Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen

Ga naar beneden 
+5
Candira
esssjah
thomas
Hanne
Dylan
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 14:39

Liza zag de ongelovige gezicht van Thomas en zuchtte diep. "Daar wil ik niet over praten" zei ze meteen. Ze keek naar beneden en voelde wat Thomas deed bij haar vingers. Ze miste haar moeder eigenlijk heel veel over haar vader wil ze er niet over praten eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 15:33

"Oke, dan zwijgen we erover." Zei ik begripvol. "Weet je toevallig waneer ze met het eten komen?" Vroeg ik na een kleine stilte, op even van onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 15:53

Liza was blij dat Thomas het begreep. Ze hoorde hem en haalde haar schouders op "Ik heb geen idee?" sprak ze. Maar na vijf minuten kwam er een zuster aan die eten had gebracht voor Thomas en ook voor haar. Want deze zuster kreeg te horen van die andere dat zij bij Thomas was.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 15:56

Ik glimlachte. "Misschien hangen hier ook camera's." Grinikte ik. "Smakenlijk." Ik nam een hap van het eten en vond het verassend lekker. Ik had van de Zuster ook nog enkele pilletjes gekregen, vooral pijnstillers en bodhelers. Ik nam ze snel in en begon toen weer te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 15:59

Liza moest ook grinniken en knikt "Jij ook smakkelijk eten" ze rolde met haar ogen toen ze ook pilletjes kreeg net als Thomas. Ze slikte de pillen snel in en at rustig samen mat Thomas. Jammer genoeg kon ze niet samen met hem slapen op één kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 16:11

Ik keek regelmatig op van mijn bord naar haar en dan zag ik telkens weer die betoverende ogen. De vlinders in mijn buik bleven steeds groeien in aantal en werden met elke blik op haar gezigt wakker en vlogen in het rond. Ik had al snel gedaan met eten en keek haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 16:28

Liza voelde dat Thomas wel vaak naar haar keek en zij keek ook soms wel eens naar hem. Toen ze haar eten op had wou ze liever hier blijven bij Thomas. Er was nog een tweede bed tegenover hem die vrij was. Ze legde haar lege bord op een tafeltje en ze glimlachte naar hem. Ze legde haar hand weer op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 16:31

"Kunnen we niet veragen om je van kamer te laten verhuizen?" Vroeg ik. Ik vlocht mijn vingers terug in de hare en negeerde een zwakke mijnschuit in mijn arm. De pijn was veel dragelijker na de pijnstillers en daar was ik blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 16:41

"We kunnen het proberen" sprak ze met een grijns. Ze drukte op een knopje en meteen kwam er een dokter aan, ze vroeg aan de dokter of ze hier kon slapen. Eigenlijk was het ongebruikelijk, maar ze had de dokter zodanig kunnen overtuigen dat het kon. Ze voelde dat hij zijn vingers weer bij de hare in vlocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:15

"Kriek eumh, laten we is kijken." Ik zoch tussen de bakken maar ik kon nergens kriek vinden. "Wel ik vind hier wel Faro, dat is ook een zoet bier...denk ik" Ik klikte het dopje eraf met mijn tanden en gaf het aan haar. "Hopelijk worden we niet te zat" Zei ik en ik moest grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:17

Ik was er steeds meer en meer van overtuigt dat ik niet de enige was die gevoelens had. Ik keer recht in haar ogen en glimlachtte. "Toen ik het regelement van het internaat voor het eerst zag, haate ik het feit dat ik samen met meisjes zou liggen, maar dat was voor ik jou leerde kennen. Nu ben ik er zelfs heel blij mee." Zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:20

Liza keek verbaasd toen ze Thomas hoorde. "O ja? Maar waarom ben je nu wel blij dan" vroeg ze. Ze keek hem heel diep aan en probeerde de gevoelens die ze langzaam kreeg gewoon te negeren. Ze wou niet verliefd zijn, ze moest niet verliefd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:26

"Ik weet niet, als het niet gemengt zou zijn, zouden wij ook appart liggen." Zei ik en ik kreeg een kleur.


Laatst aangepast door thomas op di 3 apr - 21:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:29

"ooh!! Vind je dat zo erg dan" vroeg ze zo nonchalant mogelijk. Ze zag dat die een kleur kreeg en moest haar best doen om ook geen kleur te krijgen. Ze moest niet laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:40

"Ik weet niet, het is altijd leuker bij jou dan bij die Remus." Zei ik en ik sprak de naam uit alsof het strond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 19:47

Liza begon te grijnzen toen ze de naam Remus hoorde en knikte. "Bedankt" sprak ze, ze bleef Thomas aankijken. Langzaam begon ze zijn hand te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 20:11

Ik nam een slok van het bier. Kriek was beter, maar ik klaagde niet. Ik glimlachtte naar Remus. "Ik vraag me af wie eerst zal zijn." Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyzo 28 nov - 20:17

Ik moest even lachen maar toen ik rondkeek in de bijna pikdonkere kelder barste ik in tranen uit. Ik stond meteen op en liep naar de andere kant en probeerde heel normaal te blijven. Ik kon hier geen week blijven, ik was het beu. ik was het internaat beu. Ik was alles kotsbeu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:00

Ik streeld ook haar hand. Ik vond het een fijn gevoel hebben. Ik keek ook in haar prachtige ogen kijken en glimlachtte. "Heeft er al ooit iemand gezegt dat je prachtige ogen hebt?" Vroeg ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:02

Liza begon opeens langzaam te blozen toen ze hoorde wat Thomas tegen haar zei. "Nee dat heeft niemand verteld" sprak ze waarheidsgetrouw. Ze wende even haar blik van hem af want ze wou niet laten merken aan hem dat ze bloosde door wat die zei tegen haar. Heel licht beet ze op haar lip zo onopvallend mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:13

Ik fronste even mijn wenkbrauwen toen ik ze zag wegdraaien. "Is er iets?" Vroeg ik een beetje ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:18

"Euhmm nee helemaal niet" loog ze. Liza was niet gewend om complimenten te krijgen. Ze had nooit complimenten gekregen eigenlijk, zelfs niet bij haar ouders. Ze zuchtte en slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:28

Ik glimlachtte weer. "Dan is het goed." Zei ik en ik keek weer naar haar ogen. "ik meen het trouwens echt hé. Ze zijn prachtig." Ik wist niet juist of ze door had wat ik voor haar voelde en of ze hetzelfde voelde, maar ik hoopte er snel achter te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candira

Candira


Aantal berichten : 262
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 34

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:35

Liza glimlachte flauwtjes, ze zag dat Thomas weer in haar ogen keek. "O ja!" sprak ze opeens een beetje met ongeloof en keek Thomas aan. Ze bleef hem strelen over zijn hand
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Emptyma 29 nov - 16:39

Ik glimlachte. "Ja. Ik zeg het zo veek je wil! Je hebt prachtige ogen." Ik bleef ook haar hand strelen. Ik besefte dat ze iets voor me voelde, maar hoeveel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen   Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen
Terug naar boven 
Pagina 6 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Internaat voor moeilijk opvoedbare kinderen ~ Aanmeldingstopic
» Aanmeldingstopic voor RPG
» School + internaat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: