Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Gijzeling

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:35

Ik zag wat Elena wou doen en ik hoorde wat de man daarom zei.
"Laat mij maar. Ik ben sterk genoeg. Het is beter dat je zulke dingen aan profesionelen overlaat." Zei ik snel en ik stond weer recht. Ik voelde wel dat er enkel vlees was geraakt en mijn longen en hart nog heel waren, maar ook dat er een spier in mijn rug zwaar geraakt was, want die deed geweldig veel zeer langs een kant en had aan een ander stuk nog wijnig gevoel. Ik gehoorzaamde aan de mannen omdat ik wist dat dat het beste was. Ik drukte het nummer van de politie in mijn gsm en liet het bellen. "Politiesecretariaat, wat kan ik voor u doen?" Hoorde ik.
Ik vernoemde onze school en dat er een geizeling was en vroeg hen te haasten. Ik zei er ook bij dat ik gewond was en de mannen gewapend en waarschijnlijk met een behoorlijk aantal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:39

Damian
"Neem al de gsm's meteen af!" Riep ik terwijl ik naar Mieke snelde en haar mobieltje uit haar handen grabelde. Ik keek erop en zag dat het de politie was.
"Een grap wan tieners." Zei ik en ik hing op en gooide het mobieltje op de grond en stampte het stuk op de grond. Ik zag hoe sommige kinderen gewillig en sommige met dreigeng of fouiage hun gsm's afgaven. "Doorlopen. Jij ook." Zei ik tegen de kinderen en tegen Elena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:41

Toen ze eenmaal weer bij Mieke was had ze haar gehoord en zuchtte even. "Oke leun maar op mij als je wilt" sprak ze tegen haar. Ze zag wat Mieke deed en wou nog voor zorgen dat Damian het niet zag, maar jammer genoeg kwam hij erachter. Iedereen moest hun mobiel afstaan en de mobiel van Mieke werd stuk gemaakt. Gelukkig had ze haar mobiel op een veilige plek gedaan in haar kluis. Ze snoof toen ze Damian hoorde en ze ondersteunde Mieke een beetje en liep naar de rest toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:45

Amy
"Amy, jij moet zeker mee! kinderen in een school, een gijzeling. Nu meteen. Doe je kogelvrij vest aan." Zei Fred in het voorbijgaan. Ik schoot meteen in actie en deed mijn wapenuitrusting en mijn kogelvrij vest aan. Toen snelde ik naar de combie die al klaar stond en ik sprong er meteen in.
"Er is al minstens een kind gewond." Melde ze me en met loeiende serenes reden we weg.

Mieke
We leipen naar de refter waar we een vreselijk tafereel aantroffen. Er was een bloedbad gehouden want overal lag bloed, maar lijken waren er nietmeer. Ik vroeg me af of wij nu de enige klas zouden zijn die overbleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:49

Elena zag het bloedbad en meteen dacht ze aan een klein meisje genaamd Marie. Zou ze ook dood zijn. Ze hoopte eigenlijk van niet, ze keek achterom naar Damian en wou graag weten of die man achter die bivakmuts is de man die ze ook kende. Ze hoopte maar dat ze levend hieruit zouden komen. Haar ouders zoude vast dood ongerust zijn net zoals haar zus Isabella waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 20:59

"instaleer jullie hier maar. Jullie zijn een van de gelukkige klassen. Van elk jaar is er maar een, de kleinste klas per jaar. Jullie zullen wel al weten wat er met de rest is gebeurt denk ik." Zei ik onverschillig. Een vriend van mij zat nu voor dertig jaar in de cel dankzij deze school en een andere vriend is terug naar zijn land moeten gaan. Ik had van die laatste een paar weken geleden gehoord dat hij om was gekomen in de oorlog die daar woed. Ik zelf had ook een jaartje in het gevang gezeten. Ik zag een vriend van me aankomen met nog een klas. Deze was veel jonger.
"Dit hier is Marie." Zei hij. "Ze werkte een beetje tegen. Wat doen we met haar?"
"Ik zal mild zijn." Antwoorde ik. "Kom eens hier Marie." Mijn vriend bracht het meisje naar mij. "Kijk," Zei ik, "daar is een meisje," - ik wees naar Mieke - "die ook niet zo gehoorzaam was. Ze heeft nu een kogel in haar rug. Dus tenzij jij dat ook wil zou ik me maar gedragen als ik van jou was." Ik richtte me naar de rest van haar klasje en zei hetzelfde als wat ik tegen de oudere klas had gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 21:04

Met grote ogen zag ze Marie het meisje waar ze altijd op paste. Ze keek erg bang en was ook best ongehoorzaam. Marie had gekeken naar Mieke en keek met doodsangst naar het meisje met de kogel in haar rug. "Marie" riep Elena opeens. Marie zag Elena en was blij dat ze er nog was. Meteen rende Elena op het kleine meisje af en tilde haar op. "Maak je geen zorgen ik zorg voor jou en de anderen" sprak ze. "Je gaat haar voor geen vinger aanraken" Toen sprak ze opeens de naam uit van de persoon die ze dacht dat hij was. "Damian!" ze keek met kille ogen naar Damian en hield Marie stevig in haar handen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptydo 25 nov - 21:13

Mieke
Ik was meteen gaan zitten en keek Marie aan. Ik probeerde mijn blik een beetje geruststellend te houden, maar ik zag de angst op haar gezicht en ook op die van de andere kinderen. Ik hoopte hat er snel hulp kwam.

Ik hoorde plots sirenes.

Amy
We Reden de straat van de school in en stopte op de perking voor de school, gewoon willekeurig en sprongen snel uit onze wagen. Ik had de odracht gekregen om voorop te gaan en de situatie in te schatten. Ik liep naar de ingang en voelde aan de klink. Die was los maar toch stond er wat weerstand op. Toen de deur open ging volgde er een gruwelijk beeld waarbij velen minderdappere de benen hadden genomen. Een lijkwitte arm viel levenloos naar buiten en toen ik zeer behoed de deur ver genoeg opendeet en er behoed doorkwam, zag ik een dode vrouw, die me bekend voorkwam als de directrice van de school. Ik zuchtte en zag toen en man met een boevenmuts de hoek omkomen. Ik hield meteen mijn wapen op hem.
"Rustig mevrouw." Zei deze. "Mijn kogels zijn op. Allemaal door de lichamen van de mensen in deze school gejaagt."
Ik schrok van deze woorde en wist dat hij hat meende. Via een microfoontje wist ik dat de rest alles kon volgen.
"Breng me naar je leider. Ik kom onderhandelen." Zei ik. Goed zo Amy, hou je rustig, we vertrouwen op je. Hoorde ik door mijn oortje. Ik liep mee tot aan de deuren van de refter. Ze werden geopend en nu zaten daar al van elk jaar een klas. Niet meer niet minder. En veel bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyvr 26 nov - 18:43

Off: Ik ben er is een dag niet en ik kom al een halve trein te laat Surprised


Ik ging naar beneden, naar de refter. Ik stond pissig recht en keek naar het bloederige schouwspel. Ik moest bijna kotsen toen ik al het bloed daar zag. Ik ging bij Mieke staan en hield haar overeind. Ik zocht rond met mijn ogen naar een soort van wapen maar de enige wapen waren van de gijzelnemers ik moest een wapen overmeesteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyza 27 nov - 16:35

Damian
Ik negeerde mijn naam, niemand hoefde te weten wie ik was, maar ik schrok toch wel even. Ik zag hoe ook de andere kleine klassen binnenkwamen en keek toch even om naar Elena Toen hoorde ik nog iemad binnenkomen. Ik had niemand verwacht, dus draaide me geschrokken om.
Het was iemand van de politie. Een vrouw.
"Ze wou u spreken sur." Zei de jongen die bij haar stond en haar binnenbracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyza 27 nov - 17:33

Mieke
Ik zag de agente binnenkomen. Ze droeg een kogelwerend vest en ze was bewapend. Ik vroeg me af wat ze kwam doen. Waarschijnlijk onderhandelen. Dacht ik.
"Remus, ga ook even zitten." Zei ik en ik keek hem aan.

Amy
"Kunnen we even ergens appart spreken?" Zei ik meteen tegen de gemaskerde man. Ik had ook een klein cameratje op mijn borstkast hangen zodat mijn colega's de man ook konden zien.
Probeer hem zijn masker te laten afnemen. Zei een van mijn colega's. Makkenlijker gezegt dan gedaan. Dacht ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyza 27 nov - 18:31

Remus: Ik deed een paar onopmerkende passen in een boog naar de gemaskerde man. Al hurkend kwam ik steeds dichter bij hem en ik was gefixeert op zijn vuurwapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 12:05

Amy
Uit een ooghoek zag ik een jongen sluipende bewegingen maken en ik keek de man dringend aan. Het zou niet goed zijn als hij werd kwaadgemaakt door een van de studenten. Dat zou het gesprek niet echt bevorderen.

Mieke
Ik zag Remus steeds verder van mij wegschuifelen. Ik nam zijn arm vast die nog net in mijn berijk was en keek naar de agentte en de geizelnemer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 14:48

Elena had Marie in haar armen, ze had de geschokte gezicht van Damian heus wel gezien. Algauw kwam er een politie agent aan en hield haar blik op die van de vrouw en Damian gericht. Ze bleef dicht bij de kleine kinderen en probeert ze gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 16:08

Damian
Ik nam de vrouw bij de schouder en loodste haar mee naar een hoek van de refter. Ik had geen zin om nog naar een geschikt lokaal te lopen zoeken.
"Hou orde bij de kinderen." Zei ik tegen mijn 'volgelingen'. En tegen mijn vriend appart fluisterde ik: "Hou het meisje dat Elena heet goed in het oog en maak dat gewond meisje het leven zuur. En wat die jongen die haar verdedigt betreft, zorg vooral dat hij goed kan zien naar wat je met Mieke doet. En vergeet vooral Marie niet, ook goed in het oog houden." Ik zag mijn vriend grijnzen en vervolgde toen mijn weg naar de hoek van de zaal. Onze codevoor meisjes het leven zuur maken hoefde ik de jongen niet nog eens uit te leggen. Hij zou het met plezier doen. En toen ik omkeek zag ik hem inderdaat al naar het meisje lopen en haar aan de arm meenemen. Ik had zelf Elena ooit eens 'het leven zuur gemaakt' en waarschijnlijk had ze me daardoor herkend, maar toch had ik er nog steeds geen spijd van dat ik het had gedaan. Ik zou er zorgvuldig voor zorgen dat de agente niets merkte. Ik verschoof enkele kasten zodat de kinderen uit het zicht verdwenen weren. Nu was het enkel ik en de agente.
"Vertel op, wat wil je?" Zei ik kortaf en op een zeer Leidende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 16:44

Amy
"Allereerst al een beetje meer beleeftheid." Zei ik op een rustige toon. "Ik wil onderhandelen. Onderandere voor accoorden over diegene die van het leven zijn berooft en het meisje dat gewond is." Ik keek de man in de misdadigheidsmuts zelfverzekert en zeer rustig aan. Direkt to the point, goed zo Amy Hoorde ik in mijn oortje. mijn blik bleef hetzelfde.

Mieke
Ik werd bij mijn arm genomen en weggesleurt mij mijn vrienden. Opnieuw werd er een geweer tegen mijn hoofd gehouden.
"Een kik en je bent er geweest." Zei de man en hij richtte zich tot de andere. "Jullie zijn ook gewaarschuwt. Een geluid en ik haal de trekker over."
Ik voelde een vreselijke angst in me opkomen en keek de man smekend aan "Alstublieft" Piepte ik amper hoorbaar.
"Orders zijn orders. Die ik trouwens met plezier opvolg. Hij had er geen betere kunnen uitkiezen voor mij. Hij kent mijn smaak blijkbaar goed."
Ik besefte maar al te goed wat er ging komen en mijn stembenden smolten toe. Al wilde ik, ik kon geen enkel geluid meer uitbrengen en mijn gezicht vertrok van angst. Ik sloot mijn ogen. Ik voelde hoe het knopje van mijn skinny Jeans werd opengedaan en kneep mijn ogen nog harder toe. God help me. Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 17:01

Damian
Ik grijnsde breed. "Een beetje beleeftheid. Herhaalde ik. "Als ik daar geen zin in heb, ben ik ook niet beleeft." Ik keek haar dreigend aan. "Wat wil je doen met die lijken? En dat gewonde meisje hou ik liever bij. Ze is ..." Ik zocht even naar het juiste woord om haar niet al te achterdochtig te maken en vervolgde toen: "Waardevol voor mij." Carl zou het niet zo op prijs stellen als ik het speelgoedje dat ik hem net gegeven had, terug zou afnemen.



Laatst aangepast door thomas op zo 28 nov - 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 17:07

Elena zag hoe iemand anders Mieke weg haalt en ze moest iets doen. Maar wat? Ze wou Marie o de grond leggen, maar die klamde aan haar vast. Ze liep toen op Carl af en zag wat die opeens deed. "Laat haar gaan" sprak ze met een felle toon. Terwijl ze Marie in haar armen had.

Marie keek erg bang en durfde niks te zeggen eigenlijk. Helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 17:15

Carl
Ik gunde het meisje geen blik waardig. Het was mijn plicht en ik wie beter dan zij kon wist dat Damian medogenloos is als hij zijn zin niet kreeg. Een andere geizelnemer trok haar bij mij vandaan en duuwde haar weer op haar plaats neer en bleef bij daar zitten met zijn hand om haar arm.
Ik zag hoe Mieke's gezicht was vertrokken door angst en probeerde er dus niet te veel naar te kijken. Ik had voor het eerst sinds lang weet een positief gevoel gevoelt, een gevoel van medelijde. Ik wist dat als ik me daardoor liet leiden, ik er geen zin meer in zou hebben. Ik Streek toch even met de achterkant van mijn hand langs haar wang in de hoop dat ze er misschien een beetje rustiger van zou worden. Ik boog mijn hoofd naar het hare en fluisterde: "Ik zal mijn best doen om het zacht te doen." Al wist ik dat dat bij haar waarschijnlijk redelijk stom zou overkomen. Ik maakte haar broek verder open en trok hem op de goede hoogte dat ik bij haar kon. Toen deed ik mijn eigen broek los. Ik zette er een beetje haast achter, dat ze niet te hard moest afzien. Ik was blij dat Damian er niet op stond te kijken, want ik wist dat ik dan pas echt nerveus zou zijn. Ik had het nu al moeilijk met al die mannen, die de opdracht hadden gekregen om de kinderen rustig te houden. Er was er eentje die met argusogen op die ene jongen neer keek. Nog andere hielde de kinderen dicht bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 17:49

Nu was Elena het meer dan zat. Ze liet Marie neerleggen op de grond en stapte op Carl af en met al haar macht trok ze hem weg bij Mieke.
"Je blijft van haar af" bitste ze op Carl. Al snel kwam er een andere gijzelnemer en greep haar bij haar haar en trok haar naar een muur toe.
"Je blijft daar" zei hij zacht en dreigend. De man had een pistool onopvallend op haar buik gezet. Nu stond Elena daar en ze kon niks doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 18:18

Mieke
Ik voelde de man even van me af gaan en opende mijn ogen. Het was Elena. Ze werd weer weggesleurt en de man kwam terug bij mij. Ik had mijn ogen terug toegeknepen en ik voelde zijn hand langs mijn kaakbeen gaan. Ik hoorde wat hij zei en hoorde op een of andere manier aan zijn stem dat hij het meende. Ongelovig opende ik mijn ogen en keek naar zijn ogen, het enige deel van zijn gezicht dat vrij was. Er stond iets van medelijde in en ik besefte plots dat het niet helemaal naar zijn zin was. Hij had geen keus. Op een of andere manier stelde die gedachtte me een beetje gerust. Ik voelde zelf ook iets van medelijden en besloot dus om zo goed en zo kwaad ik kon te mijn eigen voor te houden dat we op een slaapkamer vloer legen en dat we twee geliefden waren. Ik sloot mijn ogen en sloot al mijn andere gedachten uit mijn hoofd. Ik had een speciaal talent ontwikkeld om mijn gedachten te manipuleren. Daardoor kon ik ook zo goed acteren.

Amy
"Het zal niet lang duren of het niews zal uitlekken tot bij de families en het minste wat we kunnen doen is om de mensen waarvan hun kind nog in leven in gerust te stellen en de anderen zo snel mogenlijk aan hun rouwproces te laten beginnen. En het meisje moet verzorgt worden." Zei ik nog steeds op mijn beheerste rustige toon. Vraag om een dokter of verpleegkundige binnen te laten voor het gewonde kind. Srak mijn instructeur in mijn oortje. Ik gehoorzaamde en zei: "Des noods laat u een dokter of verpleegkundige toe om het kind te verzorgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 18:42

Ik stond op en liep naar Mieke en de gijzelnemer toe, "Laat haar los" Zei ik op een kalme maar dreigende stem "Ik vraag het niet twee keer..." Vervolgde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 18:46

Damain
"Enkel jou laat ik hier toe, dus ik hoor voor jou dat je over genoeg kennis beschikt om het kind te genezen. Het beste lijkt me dat je de lijken op de speelplaats naast elkaar legt en er foto's van maakt, waaruit familileden hun famililid kunnen herkennen." Ik moest denken aan beelden die ik gezien had van de tsunami waarbij muren vol foto's van dode mensen hingen en waarbij mensen stinden te zoeken in de hoop det ze hun geliefde niet zouden vinden. Ik had daar mijn beide ouders verloren, en heb ze daartussen gevonden. "Je mag spullen gaan halen, maar geen mensen en nogmaals we laten enkel jou toe." Zei ik met een lichte dreiging in mijn stem.

Carl
De geizelnemer die de jongen in het oog had gehouden kwam ook in actie en zette een pistool tegen zijn hoofd.
"Terug bij de rest jij." Zei hij en hij duuwde de jongen achteruit en ging tussen hem en ons staan. (hem=Remus ons=Carl en Miake)
Ik negeerde deze opschudding opnieuw. Ik stond er verbaast van dat het meisje er plots zo rustig bij was. Ik deed verder met wat van mij verlangt werdt, want ik wist dat als ik dat niet zou doen, de andere me zouden veraden en dan was ik dood. Het moment van de geslachtsgemeenschap was aangebroken. Ik kon het niet uitstellen. Ik was verpligt. Mijn soldaat stond verbazend genoeg paraat en hij glipte snel naar binnen. Ik deed mijn taak zoals dat van mij verwacht werd. Niemand merkte iets van mijn gespannenheid en de worsteling die ik voerde tegen mijn wil en mijn taak. Enkel het meisje leek het begrepen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 18:48

De man had zin om wat te gaan doen bij Elena. Heel langzaam deed ze de knopjes van haar bloes los. Elena voelde haar hart kloppen van een ooghoek zag ze dat Marie angstig naar haar keek. Ze moest alsof doen dat er helemaal niks aan de hand was. Ze keek de man rustig aan die daarna rustig de knop van haar broek losmaakte. Nog steeds had hij de pistool op haar buik gericht dus als ze iets deed. Dan zou hij gaan schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Emptyzo 28 nov - 18:58

Mieke
Ik verbaasde ervan dat hij het zo zacht deed. Ik voelde geen mijn en dat maakte het nog makkenlijker om me in mijn rol als geliefde in te lever. Ik ontspande me. Ook omdat ik van een vriednin eens gehoord had dat het dan minder mijn deed.

Amy
Ga akkoord. Je hebt genoeg kennis van wondes die gevormd zijn door geweren. Hoorde ik in mijn oor. Kom dan zo snel mogenlijk terug om een fototoestel en een verzorgingskid te halen. Als het kind er te erg aan toe is, overtuig hem dan om haar mee te mogen nemen. Maar probeer eerst nog hulp te krijgen bij de lijken. Anders duurt het te lang. We zullen ondertussen een groot scherm laten komen om de foto's op te laten proëcteren. Er staan hier al heel veel mensen. Terwijl ik luisterde naar mijn instructies deed ik alsof ik nadacht over zijn voorstel.
"Kan ik hulp krijgen bij de overledenen?" Vroeg ik ten slotten.


Laatst aangepast door Amytjeuh op zo 28 nov - 19:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Gesponsorde inhoud





De Gijzeling - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Gijzeling   De Gijzeling - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Gijzeling
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelden: De Gijzeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: