Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De vrienden na hun grote reis

Ga naar beneden 
+2
Hanne
Dylan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrienden na hun grote reis   De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Emptywo 26 dec - 11:26

Hera:

Ik was op zoek naar legolas. Iemand op het paleis had me verteld dat er een brief van rivendel was gekomen. handig als je zo je bronnen hebt. Ik was bang dat hij zou vertrekken zonder afscheid te nemen. Dus nu reed ik door het bos, om de rug van Arien Celebrindal, een edelhert en mijn trouwe vriend in dit bos.
Na een tijdje zoeken vond ik hem, de koning, zijn broer en Gimli waren er ook. "Daar zijn ze!" zei ik tegen Arien Celebrindal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrienden na hun grote reis   De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Emptydo 27 dec - 0:25

Frodo Balings:
Ik hoor dat er op mijn deur geklopt wordt. Ik loop erheen en doe open. "Pepijn, Merijn, dat is onverwachts", zeg ik terwijl ik naar mijn neven kijk. "Kom toch binnen!" Ik doe de deur wat wijder open zodat ze binnen kunnen. "Wat brengt jullie hier?"

Sam Gewissies:
Ik neem het brood aan en stop het in mijn rugzak. Ik zorg er ook voor dat ik genoeg pannen bij heb. "Roosje, schat, hebben we nog van dat zout?", vroeg ik dan.

Roosje Katoen:
"Maar Sam, waarvoor heb je in de Gouws naam toch zout nodig als je de wildernis in trekt?", vroeg ik verbaast. Toch liep ik weer neer de voorraadkamer en stak wat zout in een doosje. Het beste zout in heel de gouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrienden na hun grote reis   De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Emptydo 27 dec - 19:43

Hera:

Ik hoorde toen ik dichterbij kwam de woordwisseling tussen de koning en de broers. Ik vond het ergens altijd wel grappig. Toen ik de koning als voorwaarde hoorde stellen dat er nog iemand zou meegaan was ik meteen extra aandachtig. Wanneer ik bij het groepje kwam stijgerde ik af en maakte een groet naar de koning. "Sorry voor het storen, maar ik wil mij aanbieden om mee te gaan met uw zonen naar rivendel." zei ik. Tussendoor glimlachte ik vluchtig ook naar Legolas. Ik had hem vorige keer een jaar niet gezien en vond de gedachte aan een nieuw afscheid allesbehalve een prettig vooruitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vrienden na hun grote reis   De vrienden na hun grote reis - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vrienden na hun grote reis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de vrienden na hun grote reis ~ Aanmeldingstopic
» Een wonderlijke reis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: