjes ergens een plekje zoeken om mijn gewaad aan te doen, of zouden de jongens even naar buiten willen gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyvr 26 nov - 18:27

Remus: "Omdat jij het bend..." Ik en de rest van de jongens stonden op en we gingen even in de gang wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyza 27 nov - 7:51

Ik glimlachtte en begon mijn zweinsteingewaad aan te trekken samen met de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyza 27 nov - 18:49

Sirius: "Ja oke, we komen wisselen" Zei ik met een grinnikende lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 16:23

"Ja een achterlijke Zwaderaar die vol is vanzichzelf" sprak ze sarcastisch tegen Noot. Ze hief opeens haar staf en op Noot en keek hem medogenloos aan. Iedereen van Griffoendor wist dat zij de beste was in vervloekingen. "Als ik jouw was. Zal ik maar op je woorden letten Eekhoorn, anders kan het fataal met je aflopen" sprak ze kil tegen Noot. Ze keek even naar Severus met een koele blik, maar al snel richtte ze haar aandacht weer op Noot. Soms zou je denken dat ze een echte zwaderaar was, hoe ze zich soms gedraagd.

Toen Liza weer wakker werd zag ze hoe Lily zich had omgekleed en al snel deed zij het ook. Nympadora had dat ook gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 16:29

"Hey zeg, ga eens ergens anders boel zoeken Grifoendorgebroedje en Noot." Zei ik geïrriteert en ik deed de deur van mijn Coupé toe. Ik nam mijn boek weer en begon weer te lezen. Ik hoorde Noot nog luid zeggen dat hij haar dit jaar extra goed in het oog zou houden en elke verkeerde beweging zou opmerken en dat dit tot groot verlies aan afdelingspunten voor griffoendor zou leiden. En dan hoorde ik hem weglopen met zijn grote passte, naar de coupé van de klassenoudsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 16:34

Elizabeth snoof nog toen ze Noot hoorde en Sneep. Ze zag hoe Noot haar voorbij ging en ze keek met kille ogen naar Sneep. Ze deed de coupe deur van Sneep open. "Ik kan niet begrijpen dat Liza en Lily bevriend met je zijn. Je bent geen haar beter dan de rest van de Zwaderaars" sprak ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 16:45

Lily
Ik schoof de deur van de Coupé weer open en liet de jongens binnen en ging zelf op de gang staan.
"Jullie beurt." Zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 17:17

Ik zuchtte. "Ga terug naar je eigen coupé, mens." Zei ik zuur, zonder van mijn boek op te kijken. "En laat Lily en Liza hier vooral buiten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 19:23

Sirius: Ik en de rest van de jongens deden onze gewaden aan, daarna ging ik zitten tegen het raam.

Remus: Ik deed de coupedeur open en gebaarde naar de meisjes dat we onze gewaden hadden aangetrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 19:57

Lily
Ik ging de coupé weer binnen en ging zitten. "Zo, we zijn nu allemaal klaar voor een nieuw schooljaar." Zei ik. Toen kwam de snoepkar rond.
"Wilt er iemand iets van het karretje?" Zei ze als maar door, en toen zweeg ze even om kinderen hun snoep te geven. Ik stond weer recht en kocht een pompoentaartje, een doorje smekkies in alle smaken, een flesje pompoensap en een chokokikker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 20:02

Sirius: Ik ging naast Lilly staan, "Voor mij een droptoverstaf." Zei ik tegen de snoepjesmevrouw en ik gaf haar een galjoen. "Van James" Fluisterde ik naar Lilly en ik gebaarde naar de Galjoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 20:09

Lily
Ik keek sirius vragend aan. "Dat galjoen? Hoe bedoel je?" Ik snapte het niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Emptyzo 28 nov - 20:18

Sirius: "Ik vond het op de kamer van James" Fluisterde ik en ik legde mijn vinger voor mijn mond. Ik nam de droptoverstaf aan van het mevrouwje en ging terug zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: