Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige   Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Emptyzo 22 jul - 10:48

Peter:
Ik liep vrolijk achter Polly aan. Het was fijn om zo onthaalt te worden. We liepen naar de woonkamer en kregen daar een stoel aangewezen. "Zet je toch neer, ik ben zo blij jullie te zien3, zei mevrouw bever. Ik wilde me neerzetten op een van de stoeltjes, maar besloot dan toch om op de grond te gaan zitten. "Ik vrees dat er anders geen stoel meer is", zeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige   Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Emptyzo 22 jul - 16:26

Polly:
Ik zette me op een stoel maar zag dat Peter niet hetzelfde deed. "Maar jongen toch, je gaat toch niet op de grond zitten," zei mevrouw bever, "Wacht, ik ga wel even een stoel voor je halen." waarop ze een van de gangen van de burcht inwandelde. "Zo," zei ik. "Hier is Lucy zo te zien al niet.Ik vraag me af of ze haar zelf heeft gezien, want ze heeft er helemaal niets over gezegd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige   Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Emptyzo 22 jul - 20:01

off: Ik bedoel dat de stoel dan stuk is, dus dat het dan geen stoel meer is, dus dat er dan geen stoel meer is...

Peter:
Mervrouw bever komt terug met een grotere stoel die er ook iets steviger uit ziet.
"Bedankt", zeg ik en ik ga zitten.
"Mevrouw bever, hebt u Lucy gezien?", vraag ik dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 28

Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige   Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Emptyma 23 jul - 10:13

Polly:
Ik zie dat Edmund nog niets heeft gezegd. Hij is altijd vrij stil bij de bevers, ik denk dat dat iets te maken heeft met de eerste keer dat hij hier was. Toen is hij weggelopen, wat niet erg beleefd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige   Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar elk hoofdstuk nog mooier is dan het vorige- aanmeldingstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: