Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter: Vroeger

Ga naar beneden 
+2
Dylan
Candira
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 20:27

Lily
Ik trok mijn wengbrouwen op. De vuile dief! Dacht ik en ik grinikte. Steken van zijn beste vriend. Ik ging ook terug zitten en nam een hap van mijn pompoentaartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyma 29 nov - 16:07

Elizabeth snoof en heel stiekem en onopvallend zei ze een nonverbale vloek op Severus. Het was een vloek dat die niet meer op kon staan dat die zou vastbleef plakken. Rustig ging ze weg en grinnikte licht in haar zelf. Dat zal je wel krijgen, dacht ze gemeen. Al snel ging ze terug naar haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyma 29 nov - 19:02

Lizzy, Jij speel nu de rollen van Amy Razz


Sirius: Ik ging languit op de zetel liggen en ik smeet heel voorzichtig op de benen van Lilly.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptydi 30 nov - 16:26

"He Sirius laat je poten thuis wil je" sprak Lily en ze smeet de voeten van Sirius van haar benen af. "Als je languit wil liggen leg je voeten dan gewoon op die van iemand anders" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptydi 30 nov - 18:20

Sirius: "Oh sorry, Lilly!" Zei ik op een grappige toon. Ik keek heel bedachtzaam even rond, "Waar is die Severus als je hem nodig hebt" Ik zuchte en ik ging terug normaal zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptydi 30 nov - 20:25

Severus
Ik hoorde de snoepjesmevrouw rondkomen en wou recht gaan staan, maar ik kon niet. S**t Dacht ik. Sowiso die stomme Elisabeth. Ze moest een non berbale spreuk hebben uitgesproken toen ik het niet merkte. Ik riep snel: "Ik wil ook wat!" Mijn coupédeur ging open en de vrouw stak haar hoofd binnen. "Kom dan naar buiten." Zei ze. "Ik kan niet." Antwoorde ik. "Ik plak vast, Elisabeth heeft me vastgeplakt en is toen weggegaan." De vrouw haalde haar schouders op en vroeg: "wat wil je?" Ik antwoorde snel: "Een pompoentaartje, een toverdropstok en een chokokikker." De vrouw gaf me de dingen en ik betaalde. "Zou je even aan een zwadderaar willen vragen of die me wil komen helpen?" Vroeg ik haar nog snel. "Natuurlijk." Zei ze en ze liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 20:53

"Als je dat maar uit je hoofd laat Sirius" spraken Liza en Lily allebei tegelijk. Ze wisten altijd dat ze vaak Severus pesten hij en James beide.

ELisabeth deed de coupe deur open en zag Lily,James,Sirius, Remus, Liza en Nympadora in hun gewaden. "Hai jongens. Ik kleed me ook alvast om" sprak ze.

Bellatrix zat in de coupe samen met Regelius en Narcissa toen de snoepmevrouw kwam. Ze bestelden samen wat snoepgoed en hoorde dat een zwaderaar in moeilijkheden was. Ze rolde met haar ogen, maar stond toen op en liep naar Severus toe.
"Hallo Sneep" zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 20:59

Oh jee, Bellatrix, net wie ik wilde dat kwam, niet echt dus. Ze viel wel mee, maar kon ook erg goed kleineren. Al wist ik wel dat we allebij Zwadderaas waren en ze me zeker zou helpen. Ik bloosde een beetje toen ik Zei: "Hey Bellatrix, Ik plak wast, kan je me helpen alsjeblief??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:04

Bellatrix grinnikte even. "Ooh!! Dus je kan niet jezelf ontplakken" sprak ze tegen hem.
Ze keek hem aan en had gezien dat hij had gebloosd, maar dat deed haar helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:08

"Help me gewoon! Jij weet best dat Elizabeth haar spreuken niet al te simpel te verbreken zijn en jij kan beter toveren dan mij." Zei ik smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:09

Sirius: "Het spijt me, ik was vergeten dat je verliefd op Severus was." Zei ik heel onschuldig tegen Lilly.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:13

Lily ging meteen in ontkenning. "Ik ben niet op Severus, we zijn gewoon goede vrienden" sprak ze tegen Sirius.

Liza rolde haar ogen heel onopvallend, want ze wist heus wel dat Lily gevoelens had voor Severus.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:17

Sirius: "Je moet nu niet gaan blozen hoor!" Andwoorde ik plagend naar Lilly.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:22

Lily schopte Sirius tegen zijn been, ze hoopte dat het beetje pijn deed. Ze keek uit het raam en keek zweegend naar buiten.

Liza kon Lily best wel een beetje begrijpen, ze keek naar Sirius en schudde haar hoofd en rolde daarna weer met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:25

Bellatrix zuchtte en rolde even met haar ogen. "Oke vooruit!" sprak ze koelbloedig. Ze maakte de spreuk ongedaan die Elizabeth had uit gesproken en voor haarwas dat erg simpel. "Zorg dat je niet jezelf constant in de nesten werkt" zei ze weer op de zelfde toon.

ELizabeth had haar gewaad gepakt en liep naar de wc's om daar om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:28

Sirius: "Auwwh, wat een gevoellig onderwerp..." Zei ik op dezelfde toon en ik wreef over mijn been. Ik keek even naar Liza en zag haar schudden met haar hoofd, maar ik was zoniet, ik bleef doorgaan tot ik niet meer kon, Sirius de plaaggeest kon je niet gemakkelijk tegen houden "Je moet echt niet ontkennen Lilly, Trouwens" Ik kwam dichter en legde mijn hand verticaal tegen de hoek van mond naar Lilly gericht. "Het is wederzijds" Zei ik en ik zorgde ervoor dat iedereen in de coupe het kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:29

"Bedankt." Zei ik en ik nam mijn boek. "Ik zal mijn best doen om niet in de problemen te komen, en anders zal ik jou er niet mee lastig vallen." Zei ik geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:32

"Mooi houden zo" sprak Bellatrix en ze ging de coupe weer uit. Ze ging terug naar haar zuster en neef.

Lily probeerde Sirius te negeren, maar opeens voelde ze zijn hand en meten wende zich af. "hou je handen thuis Sirius" sprak ze geiriteerd. Ze was niet in de mood hoe Sirius deed en Liza kon dat merken.

"'Sirius hou op... Lily wil er niks van horen" sprak Liza zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:37

Remus: "Sirius! Hou er toch een over op! Iedereen weet dat Lilly dolverliefd op Severus is, waarom moet jij er dan nog over doordrammen." Riep ik tegen Sirius en ik moest grinniken.

Sirius: "Je hebt gelijk, Remus. Weet je wat...we zeggen het morgen tegen Severus want dat geheimzinnig moet nu eindelijk is gedaan zijn!" Zei ik op bewuste toon en ik moest ook lichtjes lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:39

"Als je dat maar laat Zwarts" sprak Liza meteen ze ze gaf hem een klein duwtje.

Lily begon ze nu echt iriteren aan Sirius. Wanneer houd hij eindelijk op over Severus en zo te zien aan James vond hij het ook niet echt leuk dat Sirius over Sneep begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:43

Remus: "Komaan Lilly, jij bend op hem en hij is op jouw? Wat heb je nog meer nodig?"

Sirius: "Juist ja, Remus. Gewoon een duwtje in de rug en chaka!" Zei ik en ik moest heel hard mijn best doen om niet in lachen uit te barsten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:46

"Dat jullie, jullie kop houden erover!!" sprak Lily nu licht kwaad.

"Lil doe rustig" sprak Liza haar vriendin toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:48

Sirius: "Remus, ik denk dat ze niet meer kan wachten, kom laten we het Severus gaan vertellen. Ik stond op en draaide me naar de deur.

Remus: "Ja, ik ga met je mee." Ik stond al lachende op en volgde Sirius naar de deur van de coupe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:51

Liza zag wat de twee jongens van plan waren. Meteen stond ze op en ging voor de coupe deur staan. "For get it Guys!! Doe het niet... Misschien wil Lily niet aan Severus tonen dat ze iets voor hem voelt. Laat het gewoon het zal van zelf wel komen" zei ze tegen hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Emptyza 4 dec - 21:55

Sirius: Je hebt compleet gelijk Liza, volledig. Dit brengt me op een idee. Ik draaide me naar Remus en vertelde iets in zijn oor. "Op drie sleuren we Lilly mee naar de zwadderaars coupes, bij Severus en vertellen het tegen Severus. Hij durft toch nooit iets te zeggen waar Lilly bij is..."

Remus: Ik knikte naar Sirius.

Sirius: "Een, Twee DRIE!!!!"Riep ik en duwde Liza voorzichtig weg van de deur en ik klapte hem open daarna hielden ik en Remus beiden een arm van Lilly vast en we sleurden haar de coupe uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Gesponsorde inhoud





Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter: Vroeger   Harry Potter: Vroeger - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter: Vroeger
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldings topic: Harry Potter Vroeger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: