Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:03

Het begint op Peron 9 3/4


Een meisje met donker roze haar ging door de muur van peron 9 en 10. Ze kwam aan met haar karretje en toen ze omhoog keek zag ze het bord van 9 3/4. Ze glimlachte ernaar, ze liep met haar kar waar haar bagage op zat naar de trein toe. Opeens struikelde ze en liet de kar ver van zich uit glijden. De conducteur zag het en hield de kar tegen. Geergerd stond het meisje op en klopte even wat stof van haar kleren uit. De conducteur liep met de kar naar het meisje en vroeg of alles goed was, het meisje knikte. Ze moest nu alleen even wachten op haar vrenden en hoopte dat zie snel zouden komen
-------------------------------------------------------------------------------

Het meisje met lang fluweel pikzwart haar sleurde haar broer mee. "James schiet op straks komen we weer te laat net als vorige jaar en ik heb geen zin om te gaan rennen" riep het meisje. Het meisje die tegen James sprak was zijn tweeling zus Liza. Heel snel rende ze door peron 9 en 10. Algauw zag ze een meisje met knal roze haar en wist wie ze was. Het was Nympadora.
----------------------------------------------------------------------------------

Een meisje met een kille uitstraling liep door peron 9 en 10. Haar zus Narcissa en haar broer/neef Regulus waren met haar mee. Tot haar ongenoegen zag ze Nympadora haar nicht, ze liep haar en Liza straal voorbij en liep alvast naar de trein toe.
-----------------------------------------------------------------------------------

"Remus kom nou, schiet eens op" riep een meisje met lang donkerblond haar. Het meisje die tegen Remus riep was zijn nicht Elizabeth, maar haar vrienden noemen haar altijd Lizzy of heel soms Sisi.
Elizabeth had geen zin om lang op Remus te wachten en ging door peron 9 en 10. Algauw zag ze Liza en Nympadora, ze glimlachte naar hun. "Liza, Dora" riep ze naar hun.
---------------------------------------------------------------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:30

Sirius: Ik kwam aan op Station Kings Cross, ik had heel mijn vakantie zoals elk jaar gespendeerd bij de Potters. Nadat ik thuis was wegelopen, mocht ik jaar na jaar niet meer binnen. Ik liep door perron 9 3/4 en ik gaf mijn bagage aan de conducteur en ik nam mijn rugzak van de stapel af waar mijn griffoendor unifrom in zat, mijn toverstok en een paar dropsmuldozen." Ik liep al gauw naar James en zijn zusje. Ik zag in de verte mijn broer en wenkte is naar hem maar zotezien negeerde hij me gewoon.

Remus: Ik liep door perron 9 3/4 en ik volgde mijn nicht op de voet.


Laatst aangepast door Admin op di 23 nov - 17:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:38

off: Euhmm ELizabeth is je nicht en niet je zusje Smile

Liza keek achter zich en zag Elizabeth, Remus en haar grote liefde Sirius. Ze glimlachte naar hun. "He jongens" zei ze blij. Ze zag hoe Bellatrix het kille meisje en haar zuster en neef Regulus voorbij gingen.
------------------------------------------------------------
Elizabeth zag al snel dat Sirius aan kwam en glimlachte. Ze zag dat Nympadora bijna struikelen doordat Remus kwam eigenlijk. Ze grinnikte in zichzelf heel licht.
------------------------------------------------------------
Nympadora glimlachte toen ze Elizabeth, Sirius en Remus zag en struikelde bijna en moest zich aan James vast houden zoda ze niet omviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:45

Sirius: Ik liep direct naar James "Je kon zeker niet wachten op mij" Zei ik koel.

Remus: Ik ging bij Liza, sisi en Nymphadora staan. "Hey Liza, Hey Tops!" Daarna ging ik ook bij Sirius en James staan. "Hey James, Sirius!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:50

"Sorry Sirius het is mijn schuld dat we niet op je gingen wachten, maar ik had geen zin om weer bijna te laat te zijn voor de trein" sprak Liza tegen Sirius. Ze glimlachte naar Remus "Zo nog even wachten Op Lily en dan gaan we de trein in. Hoop maar dat ze niet te laat komt, dacht ze in zichzelf
_______________________________________________
Nympadora glimlachte naar Remus en vroeg zich af waar Lily was.
_____________________________________________________

"Ze komt vast wel, maak je geen zorgen Dora" sprak ELizabeth tegen Nympadora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:54

Sirius: "Dat had ik al kunnen denken..." Zei ik tegen Liza met een glimlach en ik zette mijn beide handen tegen de zijkant van mijn trui.

Remus: Ik wachte ook af wanneer Lily zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 17:59

Liza glimlachte naar Sirius, ze keek hem aan. Als ze de trein in was zou ze snel haar gewaad aan gaan doen. Ze zuchtte even.
__________________________________
"Hoe was iedereen vakantie" vroeg ELizabeth opeens aan iedereen
____________________________________
"Mijn vakantie ging wel soepel" sprak Nymadora tgen Elizabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:10

Sirius: "Ik zat zoals elk jaar weer bij de Potters.."

Remus: "4 weken Ierland!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:15

Lily
Mijn moeder, vader en ik liepen zo snel als we konden naar het perron tussen 9 en 10. We hadden niet veel tijd meer en de trein vertrok stipt om 11 uur. Om twee minuuten voor 11 liep ik door de hekken en belande op peron 9 3/4. Ik keek meteen rond of ik mijn vrienden niet zag. Ik zag een groepje staan en herkende mijn vrienden. Ik nam afschijt van mijn ouders en liep naar hen toe.
"Hey allemaal, gaan we de trein op? We vertrekken over 2 minuuten."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:24

Liza, Nympadora en Elizabeth zagen Lily eindelijk en waren blij. "Oke laten we snel gaan" sprak Liza en met z'n allen gingen ze de trein in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:25

Sirius: Ik ging de eerste lege coupe die ik zag in en ik zag al gauw dat Remus en James me volgden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:26

Liza ging achter Sirius aan net als Nympadora en ELizabeth. Gelukkig was het ruim genoeg zoda ze allemaal erin konden. Liza ging naast Sirius zitten, Nympadora ging bij het raam zitten en Elizabeth zat naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:30

Remus: "Nou, hoe was je vakantie James?" Zei ik kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:43

"Hoe was jou vakantie Sirius" vroeg Liza aan hem en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 18:50

Lily volgde haar vrienden en ging op de laatste lege plaats zitten.
"Misschien een voor een over de vakantie vertellen." Stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:03

Sirius: "Wel ja goed, 2 maanden bij de potters (maar dat weet je wel want jij bend toch ook een potter scratch )"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:08

Liza grinnikte "Ja sorry, maar ik was er toen niet weet je nog. Ik logeerde twee maanden bij de Wemels" sprak ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:14

Sirius: "Oh ja dat is waar, hoe was het bij de Wemels?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:16

"Was heel erg gezellig zoals altijd" zei ze blij. Alleen dat Arthur soms met Dreuzel dingen thuis kwam en zijn moeder ergerde daar een beetje aan" zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:23

Remus: Ik moest grinikken, "wel zoals altijd". En jij Sissy hoe was jouw vakantie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:30

Liza grinnikte even "Ja zo is Arthur nou eenmaal" sprak ze tegen Remus.
_____________________________________

Elizabeth keek Remus aan toen ze hem hoorde "Nou mijn vakantie was wel redelijk. Behalve dat mijn broer Daniel weer zo iritant was" sprak ze. Daniel Lupos zat op een andere school. Hij zat op Klammfels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 19:56

Lily
"De mentaliteit van die school is ook een beetje zo." Zei ik en toen richtte ik me tot Tops. "Hou was jou vakantie eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 20:00

Liza was volkomen met Lily eens.
______________________________________
"Nou mijn vakantie ging ook wel goed Lily, we zijn naar Parijs geweest" sprak ze met een glimlach.
"En hoe was de jouwe dan?" vroeg ze aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 20:06

Lily
"Zolang mijn zus uit de buurt was was het supper, maar anders was er weer de hele tijd ruzie. Mijn zus is er nog steeds van overtuigt dat ik door en door slecht ben." Ik zweeg zorgvuldig over het feit dat ik dan een paar keer naar Severus was gevlugt. Niemand snapte dat ik met hem bevriend kon zijn, maar ik vond hem wel aardig en hij woonde in mijn buurt zodat ik wat afleiding tegen mijn zus had en dat we allerlei rare dingen konden verzinnen om haar tegraze te nemen waneer we meerderjarig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Emptydi 23 nov - 20:10

Nympadora knikte. "Nou gelukkig maar" sprak ze. "Je zus zal denk ik altijd zo blijven" zei ze weer tegen Lily..

Liza keek Lily aan en fluisterde iets in haar oor. "Hoe is het trouwens met Severus?" vroeg ze aan haar, want alleen zij en Lily waren bevriend met hem. De rest kon dat niet begrijpen helemaal Sirius en James niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: