Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Riku's Slaapkamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Riku

Riku


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Hell

Riku's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Riku's Slaapkamer   Riku's Slaapkamer Emptyzo 12 dec - 14:50

Erger jezelf alsjeblieft niet teveel aan de troep in deze kamer. Op het moment bent ik nogal druk met het voorbereiden van mijn tentamens. En dat brengt zoals je kunt zien nogal wat troep met zicht mee.
Dus maak het jezelf vooral gemakkelijk op mijn bureaustoel (als ik daar zelf nog niet op zit) of mijn bed (als je daar nog ruimte kunt vinden), eventueel de grond (die op dit moment wonderbaarlijk zichtbaar is) en luister naar mijn verhaal...

GOEDEMORGEN!!
Voor vandaag zal ik maar eens gezellig in het Nederlands babbelen. Het is lang geleden dat ik me in het Nederlands heb voorgesteld, dat denk ik tenminste. Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik me bij een nieuw forum aansloot. Ik kan op dit moment ook niet zeggen hoe actief ik zal zijn, maar we kunnen natuurlijk altijd een poging wagen.
In dit topic kwam ik in ieder geval langs om mezelf voor te stellen... en naast een beschrijving van de troep in mijn kamer, geloof ik niet dat ik al iets over mezelf vertelt heb.

Laten we bij het begin beginnen. Ik ben Riku, op dit moment 21 jaar. Ik ben pas geleden nog verjaard, op de 12e van November... Ik heb één oudere broer, twee jongere broertjes en een jonger zusje. Daarnaast ben ik in het bezit van een 14 jaar oude poes, genaamd Snoezie.
Ik studeer op dit moment aan de Universiteit van Leiden. Ik ben nu bezig met het 3e jaar van de Bachelor Talen en Culturen van Japan. Dat betekent dus, dat ik volgend half jaar moet beginnen aan mijn scriptie. Ik zie er eigenlijk gigantisch tegenop! Maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen.
In mijn vrije tijd, die op dit moment eigenlijk gigantisch schaars is. Vermaakt ik me vaak met het vertalen van Japanese songteksten naar het Engels en eventueel het ondertitelen van de bijbehorende Promotie Video's. Daarnaast kan ik mezelf uren vermaken met het lezen van boeken en/of manga, het kijken van TV (voornamelijk NCIS) en... Tja, er valt zoveel te zeggen.

Misschien kan ik jullie beter vragen wat jullie graag over me zouden willen weten. Dus vuur je vragen maar op me af, dan zal ik ze met plezier beantwoorden!

~Riku
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Riku's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Slaapkamer   Riku's Slaapkamer Emptyzo 12 dec - 15:13

Hey Riku leek je hier te zien! Smile Trouwens nog een gelukkige verjaardag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Riku's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Slaapkamer   Riku's Slaapkamer Emptyma 13 dec - 14:34

veel plezier op het forum!!!!
toffe topics trouwens Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Hell

Riku's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Slaapkamer   Riku's Slaapkamer Emptydo 16 dec - 14:18

Bedankt allebei ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Riku's Slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riku's Slaapkamer   Riku's Slaapkamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riku's Slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: