Onderwerp: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic ma 16 apr - 20:23
Back To Narnia
Peter, Suzan, Edmund en Lucy worden terug opgeroepen door Koning Caspian. De laatste over gebleven Telmarijnen hebben de oeroude kracht gebruikt om de Witte heks terug te keren. Nu dat zij in alle kracht en woede weer teruggekeerd is, is Narnia nog nooit zo in gevaar geweest. De witte Heks heeft haar oude kasteel terug opgebouwt en een deel van Narnia verandert terug in ijs. Het rijk van Caspian valt stillaan uit elkaar, verraders, zowel narnians als telmarijnen en Aslan is niet bespeuren. Kunnen de oude koningen en koningen het tij keren? Hoe en wat er allemaal gebeurt hangt van julie af.
Rollen: Peter Pevensie: Dylan Suzan Pevensie: Amytjeuh Edmund Pevensie: Lucy Pevensie: Angel King Caspian: Thomas Aslan: Jadis, De Witte heks: Lily Evers
* Andere rollen uit de orginele Narnia reeks mogen ook gebruikt worden
Naam: Majava (Fins voor bever) Geslacht: vrouw Soort: bever Karakter: eigenwijs, maar toch aardig gespeeld door: Lily Evers
Regels: Rollen: Je mag maar 1 bestaand rol hebben en zoveel zelfgemaakte als je wil. Erotiek en schelden mag. (In de rpg) Laat je fantasie er oplos!
... Narnia Wacht Op Jou...
Laatst aangepast door Dylan op wo 18 apr - 17:53; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic di 17 apr - 17:44
Ik heb eigelijk de verhaallijn wat verandert hier en daar. Het verhaal speelt zicht af net na Prince Caspian. Maar ik vond Back to Narnia nog altijd de beste titel sedus ik behouwde het. Ik besloot ook om met nieuwe zelfgemaakte personages te beginnen aangezien het een nieuw verhaal is. Ik kan denk ik wel je oude personages terugvinden als je dat echt wilt?
Onderwerp: Re: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic za 19 mei - 19:07
Zou ik alstublieft Jadis mogen zijn?
Jona
Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 16-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic zo 20 mei - 12:18
Ik zou ook graag mijn oude rol houden, die van de centaur bedoel ik dan,@Dylan, ik zou het fantastisch vinden moest je die terug vinden. Als aslan niet meer mee doet, pas ik die wel een klein beetje aan, maar de basis blijft toch hetzelfde.
Onderwerp: Re: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic wo 30 mei - 19:00
de bevers zijn al heel lang weg. Het is nadat ze de tweede keer zijn teruggekeerd en dus spelen ze niet meer mee. Maar voor jadis zet ik je er wel bij.
Jona
Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 16-09-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Back To Narnia ~ Aanmeldingstopic do 31 mei - 16:51
Ze kan toch andere bevers zijn (alle, als ze da wilt hé)