Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lieselore is my name

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyzo 24 jun - 20:01

Hallo allemaal,
Ik ben Lieselore en ik ben eigenlijk al niet meer zo heel nieuw. Ik ben 19 jaar en mijn hobby's zijn muziek en schrijven. Ik schrijf niet alleen teksten zoals ik hier doe op deze site, maar is schrijf ook songteksten en maar er dan natuurlijk ook graag mijn eigen muziek op. Welke instrumenten ik bespeel? Wel, ik speel gitaar (natuurlijk Smile ), viool (nog niet zo heel lang), piano (wel al vrij lang) en mondharmonica. Daarbij zing ik ook nog. Wat kan ik verder nog over mezelf vertellen? Ik ben een Belg en ik studeer nu Kunstwetenschappen en Archeologie in Brussel. Ik heb mijn eerste jaar bijna gedaan. Very Happy Verder ben ik eigenlijk niet honderd percent Belg, maar half Brits. Mijn vader komt uit Dunwich dat in het Verenigd Koninkrijk ligt. Mijn moeder is geboren en getogen in België, al komt mijn oma (aan moeders kant) ook vel uit Engeland. Ik heb dus veel familie in Engeland wonen en ga daar dan ook vaak op vakantie. Mijn moedertaal is Engels en daarnaast spreek ik ook vlot Nederlands. Mijn Frans is matig, maar beter dan sommige Walen Nederlands spreken. Duits kan ik ook, genoeg om me te behelpen. Willen jullie nog iets van me weten? Fire away! Ik zal antwoorden op alles (zolang het niet te privé is... Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyma 25 jun - 8:32

Welkom! Cool dat je deels Brits bent! en ook cool dat je muziek schrijft! Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, ik vind dat echt geweldig! En Geschiedenis is ook echt interessant. Ik vind vooral de geschiedenis zo vanaf de 15e eeuw erg interessant. De tijd met de piraten en de scheepsvaart enzo. En archeologie is ook echt cool! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyma 25 jun - 10:36

Je vind precies veel dingen cool... Wink Muziek schrijven is eigenlijk redelijk simpel, vind ik. Maar ik denk dat je daarvoor gewoon echt aanleg moet hebben. Dat stuk van de geschiedenis vind ik ook best fijn, maar het interessantste vind ik toch de grieken en de Romeinen. Vele mensen vinden archeologie wel iets neig, maar om echt archeologie te doen is nog iets anders. Je moet er vooral veel geduld mee hebben... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyma 25 jun - 11:20

Ha, dan zou het misschien nog wel iets voor mij kunnen zijn... Smile 5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptydi 26 jun - 12:30

maar dus absoluut niet voor mij... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyza 30 jun - 8:30

Heb jij zo weinig geduld Emma?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptywo 4 jul - 12:01

Kweet niet of het iets voor mij zou zijn (Ik ben wel geduldig, maar alleen als ik weet dat ik resultaat ga hebben. Bij archeologie heb je toch ook vaak dat je voor niets bent aan het graven, niet?) maar ik vind het wel tof dat je dat doet! En ook van die muziek maken enzo. Dat zou helemaal niets voor mij zijn. Een muziekinstrument spelen zou nog gaan, maar ik kan helemaal niet zingen... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptywo 4 jul - 21:11

Hallo, welkom. Sorry dat ik wat laat ben :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyvr 6 jul - 16:54

Jona schreef:
Een muziekinstrument spelen zou nog gaan, maar ik kan helemaal niet zingen... Smile

jep, da's waar... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyvr 6 jul - 17:20

haha, i know Smile onze kat is er niks tege Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyzo 22 jul - 20:12

k weet ni, k heb die eigenlijk nog nooit horen zingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyma 23 jul - 9:50

Grappig hoor! Bij wijze van spreke bedoel ik hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Emptyma 23 jul - 10:05

jaja, k hed u wel gesnapt ze. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Gesponsorde inhoud





Lieselore is my name Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieselore is my name   Lieselore is my name Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lieselore is my name
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: