Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 More than thousend years ago

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyza 10 nov - 12:26

Off: dit verhaal speelt zich zoals jullie weten in 2 tijden af, je mag nu al de tijd van de oprichters spelen ook.

Katie Moriana:

Ik begon dit jaar aan mijn 7de en laatste jaar op Zweinstein. En oh, ik zag er zo naar uit, niet normaal. Ik zag er zo naar uit mijn leerkracht terug te zien. Rowena Ravenklauw. Ik ben er heel fier op dat ik in haar afdeling zit. Ze is zo wijs, en lief. Altijd is ze al zo zacht geweest. Vooral tegen mij. Ik geef wel toe dat haar examens moeilijk zijn. Ze eist voor elk vak een boven verwachting, anders ben je er niet door. Maar ze heeft gelijk; wat zou je anders moeten doen?


Laatst aangepast door Leah op zo 11 nov - 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 13:13

Off: Ik stel voor dat je je naam kleurt bij de toekomst in het geel en in het verleden in het cyaan. Kwestie van geen verwarring te zaaien. Zo dus:

Myrna Huffelpuf:
Myrna was er vroeger zelf moeten achter komen dat ze van een zeer bekend bloedlijn afstamde. Pas toen 10 jaar was en had opgezocht hoe de school Zweinstein werkte, had ze ontdekt dat een van de afdelingen haar achternaam droeg. Ze had ernaar doorgevraagd aan haar ouders, en die zeiden dat de oprichter van die afdeling vroeger Helga Huffelpuf heette. En in die afdeling is ze dan ook ingedeeld. Ze had veel belangstelling in haar afdeling, maar toch waren haar beste vriendinnen van de drie andere afdeling. een van Zwadderich, een van Griffoendor en een van Ravenklauw. Ze waren ondertussen een redelijk bekend groepje op de school, omdat ze net met vier waren, elk uit een andere afdeling. Nu liep Myrna door het station, richting het hek tussen perron 9 en 10. Haar rode haren vielen losjes op haar schouders. Ze droeg haar lievelingstrui, zwart en gele strepen, en een smalle jeans, aangezien zo'n broeken bij de dreizels in was nu. Haar moeder hield haar even tegen toen ze op het hek af wilde lopen. Myrna keek op en zag hoe een groepje jonge dreizels giechelend langsliepen. Myrna glimlachte vriendelijk tegen een van de meisjes, waarmee ze toevallig oogcontact maakte en die lachte vrolijk terug. Toen de meisjes weg waren, nam Myrna haar kleine aanloopje en stond ze op perron 9 3/4. Eindelijk! Wales was haar geboorteplaats en haar thuis, maar in Zweinstein lag familiegeschiedenis en daar was dan ook haar tweede thuis. Haar moeder kwam achter haar aan het perron op gelopen en samen maakten ze de weg vrij voor andere mensen die nog op het perron zouden komen. Myrna begon meteen rond te kijken of ze haar vriendinnen nog niet zag. Ze zag een jongen van haar afdeling en leeftijd en ging naar hem toe. "Hey Roy, hoe gaat ie? Leuke vakantie gehad?"

Ewan Brandon:
Met zijn mondharmonica liep Ewan door het station. Je zag mensen naar hem kijken en sommigen leken hem wel te volgen. Ewan leeft meestal met zijn instrumenten en zijn hond op de straat, omdat hij zo veel mogelijk uit de buurt van zijn vader wilde blijven. Zijn hond was eigenlijk oorspronkelijk een straathond, maar Ewan was erin geslaagd hem in huis te nemen. Ewan had nooit geweten dat zijn moeder een heks was en wist dus ook niet dat hij zelf een tovenaar was, tot een uil hem deze zomer de brief bezorgde. Zijn vader had een uitbarsting gekregen, toen Ewan hem het nieuws vertelde, en Ewan was de deur uit gelopen. Hij was toen frontaal op een man gebotst, die net leek te willen aanbellen bij hen. De man bleek de vader te zijn van Ewans moeder. De contacten met haar familie waren na haar dood meteen verbroken, maar nu kwam de familie van Ewans moeder dus terug in zijn leven. De man had naar de brief gekeken die Ewan nog vast had en had toen uitgelegd wie hij was. Ze waren samen naar de lekke ketel en de wegisweg gegaan om zijn spullen te kopen. Blijkbaar had de familie van Ewans moeder al haar geld naar de tovenaarsbank laten gaan, zonder dat Ewans vader er iets van wist. Dat kleine fortuintje had dus nog op hem liggen wachten. Nu liep hij dus met zijn hond door het station. In Londen was hij wel al bekend, door het spelen op de straat, maar de toeristen, die hem voor het eerst zagen, keken toch wel verwonderend op van hun bezigheden. Ewans opa en vader van zijn moeder, glimlachte naar hem een zwaaide. Ewan liep naar hem toe. Hij had een karretje met al Ewans spullen. Ze stonden nu bij een hek, tussen perron 9 en 10. zijn opa had hem al uitgelegd hoe hij naar perron 9 3/4 moest komen, maar toch was Ewan een beetje bang om op dat hek af te lopen. "Samen?", vroeg zijn opa. Ewan knikte. Zijn opa nam zijn hand vast en duwde de wagen vooruit naar het hek toe. En daar stonden ze dan, perron 9 3/4. Een grote stoomtrein stond al op hem te wachten. Ewan keek bewonderend naar al de tovenaars, heksen, boeken, toverstokken, katten, ratten, uilen, bezems en andere dingen die je in een gewoon station niet snel vind. Het was al druk, maar Ewan vond het eigenlijk wel best iets hebben. Hij voelde nu al dat de magische werend hem zou bevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 18:00

Off: Okidoki is goed!

Hannah Watson:

Ik zucht. Het is ondertussen alweer mijn 3de schooljaar op Zweinstein, het gaat veel te snel. Het lijkt wel als de dag van gisteren dat ik voor het eerst de grote zaal binnenkwam. Het lijkt wel als de dag van gisteren, dat ik Myrna en mijn andere 2 beste vriendinnen heb leren kennen op Zweinstein. Myrna is een afstammeling van Helga Huffelpuf, dat heeft ze me vorig jaar vertelt. Het is natuurlijk niet daarom, dat ik met haar bevriend ben, maar ergens vind ik het wel leuk. En ergens ben ik ook wat jaloers. Ik zit continue te fantaseren over dat ik ook een afstammeling van iemand van de oprichters zou zijn. Dat zou fijn zijn. Ik loop door het hekken tussen perron 9 en 10, en word alweer overdonderd door de schoonheid van perron 9 3/4. Gelukkig zie ik Myrna bijna onmiddellijk staan.
"Myrna!" roep ik naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 18:37

Myrna Huffelpuf:
"Bwa, viel wel mee", zei Roy. "Ik heb vooral Zweinstein veel gemist."
"Alleen Zweinstein?", vroeg Myrna met een glimlach.
"Neen, ook de mensen die erin zitten natuurlijk." Roy had zijn zin nog niet af of Myrna hoorde haar naam roepen. Ze keek meteen om. Die stem had ze natuurlijk herkend. Ze liet haar spullen staan en liep op haar vriendin af, haar armen al geopend. Ze had haar zo gemist en niet enkel haar, de twee andere ook. Toen ze bij Hannah was, sloot ze haar meteen in de armen. "Ik ben zo blij om je terug te zien!", zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 18:42

Hannah Watson:

"En ik niet om jou terug te zien?" zeg ik met een brede glimlach. Oh, wat heb ik dit toch gemist. "Fijne vakantie gehad?" vraag ik aan Myrna.
"Ik in ieder geval wel, mijn lief nichtje Marissa was kwaad dat ze pas volgend jaar naar Zweinstein mocht, maar ik heb haar gelukkig kunnen overtuigen dat het anders veel te snel gedaan is." zeg ik lachend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 19:14

Myrna Huffelpuf:
"Best wel, enkele feestjes moeten bijwonen met mijn vader zijn werk, maar verder was het fijn. Je hebt wel gelezen in mijn brieven wat ik heb gedaan, he", Myrna glimlachte. Ze had tijdens de vakantie de hele tijd met haar drie vriendinnen liggen pennen. Over haar reis naar Ierland, het weekend in Londen, de week bijscholing die ze had moeten volgen van haar vader... "Hey, weet je nog dat ik je schreef over die bijscholing en die jongen, die me zo geholpen had?" Ja, die jongen zat jammer genoeg niet op Zweinstein, maar op Klammfels. Ze had de hele week met hem opgetrokken. De eerste week van het weekend had ze haar spullen de trap niet op gekregen, en aangezien ze geen magie mocht gebruiken, lukte het maar niet hem boven te krijgen. Christopher was haar ter hulp geschoten, al kende ze hem helemaal niet. Hij bleek bij haar in de groep te zitten, en van het een kwam het ander. Ze hadden een goede band gesmeed en Myrna had haar vriendinnen al ingelicht over het feit dat ze dacht gevoelens voor hem te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 19:24

Hannah Watson:

"Ja, dat is waar, en die jongen was knap!!!!! Bon, hij stond toch knap op de foto die je had opgestuurd." zeg ik lachend. Hij was echt wel knap, mega. Maar ja, het was gewoon zo, niets kon daaronder uit. "Heb je nog leuke dingen gedaan, die je niet hebt opgestuurd naar me per brief?" vraag ik lachend. Myrna stuurt bijna alles per uil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 11 nov - 19:30

Myrna Huffelpuf:
"Wel, dat wilde ik nu net zeggen", zei Myrna. "Een kleine week geleden is hij bij ons op bezoek gekomen." Het was geweldig geweest. Het jammere was natuurlijk dat Myrna's ouders erbij waren en ze dus zich aan de etiquette moesten houden. Christopher had ook wat zenuwachtig geweest. De eerste keer ouders van vrienden ontmoeten is altijd lastig...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 12 nov - 16:51

Hannah Watson:

"Ik wil hem echt wel eens in het echt zien", zeg ik lachend tegen Myrna. "Hij ziet me er wel aardig uit." op z'n minst gezegd dan, hij ziet er zeer vriendelijk uit, als ik eerlijk moet zijn.

Katie Moriana:

Terwijl ik de trein instap, hoor ik achter mij iemand mijn naam roepen.
"Katie! Katie! KATIE!" hoor ik iemand roepen. Ik draai me snel om, en zie dat het Shina, mijn beste vriendin is. "Wacht eens even op mij", zegt ze buiten adem, waardoor ik moet lachen.
"Kom", zeg ik lachend. "Dat stappen we samen de trein in."

Emma Indian:

Huppelend kom in toe op het perron, dat er alweer zo mooi bijligt. Ik snap echt niet hoe ze het zo mooi en blinkend houden allemaal.
"Hey daar!" roep ik als ik Myrna en Hannah zie staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 12 nov - 18:46

off: ai, neen, waarom zegt gij niks? Ik dacht dat dat de erfgenaam was... :s Myrna had enkel naar de drie andere van de vier erfgenamen gestuurd... Sad

Myrna Huffelpuf:
"Als je hem maar niet gaat verleiden", lachte Myrna. Het was luchtig bedoeld, omdat ze wist dat haar vriendin nooit zoiets zou doen, maar ergens meende ze het wel. ze zag Christopher echt graag, hoe langer hoe liever. Kruin zou het dit jaar waarschijnlijk heel druk krijgen met het heen en weer vliegen tussen Zweinstein en Klammfels. Dan hoorde ze Emma. Niet de Emma uit Griffoendor, maar een andere Emma. Deze Emma kende ze wel, maar het was een gewone vriendin, niet zo veel meer. Het was een fijn meisje in de omgang, maar Myrna had nog niet echt het moment gevonden om haar echt goed te leren kennen.


Laatst aangepast door Hanne op ma 12 nov - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 12 nov - 19:00

Off: Hannah is de erfgenaam, en Emma is een vriendin -die geen erfgenaam- is, die meegaat terug in de tijd. Emma is dus niet de erfgenaam van Griffoendor, die speelt Jona.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 12 nov - 21:47

Off: Ik heb het aangepast, maar waarom gebruik je dan die zelfde achternaam? Het is echt heel verwarrend. Misschien kan je beter bij de personages in het aanmeldingstopic zetten wie die spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptydi 13 nov - 15:51

Off: zelfde achternaam? Er is maar 1 iemand die Indian heet hoor. Dat is zij. En die Emma komt wel uit Griffoendor, maar is niet de afstammelinge.

Hannah Watson:

"Zou ik niet durven", zeg ik lachend tegen Myrna. "Nee, zoiets zou, ik nooit doen. Hoe knap ik hem ook vind." het is waar, als ik het zou doen, dan zou ik geen vriendin zijn. Echte vriendinnen doen dat niet. Een soort ongeschreven wet zegt dat. "Hey Emms", zeg ik wanneer ik Emma zie. "Blij je weer terug te zien." Emma is een vriendin van me, uiteraard niet mijn beste, maar toch een behoorlijk goede.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptydo 22 nov - 17:02

Off: aanmeldingstopic zegt duidelijk:
Naam: Emma Indian
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 13
Innerlijk: Emma is een fel, dapper en vriendelijk meisje. Ze is ook behoorlijk intelligent. Maar ze kan ook een enorme flapuit zijn. Tot grote ergernis van haarzelf en haar medemens soms.
Uiterlijk: klik hier voor Emma's uiterlijk
Extra: zij is 1 van de vriendinnen die meegaat in de tijd.

Myrna Huffelpuf:
"Dan is het goed", glimlachte Myrna. "Ik zie hem terug tijdens de kerstvakantie. Misschien moet je dan eens langskomen." Ik keek er nu al enorm naar uit om hem terug te zien. Wat zou dat zalig zijn. Twee weken lang samen zijn en genieten van de vakantie. Veel feesten en eten tijdens kerst en Nieuwjaar en wie weet nog wel meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptydo 22 nov - 19:33

Off: ja, maar op welk personage doel je dan met de 2de Emma? De 4, gaan met andere vriendinnen terug in de tijd. Niet enkel zij 4

Hannah Watson:

"Ik zou wel zin hebben om tijdens de kerstvakantie langs te komen." zeg ik lachend. "Jij ben tijdens pasen dan ook wel welkom bij ons hoor, tijdens kerst zijn mijn ouders weg, naar Zwitserland, denk ik." ze gaan elk jaar met kerst weg, niet dat het voor mij zoveel uitmaakt, ik vind kerst op Zweinstein altijd zeer fijn, zoals iedereen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptywo 28 nov - 20:09

Jody Clarkson

Ik kwam aan op het perron 9 3/4, bijna te laat. Typisch mijn moeder om alles op het laatst te willen doen, maar ik had er al leren leven. Ik zag al van ver mijn vriendinnen staan. Dus ik nam snel afscheid van mijn ouders een stormde erop af. "Hey Hannah en Myrna!" zei ik vrolijk. Ik keek nog even over mijn schouder om er zeker van te zijn dat mijn ouders gerust waren. Ze waren al met andere ouders aan het praten, dus dat was ijn orde. Ik had nooit last van heimwee, ik was er behoorlijk zeker van dat we elkaar op de gepaste tijdstippen wel terug zouden vinden en dat wanneer er iets was, ik het wel zou voelen. Ik had het ook gehad als mijn betovergrootvader was gestorven, twee jaar geleden. Toen voelde ik dat er iets niet klopte, en op zo een momenten heb ik wel heimwee. Maar nu voelde alles normaal en vertrouwd aan, en ik was bovendien helemaal klaar voor een nieuw schooljaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptywo 28 nov - 20:36

euh, gaan ze met pasen naar huis?

Myrna Huffelpuf:
"£hey, Jody, blij je weer te zien! We hadden het net over kerst. Ook zin om mee naar ons kasteel te gaan?", zei Myrna, meteen met de deur in huis vallend. Ja, dat deed ze wel vaker, met de deur in huis vallen. Ach ja, het zal wel aan haar persoonlijkheid liggen, zeker...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Khaleesi

Khaleesi


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-12-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : UK

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyza 1 dec - 16:56

Declan Novak
Net zoals de voorgaande jaren word Declan door niemand uitgezwaaid of ook maar afgezet op het station. Het is iets wat hij meer dan prima vind, want dat geknuffel, gekus en dat dramatische gezwaai is iets wat voor hem zo'n onzin is. Met zijn karretje loopt hij naar eerst te hebben gekeken of er geen dreuzels in de buurt zijn op de muur af, tussen perron 9 en 10. Vandaag zou hij beginnen aan zijn laatste jaar, en van hem mag het maar een lang jaar worden, want Zweinstein voelt gewoon als een fijne thuishaven. Als hij zijn tas over zijn schouder hangt ziet hij Katie ergens in de verte samen met, ja wie was dat nou ook alweer. Maar zin om ''sociaal'' te doen heeft hij niet, dus stapt hij de trein in en zoekt hij vast een leeg plekje op, zo gauw hij die gevonden heeft schuift hij de deur open en gaat hij daar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyza 1 dec - 20:24

Jody Clarkson

"Euh, ja tuurlijk!" antwoordde ik. Het kwam nogal onverwacht, maar waarom ook niet? "Nu al plannen aan het maken, het schooljaar is nog niet eens echt begonnen," lachte ik. Ik keek op mijjn horloge, nog tien minuten voor we vertrokken. Nog zoo lang! Ik stond te popelen om te gaan, hier had ik echt een hele vakantie naar uitgekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 2 dec - 9:28

Hannah Watson:

"Jody!!!" riep ik blij om haar te zien. "Sorry, ik had je nog niet gezien, ergens vaag in mijn hoofd hoorde ik je stem, ik was wat aan het dromen." lach ik. "Was jouw vakantie leuk? Hoe was het? Ik hoop goed, bij mij in ieder geval wel hoor!" ik ben goed ik hyper doen, dat weet ik wel. Ik ben gewoon reuzeblij dat ik Jody terugzie. Nu enkel nog maar mijn beste vriendin uit zwadderich, en het is weer helemaal volmaakt. Ik wil haar zo graag terugzien!

Katie Moriana:

Nog 20 minuten, en dan vertrekt de trein.
"Faily!" roep ik uit. Faily is mijn beste vriendin, en ik heb haar de hele vakantie niet gezien, dus haar wel behoorlijk gemist eigenlijk. Maarja, ik ben natuurlijk reuzeblij om haar terug te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Khaleesi

Khaleesi


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-12-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : UK

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 3 dec - 20:25

Declan Novak
Declan haalt een boek uit zijn tas en legt deze naast zich neer. Nou vind hij lezen absoluut fijn om te doen, maar hij vind het ook zeer tijddodend in zo'n lange treinreis. Hij kijkt uit het raam, om te zien of hij de klok nog net kon zien van waar hij zit. Als hij de klok nog net kan zien, ziet hij dat het nog twintig minuten duurt voor de trein zal vertrekken richting Zweinstein. Want zo kunnen te over emotionele familieleden nog afscheid nemen van hun dierbare kinderen, maar ze vergeten dan maar even voor het gemak dat ze hun kinderen in de vakantie dagen vast weer zien. Zo niet, ja dan kiezen ze daar toch echt zelf voor, en wie word daar nou anders van. Uiteraard moeten ze ook op de mensen die het geweldig vinden om net op het laatste moment te komen, ze zouden die mensen geen eens meer moeten laten passeren, pfff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyzo 16 dec - 10:57

Jody Clarkson:
"Hey Hannah!" lach ik. Ik vond haar plotse reactie wel grappig, het was typisch Hannah, ze zat altijd na te denken over vanalles, daarmee dat ze ook in ravenklauw zat denk ik. Ze was echt zot slim. Ik had het niet zo voor al die theorie, geef mij maar verzorging van fabeldieren, verweer tegen zwarte kunsten of dueleren, heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 24 dec - 13:28

Hannah Watson:

"Hoe was jouw vakantie, Jojo?" vroeg ik lachend aan haar. "Ik hoop goed, voor jou." ik was weer eens hyper-actief. "Bij mij in ieder geval wel, we hebben zoveel gedaan, het was echt zot-zalig!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 24 dec - 13:55

Jody Clarkson:

Hannah was super-actief en dat zou er waarschijnlijk niet beter op worden naar mate we zweinstein zouden naderen. maar dat deerde me niet, ik hield wel van haar vrolijkheid. "Mijn vakantie was super! zoals altijd hé, onze familie heeft gewonnen met onze jaarlijkse zwerkbalcompetitie." Het was een traditie. Ieder jaar in de vakantie deden we met de buren een grote zwerkbalcompetitie.Er werden dan groepen samengesteld en verspreid over de hele vakantie kwamen we samen om uit te maken wie het beste was. Er waren ook medailles die telkens werden doorgegeven. "Wacht, ik heb mijn medaille hier," zei ik. Ik nam hem uit mijn tasje waar ik hem veilig had weggestoken en toonde hem trots aan de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Emptyma 24 dec - 14:01

Hannah Watson:

"Zalig Jojo!" zei Hannah lachend tegen Jody. "Die medaille ziet er ook niet mis uit. Maar ja, buren verslaan en Ravenklauw verslaan in Zwerkbal, is nog iets anders." zeg ik lachend. Hannah was echt van plan Ravenklauw dit jaar zo goed en zo kwaad als het maar kan te helpen de zwerkbal-beker te winnen, en Hannah maakte er wel graag ironische opmerkingen over tegen haar vriendinnen. Die waren dat ondertussen ook al zo gewoon, dat ze het waarschijnlijk niet erg meer vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Gesponsorde inhoud





More than thousend years ago Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than thousend years ago   More than thousend years ago Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
More than thousend years ago
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» More than thousend years ago - aanmeldtopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: