Hoi iedereen, ik hou er van om zelf gedichtjes te schrijven, hier heb je er eentje
Zonder stroom kan je niet leven, Zonder stroom gaat je hart gaan beven, Wanneer je zonder stroom zit, Heeft je leven geen kleur, is het wit, Je hebt stromen van liefde en van water, Waarmee je iets kan doen nu en later.
Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 16-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Lily's gedichten zo 20 mei - 11:45
Ik hou ook van gedichten schrijven! Dat van jou is trouwens echt mooi! Hier is er eentje dat ik voor nederlands moest schrijven, het gaat over het sprookje van vrouw holle.
Daar komt Vrouw Holle die wie werkt zal belonen en met goud zal bekronen. Dar komt Vrouw Holle die het pek zal laten stromen over luie en ijdele personen Daar komt Vrouw Holle die wie werkt zal belonen.
Hier is nog eentje, het gaat over muziek, dat zal het thema van de gedichtendag van 2013 zijn, ergens gelezen, dus besloot ik er een gedichtje over te maken, ik weet dat het niet rijmt, maar dat hoeft tot zover ik heb opgelet bij Nederlands niet
Muziek
Muziek is iets dat je niet kan beschrijven, Iets magisch Muziek is iets dat alles kan zeggen, Blijdschap, verdriet en jaloezie Muziek is iets wat kan helpen, Met je uit te leven, of eerder om je verdriet te verwerken Muziek is, wat je noemt,
... ons leven
En dan deze, heb ik voor mijn nichtje geschreven, ik denk dat jij hem al hebt gelezen, Amy, op HPT:
Een Pracht
Mathilde, Je bent een zon die eender welke ster teboven doet, Een zon waar we zowel overdag als ’s nachts ons ogen niet kunnen vanaf houden, Je bent een Zon die ons verblind, Een Zon die ons licht heeft wanneer we het nodig hebben Je bent in één woord ...
Een Pracht
Jona
Onderwerp: Re: Lily's gedichten vr 13 jul - 14:52
Ze zijn allebei mooi, maar mijn favoriet is toch die over de muziek...
Dat is ook de nieuwste XD Ik heb trouwens nog een gedichtje, gisteren moeten schrijven bij voordracht. Titelloos Ik moest beginnen met 'ik wou'.
Ik wou Wat wou ik? Ik wil zoveel. Een computer, een tv, een nintendo. Maar wat wil ik echt? Wat kan ik echt niet missen? Dat is een goede vraag, ik dacht er nooit eerder over na. Wat kan ik niet missen, of misschien zelfs, wie kan ik niet missen?
Jona
Misschien kan ik je zien, Maar misschien ook niet Misschien kan ik je horen, Maar misschien ook niet Misschien kan ik je vinden, Dat is zeker In mijn hart
Jona
Onderwerp: Re: Lily's gedichten zo 28 okt - 19:46
zoo mooi, dat is zo een gedichtje om op een liefdesbrief te schrijven ofzo
Dat moet je zeker doen! Ik vind het altijd leuk om gedichten van anderen te lezen.
Jona
Onderwerp: Re: Lily's gedichten wo 31 okt - 18:20
Ik moet er alleen tijd voor vinden. Want dan moet ik die nog intypen en zorgen dat ik er helemaal tevreden over ben enzovoort. Maar ze komen er wel aan hoor, voor binnenkort :p