Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 01-12-12 Leeftijd : 35 Woonplaats : UK
Onderwerp: *Khaleesi* za 1 dec - 15:25
Laat ik me dan meteen ook maar even voorstellen ...Ik ben Marloes, ben 23 en ik verjaar op 3 mei. Mijn hobbies zijn lezen, schrijven (heb zelfs bijna mijn eigen novel af), theater, muziek luisteren, zingen. Ik heb een vriend uit Engeland, en als alles meezit dan hebben we een datum geprikt dat we op 5 mei 2013 gaan samen wonen. Dus dan woon ik officieel in de UK (doet vreugde dansje). Ik vind meerdere tv series leuk zoals Doctor Who, Merlin, Sherlock, Game of Thrones, Dexter...Maar ik ben toch wel vooral een Sherlock en Doctor Who geek xD. Voor meer vragen sta ik natuurlijk altijd open voor vragen
Oh, welkom! fijn om te horen dat je dit via mij hebt gevonden. Ook leuk te horen dat je schrijft! Ik zelf ben daar ook zot op en heb al een boek uit. Ik ben heel benieuwd om iets van jou te lezen! ook echt wel cool dat je in de UK gaat wonen! Ik heb daar altijd wel eens willen naar toe gaan. Ben je eigenlijk Belgisch of Nederlands?
Emma
Aantal berichten : 153 Registratiedatum : 15-09-10 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: *Khaleesi* di 18 dec - 19:14
WELKOM!!!
Jona
Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 16-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: *Khaleesi* wo 19 dec - 16:13
JOEPPI! nieuwe leden zijn altijd leuk!! Leuke avatar trouwens!!
maxime
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 01-02-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : ergens op de wereld