Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Twilight Returns

Ga naar beneden 
+2
thomas
Dylan
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyzo 8 apr - 16:25

Twilight Returns!

Remus: Het was een koude decembernacht. Het sneeuwde lichtjes, mensen met dikke mantels liepen voorbij het krakende banje waar ik op zat. Mensen met dikke mantels en mutsen, ze gingen naar de kerk, de enige lichtbron in de stad, het enige gebouw waar licht brande. Toen de kerkdeuren in de verte opengingen hoorde ik een kerstkoor zingen. Volgens mij was het kerstavond, het moest wel. Bijna het hele dorp was verzamelt in het kleine kerkje. Nog meer mensen passeerde me en keken verbaast naar me. Het was vrieskoud buiten en ik liep er in mijn bloot bovenlijf en een korte jeans short. Een koude windbries raasde voorbij en ik dacht terug aan het meisje, de alpha van mijn nieuwe roedel. Het was lang geleden sinds ik nog met iemand had gesproken maar sinds ik in die roedel zat voelde ik me terug een soort van 'blij'. Ik keek omhoog en ik tuurde naar de spierwitte, volle maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyzo 8 apr - 16:32

Amedeo:
Ik liep mee met de menigte naar de kerk. Ik hoopte er een lekker avondmaal te vinden. Ik hoopte nu vooral dat ik me dik genoeg had aangekleed en dus niet opviel tussen de andere mensen. Ik was blij dat ik niet schitterde in het maanlicht. Enkel in het zonlicht. Ik liep voorbij een bankje, waar iemand op zat dat duidelijk niet menselijk was. Ik snoof en rook een stank vanjewelste. Een weerwolf. Ik negeerde het en liep verder.Ik hoopte dat hij mij niet zou opmerken.

Taddeo:
Ik leefde nu al vijf jaar terug onder de mensen. Het deed me goed. Ik kreeg soms een soort van droomachtige toestanden, waarvan ik ondertussen wist dat het flashbacks waren naar mijn verleden. Ik zat al binnen in de kerk en opende mijn dikke bontjas. Ik wist dat het in de kerk warm was en ik zag trouwens nog enkele mensen hetzelfde doen. Ik had onder mijn bontjas een deftig pak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyzo 8 apr - 16:49

Remus: Plots rook ik iets. Een geur dat ik verafschuw, een geur waar ik razend van word, een vampier. Ik ging recht zitten en ik keek in de richting van de stank. Een groep mensen, een van hen is een vampier. Ik ging rechstaan en ik volgde de groep heel nonchalant naar de kerk. Het was mijn taak om de mensen te beschermen tegen vampieren en ik kan geen risico's nemen dus ik ging mee binnen in de kerk. Ik spitste mijn ogen en ik keek rond in de kerk. Plots drong de geur van nog een vampier mijn neus binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyzo 8 apr - 17:39

Sofia:
Ik zag dat Remus de kerk binnenliep. Zelf had ik te ver weg in de bosjes gezeten om de vampier te ruiken, dus ik wist van niets. Ik liep van uit de bossen. Ik had me wel aan de dresscode gehouden. Ik liep Remus achterna en maakte een beetje haast, om zo snel mogelijk naast hem te lopen. Net binnen in de kerk slaagde ik erin om hem in te halen.
"Sinds wanneer ben jij gelovig?", vroeg ik, toen verstarde ik even. Ik rook vampier. En het was er niet maar 1, het waren er meer. Ook al oordeelde ik pas wanneer ik ze leren kennen had, drie kon geen toeval zijn. Ik was op mijn hoeden, maar was wel nog steeds niet van zin om mijn princiepen te laten vallen. Ik zou pas oordelen als ik ze gezien had.
"Vampiers," zei ik zachtjes, "laten we een plaats zoeken."

Mariella:
Ik kwam ook binnen in de kerk en zette me naast Taddeo. "Ik had al gehoopt je hier te vinden", zei ik rustig. Ik deed mijn sjaal uit en legde die op mijn schoot. "Ik moet je trouwens waarschuwen dat we op onze hoeden moeten zijn. Hoewel ik geen vooroordelen heb over weerwolven. Er is er een aanwezig in de kerk." Ik wist zelf ook wel dat Taddeo het had geroken, maar toch melde ik het even. "Gedraag je zoals je je gedraagt zonder weerwolven."
Ik had Taddeo niet zomaar gemaakt. Tien jaar geleden had ik hem gemaakt omdat hij overreden was en het niet meer kon halen. Ik voelde me toen al heel verantwoordelijk voor hem. Het leek alsof ik hem moest beschermen. Ik had hem toen al enkele maanden liggen volgen, om hem te kunnen helpen, wanneer dat nodig zou zijn. Ik heb dat tien jaar verborgen gehouden voor hem, maar nu de wolven weer aan het opkomen waren, voelde ik dat dit niet langer kon. Ik zou meer met hem optrekken. Ik wist dat hij onder de mensen leefde, maar ik wist ook dat hij geen thuis had. Ik was van zin om hem mijn thuis aan te bieden. Dan konden we doorgaan als familie. Misschien als mijn broer of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyzo 8 apr - 17:59

Stella: Ik werd wakker in een bos, ik had geen idee welk bos en waar ik was. Ik brandde nog een steeds vanbinnen, maar niet zo erg als eerst. Door de bladeren heen zag ik de maan. Volle maan. Normaal ging ik op volle maan altijd bij mijn beste vriendin slapen. En dat deden we barbecue. Waar ben ik in godsnaam. Plots werd mijn gedachtegang door iets verbroken. Ik hoorde iets rondkruipen. Een heleboel dingen eigelijk. Ik keek rond mij, maar zag niets. Alleh ja, Ik zag een heleboel, meer zelfs als normaal, maar niet wat het geluid veroorzaakte. Ik keek naar de grond. Zou het kunnen? Nee, onmogelijk. Of toch wel. Bij mij voeten krioelde het van de mieren die heen en weer kropen. Sinds wanneer kon ik zo goed horen? En die geur dat hier hing. Van waar kende ik die? Ik had hem al eerder geroken. Jep, ik weet het weer. De geur van boomschors. Ik ging naar de dichtsbijzijnde boom om mijn vermoeden te bevestigen en toen ik hieraan rook, man, sinds wanneer rook een boom zo straf? Goed horen, ruiken, zien, hoe kwam het in hemelsnaam dat mijn zintuigen zo goed werkte. Plots kwam het in mij op dat ik het eigenlijk ijskoud zou moeten hebben. Het was midden in de nacht en ik lag hier op de koude grond in mijn dunne truitje. Maar ik had niet warm, en ook niet koud. Zou het een soort van verdoving zijn? Nu ik klaar was met al mijn piekeren werd ik me ineens bewust van een schurende pijn in mijn keel. Auw! Ik had enorm veel dorst! En geen water mee. En ik wist de weg naar het dorp niet. Potverdomme! ik sloeg uit frustretie tegen de boom die voor me stond en als gevolg om viel. Jezus! Sinds wanneer heb ik zo een kracht? Ik spitste mijn oren. Eureka! In de verte hoorde ik water stromen. Ik liep er zo snel als ik kon naar toe. En dat was snel! Normaal was ik altijd de loser voor lopen bij gym, en nu liep ik tegen 100km/uur. Ik schrok er niet meer zo erg van, aangezien het maar een van de zoveel vreemde gebeurtenissen was van de afgelopen 5 minuten.
Ik was in nog geen twee minuten bij het riviertje en nam direct een enorme slok water, die ik ook meteen weer uitspugde. BAH! wat smaakt dat vies zeg! er kroop een krekel over mijn been die ik men mijn hand doodplette. Een straaltje van heerlijke geur kwam uit het mini lichaampje vrij. Ik kon mijn behoefte het op te eten niet weerstaan en stak het krekeltje in mijn mond. Even vulde mijn mond zich met een overheerlijke smaak. Maar daarna begon mij keel alleen nog meer te branden. Ik had zo een dorst! Het duurde even voor ik besefte wat ik nu zo lekker had gevonden. Het was bloed! Er ging een rilling door me heen. Ik kon bloed niet uitstaan, bij de kleinste wonde werd ik al duizelig en viel ik flauw, en de smaak van bloed, bah! Ik had nooit gesnapt waarom mensen hun bloed opzogen als ze zich gesneden hadden. De gedachte dat ik nu zo verlangde naar bloed verafschuwde mij. Ik stond op en begon te lopen. Geen idee naar waartoe. Ik zou lopen tot ik moe werd. Maar ik werd niet moe. Uiteindelijk zette ik me neer en krulde mij op tegen een boom. Ik had zeker 75 kilometer gelopen en had geen idee waar ik was. Ik was vastbesloten om te blijven liggen. Maar dorst dat ik had, zo een dorst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyma 9 apr - 0:55

Remus: Ik en Sofia schoven aan op achterste bank van de kerk. Ik keek rond me en probeerde de vampieren te vinden. Een paar banken voor me was een man met een vrouw aan het praten. Ze leken me heel verdacht. Zwart gekleed, bleke huidskleur en de stank was ondragelijk. Ik tikte tegen Sofia en ik wenkte met mijn hoofd naar de 2 personen voor ons.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyma 9 apr - 17:40

Amedeo:
Ik zat aan de zijkant van de kerk, ergens vooraan. Ik had daar nog een toevallige lege plaats gevonden naast een knap en jong meisje. Ik schatte haar ongeveer 15 jaar.
"Kom je vaak naar de mis?", vroeg ik haar met een rustige en normale stem.
"Niet echt, enkel voor feestdagen, zoals vandaag", antwoordde ze.
"Heb je iets te doen straks?"
"Ja, een saai familiefeest."
"Zin om ertussen uit te glippen?" Ik knipoogde naar haar. Ze zag er niet uit als een of andere slet, maar ze leek ook totaal niet op haar hoede. Toch verraste haar antwoord me.
"Oke, meteen na de mis neem je me mee. Anders gaan mijn ouders wat merken."
Ik bleef kalm en liet het niet blijken dat ik vanbinnen aan het zegevieren was. Meteen na de mis, minste kans om gepakt te worden door die weerwolf. Ik had gemerkt dat hij me gevolgd was.
"We verlaten de mis na het kruisje. Waar zitten je ouders?"
"Achter die zuil, ze kunnen ons niet zien van hier uit. De plaatsen naast hen waren bezet."

Taddeo:
"Rustig blijven en gewoon doen, begrepen", zei ik. "Heb jij deze kerst nog plaats voor een eenzame ziel in huis?", vroeg ik aan Mariella. Ik veegde een plooi uit mijn donkerbruine jas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyma 9 apr - 18:09

Lisanne
Ik rende door het bos en zat naar al de sneeuwvlokken te happen. Ik vond het fijn als het sneeuwde. Kerstmis vond ik ook heel fijn. Al de cadeautjes en de sfeer. Ik maakte altijd iets voor elke broer of zus van de wolfpak. Een ketting, een beeldje, een dromenvanger of een ander fijn dingetje. Ik ging nooit mee naar de mis. Ik wist dat Sofia ging. Maar ik was niet gelovig. Plots rook ik iets. Het was een bloedgeur. Ik was ondertussen al ver van huis weg, hoe ver wist ik niet. Ik volgde mijn neus en vond de bron van de geur. 'Had ik het niet kunnen denken, bloed.' Ik rook nog eens. 'Mensenbloed.' Maar ik rook ook nog iets anders. Het was vampier. Ik keek rond, maar zag geen lijk. Ik vond het ook al raar dat er bloed gemorst was. Vampieren waren naar mijn weten goed in hun sporen voor mensen verborgen houden. Ik snuffelde nog wat rond en wist toen de richting waarin de vampier was gevlucht. Het spoor was nog vers. Ik begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyma 9 apr - 20:12

Stella: Ik zat nog steeds opgekruld tegen de boom, mijn knieën tegen mijn borst gedrukt en mijn armen er zo hard om heen geslagen dat mijn botten bijna braken. Ik had zo een dorst. Ik wou zou graag iets drinken. Maar geen bloed, nee, dat niet. Ik hoopte nog steeds dat het over zou gaan, maar het werd alleen erger. Hoelang zou ik het nog uithouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 11:12

Sofia
Ik snoof en rook een doordringende geur. "Vampieren," zei ik, "Ik hoop dat ze hun hoofd draaien. Ik wil hun ogen zien. Rood of goud, ik vraag het me af. In ieder geval hoop ik dat het niet zwart is, want dan is er een probleem...

Mariella
"Plaats zat. Misschien kunnen we nog enkele dieren vangen voor het kerstdiner", zei ik. Toen vond ik het het goede moment om mijn plan te onthullen. "Hey, heb je anders zin om gewoon bij mij te komen intrekken? Samen zijn we sterker tegen de wolven. En dan kan ik misschien ook overwegen om terug naar school te gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 11:21

Stella: Plots hoorde ik iets kraken en voelde ik een zeurende pijn in mijn linkerbeen. 'Shit' riep ik, ik keek naar mijn been, door de kracht van het knijpen had ik het per ongeluk gebroken. 'Verdomme!' vloekte ik. Langs mijn kwam een vogel zitten, ik kon me niet meer houden en doodde het en dronk het leeg. Zo lekker! maar ik was nog lang niet voldaan. Ik legde mijn handen op mijn oren en kneep mijn ogen dicht. Ik hield me allemaal vrolijke herrinerringen voor, maar dat maakte alleen maar dat ik me slechter voelde. Toen ik mijn ogen open deed schrok ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 11:41

Lisanne
Ik rende en stopte bij de bron van de stank. De vampier zag er vreemd uit met haar wit afstekende sproeten over heel haar huid. Ik liet een gegrom uit mijn wolvenkeel weerklinken. Ze opende haar ogen en ik keek in haar pikzwarte ogen. 'Sh*t, ze is dorstig!', dacht ik. Ik stond ik een verdedigende houding. We waren nu niet meer ver verwijderd van het dorp waar we over waakten. In de verte branden de straatlichten en ook kleine lichtjes in alle kleuren afkomstig van een kerstboom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 11:44

Stella: Voor mij stond een soort grote wolf. Ik had nog nooit eerder zoiets gezien, hij of zij (ik wist niet wat het was) gromde naar mij. En het stonk ook zo verschrikkelijk. Ik kreeg schrik. 'Help me,' fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 11:56

Lisanne
Ik zag dat ze schrik had. Ik grinnikte. In tegenstelling tot Sofia had ik wel mijn vooroordelen. Vampiers deugden niet, zeker deze niet. Ze zag er veel te hongerig uit. Ik liep weg in de richting van het dorp en kwam terug als mens. "Gelukkig, ik heb je gevonden. Sorry voor die geur dat ik verspreid, mijn hond heeft nog al een straffe geur", zei ik tegen het meisje. Mijn instinkt zei dat dit het beste was om te doen. "Moet ik je helpen Question " Ik sprak op een heel vriendelijke toon. Ik was van zin om ze in het hol van de leeuw te lokken. Ik wilde ze mee naar huis nemen, zodat ik samen met mijn broers en zussen van de roedel kon beslissen wat we zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 12:03

Stella: 'Alsjeblieft!' Ik weet niet hoe het kwam maar iets in mij waarschuwde mij voor haar. Maar het kon me niet schelen, ik was blij dat ik iemand zag. 'Wat ben je?' vroeg ik. 'Wat ben ik? en kun je mij helpen?' vroeg ik. Ik hoopte dat ze me van mijn dorst af kon helpen. 'Ik heb dorst, maar ik wil dat niet. Het gaat alleen weg als ik bloed drink, maar ik wil geen bloed drinken, bloed is vies. Ik bedoel was vies, nu is het overheerlijk. Hoe kan dat?' Ik hield me in, omdat ik zo aan het ratelen was, ik wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptydi 10 apr - 13:00

Taddeo:
"Hey Taddeo, is die plaats naast jou nog vrij?", vroeg plots een jongensstem. Ik keek op. "Hey Michiel, hoe gaat ie? zet je, zet je", zei ik opgewekt. Michiel was een jongen van in mijn klas. Hij was mijn beste vriend. Ooit had hij gevraagd hoe het kwam dat mijn ogen verkleurden. Ik had hem gezegd dat er iets mis was gegaan bij mijn ontwikkeling als futus. Hij geloofde dat en sinds dien was dat ook altijd mijn excuus.
"Wie is zij? Je liefje?", vroeg hij lachend. Hij was een typische puberjongen. Niet een van die die denken dat ze stoer zijn, maar een die soms wel eens graag meisjes plaagt en de kwajongen durft uithangen.
"Neen, dat is mijn zus. Heb ik nog niet over haar verteld?"
"Neen, ik wist niet dat je een zus had."
"Niet veel weten dat. Ze heet Mariella."
"Aangenaam", zei hij en hij stak zijn hand uit. Gelukkig had Mariella haar handschoenen nog aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 10:48

Lisanne
'Kom," zei ik. "Ik zal je geen kwaad doen. Ik breng je naar mij thuis. Ik heb enkele herten gevangen. Je mag ze wel hebben." Op haar andere vragen antwoordde ik: "Ik weet niet waarom je 'wat' zegt in de plaats van 'wie'. We zijn gewoon mensen. Ik denk dat je je hoofd zwaar gestoten hebt. Je moet wat in de war zijn. Mijn naam is Lisanne. Hoe jij heet weet ik niet." Ik stak mijn hand naar haar uit om haar recht te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 10:54

Stella: Ik keek Lisanne vreemd aan. Wat bedoelde ze, we zijn gewoon mensen. Dat kon toch niet? Ik had nog nooit een gewone menszo veel dorst naar bloed weten hebben. Ik begreeo het niet. "Ik ken mijn naam wel, ik ben Stella," zei ik. Ik wou haar zeggen dat het niet kon dat we normale mensen waren. Ik niet in ieder geval. "Ik snap het niet," zei ik. Maar ik stond op en volgde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Hell

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 14:14

Kenta:
"Ik zou niet met haar meegaan." Met een vertrokken glimlach op mijn gezicht kwam ik achter een paar bomen te voorschijn en stopte de twee. Ik was niet het type om "mensen" te besluipen, maar het was beter eerst de situatie te analyseren, voordat ik me in het gevaar stortte. Zeker als er een weerwolf in het spel was kon je nooit weten wat er zou gebeuren.
"We zijn gewone mensen, je hebt vast je hoofd gestoten, kom op. Kun je echt niets beters verzinnen?" Mijn blik gleed naar de weerwolf. "Wij zijn op deze aarde net zo normaal als een buitenaards wezen. Bovendien, als we zo normaal zijn, waarom bied je haar dan een stel herten aan?" Ik kwam voorzichtig dichterbij, maar hield de weerwolf in de gaten.
"Denk je niet dat het makkelijker is voor ons beiden als we haar gewoon de waarheid vertellen?"

Samantha:
Samen met mijn ouders zat ik in de kerk. Net zoals de rest van het dorp. Eigenlijk had ik niet willen komen, maar ik kwam er niet onderuit. Twee maal per jaar werd ik gedwongen naar de kerk te komen. Met kerst en met pasen. Ik had niet zozeer iets tegen de kerk, maar ik had wel iets tegen de lucht van vampieren die door het hele gebouw circuleerde. Mijn ouders wisten dat dit het probleem was, maar die twee keer per jaar moest ik echt mee.
Vandaag waren er echt veel vampieren in de kerk. Ook veel weerwolven trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 14:28

Stella:
Nu snapte ik er helemaal niets meer van. 'gewoon de waarheid vertellen,' had de man gezegd. Dat stond me wel aan. Ik vertrouwde de man meer als de Lisanne. Hij stonk niet zo fel. 'Alleh, vertel op' dacht ik, maar ik hield mijn mond. Er hing een soort vijandigheid in de lucht die me schrik aan jaagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 14:51

Sofia
"Hey Taddeo", zei ik impulsief toen ik hoorde dat de ene vampier zo genoemd werd. Ik wou zijn ogen zien. Ik wou weten of hij vegetarisch was of een bedreiging voor de kerk. Ik hoopte dat hij zijn hoofd zou draaien, maar langst de andere kant zou ik niet weten hoe ik dan verder zou moeten reageren.

Mariella
Ik hoorde iemand achter ons de naam van Taddeo roepen. Ik keek om. Ik was niet zeker, maar ik dacht wel dat het weerwolf was. De geur kwam in ieder geval uit hun richting. Ik keek naar Taddeo en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 15:01

Lisanne
Ik snoof en veranderde in een wolf. Ik gromde nog eens en liep toen weg. Toen ik dichter bij de kerk kwam, veranderde ik weer. De mis was al bezig, zag ik. Ik liep binnen en ging rustig naar Samantha. "We hebben een probleem, er is een nieuwe", zei ik. "Pff, en hier stinkt het ook al zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Hell

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyvr 13 apr - 21:43

Kenta:
Ik lachte zelfvoldaan. Toen ze plotseling in een wolf veranderde, was ik even bang dat ze daadwerkelijk tot de aanval zou overgaan. Hoewel ik haar met alle liefde van de wereld had omgebracht, was het zeer waarschijnlijk niet de beste oplossing geweest. Gelukkig had ik blijkbaar voor de verandering een verstandige weerwolf getroffen, eentje die wist dat het gevecht met mij aangaan geen goed idee was. Zeker niet met zo'n jonge vampier in de buurt.
Ik keek opzij naar het meisje, ze zou vast niet onaangedaan zijn van de gebeurtenis zojuist.
'Dus jij bent Stella?' vroeg ik op luchtige toon. 'Wil je eerste de waarheid horen over "wat" je bent, of wil je liever eerst van die verschrikkelijk dorst afkomen?"

Samantha
Ik keek verbaasd op toen Lisanne naast me kwam zitten.
'Een nieuwe?' fluisterde ik. 'Je bedoeld een nieuwe jonge, of een oudere die zich hier komt settelen?" Achter me hoorde ik wat verontwaardigd gemompel van een ouder stel. Nog zachter voegde ik eraan toe. "Ja, het stinkt echt vreselijk hier vandaag. Ik ga bijna over m'n nek"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyza 14 apr - 11:18

Lisanne
"Een echte nieuweling. Pas gemaakt. Ze is volledig in de war en weet totaal nog niet wat er gebeurt is. Ik wilde haar meelokken naar huis, maar toen kwam er plots een oudere die mijn plannetje verbrodde. Tegen twee ben ik te zwak, daarom kwam ik naar jullie. Weet je waar Sofia en Remus zitten?", ik lette niet op het stel. Wat maakte het uit. Je kon toch alles horen wat die ouwe vooraan zei. En daarbij zou ik niet verbaast zijn moesten ze de mis al 50 keer gehoord hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Emptyza 14 apr - 12:17

Taddeo:
Ik hoorde mijn naam en draaide me om om te kijken vanwaar het kwam. Ik zag in mijn ooghoek dat Mariella ook omkeek. Ik zocht en had toen oogcontact met het meisje die mijn naam geroepen had. Ik keek haar recht in de ogen aan, maar besefte niet dat het de weerwolf was. De geur hing overal, je kon niet precies ruiken van wie het kwam. Daarom stond ik er niet bij stil. Waarschijnlijk kwam dit ook door het feit dat ik iets raars voelde in mij. Het was een gevoel als dat ik het nooit tevoren had gevoeld. Een soort aangename warmte. Ik was er bijna van overtuigd dat ze een gewoon mensenmeisje was. Ze was echt mooi. Ik besefte plots iets moois, maar wist dat het ook gevaarlijk was. Ik was verliefd op een mensenmeisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Twilight Returns Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight Returns   Twilight Returns Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twilight Returns
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twilight Returns - Aanmeldingstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: