Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 de eerste kwartskwelling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
the hunger games freak

the hunger games freak


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : ergens

de eerste kwartskwelling Empty
BerichtOnderwerp: de eerste kwartskwelling   de eerste kwartskwelling Emptydo 9 aug - 8:12

Ik en mijn zusje Minerva van 12 jaar oud zitten samen te koken als ineens de tv aangaat.
"Dames en heren ,de hongerspelen bestaan al 25 jaar dus dat moet gevierd worden met de eerste kwartskwelling.Hier is voor u president Snow",zegt tv-host Zeus Arschado.Op dat moment komt president Snow naar voren met een envelop.Hij geeft eerst nog een toespaak over de donkere dagen en de zovele slachtoffers die zijn gevallen enz.na zijn toespraak doet hij de envelop open en leest het briefje voor.zij stem galmt door de ruimte ."Om de rebellen er aan te herinneren dat hun kinderen sterven omdat zij voor geweld hebben gekozen,moeten alle districten stemmen op hun eigen vertegenwoordigers.Dan wordt het scherm zwart". .Een paar maanden later ga ik naar mijn beste vriend Axel.Axel is ongeveer even oud als mij,17 dus .Hij is sterk gebouwd en kan goed om met een zwaard,wat de meeste jongens kunnen in district 1, heeft een goed gevoel voor humor en is redelijk knap elk meisje valt voor hem.Wanneer ik de straat opstapt weet ik al direct welke dag het is :boetedag.De betreurde gezichten spoken rond mijn hoofd ."hey,Helena vrolijke kwartskwelling" ,roept Axel waneer hij me af ziet komen."En mogen de kansen immers altijd in uw voordeel zijn ",roep ik terug met een overdreven capitoolaccent terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

de eerste kwartskwelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eerste kwartskwelling   de eerste kwartskwelling Emptyvr 10 aug - 20:05

best goed geschreven. wel kort. Ik wil de rest ook wel lezen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
the hunger games freak

the hunger games freak


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-08-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : ergens

de eerste kwartskwelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eerste kwartskwelling   de eerste kwartskwelling Emptyzo 16 sep - 18:20

Die komt er aan.Over een week ofzo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de eerste kwartskwelling Empty
BerichtOnderwerp: Re: de eerste kwartskwelling   de eerste kwartskwelling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de eerste kwartskwelling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: