Hallo allemaal, Ik ben Lieselore en ik ben eigenlijk al niet meer zo heel nieuw. Ik ben 19 jaar en mijn hobby's zijn muziek en schrijven. Ik schrijf niet alleen teksten zoals ik hier doe op deze site, maar is schrijf ook songteksten en maar er dan natuurlijk ook graag mijn eigen muziek op. Welke instrumenten ik bespeel? Wel, ik speel gitaar (natuurlijk ), viool (nog niet zo heel lang), piano (wel al vrij lang) en mondharmonica. Daarbij zing ik ook nog. Wat kan ik verder nog over mezelf vertellen? Ik ben een Belg en ik studeer nu Kunstwetenschappen en Archeologie in Brussel. Ik heb mijn eerste jaar bijna gedaan. Verder ben ik eigenlijk niet honderd percent Belg, maar half Brits. Mijn vader komt uit Dunwich dat in het Verenigd Koninkrijk ligt. Mijn moeder is geboren en getogen in België, al komt mijn oma (aan moeders kant) ook vel uit Engeland. Ik heb dus veel familie in Engeland wonen en ga daar dan ook vaak op vakantie. Mijn moedertaal is Engels en daarnaast spreek ik ook vlot Nederlands. Mijn Frans is matig, maar beter dan sommige Walen Nederlands spreken. Duits kan ik ook, genoeg om me te behelpen. Willen jullie nog iets van me weten? Fire away! Ik zal antwoorden op alles (zolang het niet te privé is... )
Onderwerp: Re: Lieselore is my name ma 25 jun - 8:32
Welkom! Cool dat je deels Brits bent! en ook cool dat je muziek schrijft! Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen, ik vind dat echt geweldig! En Geschiedenis is ook echt interessant. Ik vind vooral de geschiedenis zo vanaf de 15e eeuw erg interessant. De tijd met de piraten en de scheepsvaart enzo. En archeologie is ook echt cool!
Lieselore
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 06-06-12
Onderwerp: Re: Lieselore is my name ma 25 jun - 10:36
Je vind precies veel dingen cool... Muziek schrijven is eigenlijk redelijk simpel, vind ik. Maar ik denk dat je daarvoor gewoon echt aanleg moet hebben. Dat stuk van de geschiedenis vind ik ook best fijn, maar het interessantste vind ik toch de grieken en de Romeinen. Vele mensen vinden archeologie wel iets neig, maar om echt archeologie te doen is nog iets anders. Je moet er vooral veel geduld mee hebben...
Onderwerp: Re: Lieselore is my name ma 25 jun - 11:20
Ha, dan zou het misschien nog wel iets voor mij kunnen zijn...
Emma
Aantal berichten : 153 Registratiedatum : 15-09-10 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Lieselore is my name di 26 jun - 12:30
maar dus absoluut niet voor mij...
Lieselore
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 06-06-12
Onderwerp: Re: Lieselore is my name za 30 jun - 8:30
Heb jij zo weinig geduld Emma?
Jona
Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 16-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Lieselore is my name wo 4 jul - 12:01
Kweet niet of het iets voor mij zou zijn (Ik ben wel geduldig, maar alleen als ik weet dat ik resultaat ga hebben. Bij archeologie heb je toch ook vaak dat je voor niets bent aan het graven, niet?) maar ik vind het wel tof dat je dat doet! En ook van die muziek maken enzo. Dat zou helemaal niets voor mij zijn. Een muziekinstrument spelen zou nog gaan, maar ik kan helemaal niet zingen...