Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The first Hunger Game

Ga naar beneden 
+3
thomas
Emma
Hanne
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyma 25 jun - 10:52

Meisje D3:
Phillipa en de burgemeester negeren me volledig. Het onrecht dat aan Phillipa is aangedaan door mijn zus is niet eens in beeld gekomen en dat is van Phillipa's gezicht af te lezen. Ze geven Fred instructies en ik luister mee. Ze willen dat hij mij laat voor wat ik ben en een team gaat vormen met 1 en 2.

Jongen D4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
"Dat is me wat", weet ik uit te brengen.
"Oke, dan moeten we nu beginnen nadenken over bondgenoten en tactieken", zegt Dodoo. "Ik wil dat jullie Will Sheepedee als bondgenoot nemen. Hij is anders te gevaarlijk. Ook Michael Weading ziet er best stevig uit, maar ik denk dat jullie Amaranta er dan ook verplicht moeten bijnemen. Voor de rest zou ik Zanzar Zeneb niet onderschatten. Ik zou erom willen wedden dat hij heeft meegevochten en dus sterk is, eens hij over de shok heen is. Laat de kleintjes zo veel mogelijk voor wat ze zijn. Hoe minder je hen kent, hoe makkelijker je ze kan doden."
"Met Will Sheepedee heb ik geen problemen", zeg ik lachend.

Meisje D5: Lieselore Watson (16 jaar):
Ik blijf een beetje voor me uit staren, terwijl Nero, onze begeleider van het Capitool, instructies geeft aan Viggo. Ik begin net te vrezen dat hij me al opgegeven heeft wanneer hij zegt: "Lieselore Watson, jij toont dat je uit goed houd gesneden bent. Ik ga proberen om een heel goed kunstbeen voor je te bemachtigen. Zorg ervoor dat de andere tributen je bewonderen." Ik knik.
"We gaan straks nog naar de gesprekken luisteren van de mensen die bij Marvin in de studio komen praten. Het kan ons misschien helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyma 25 jun - 10:57

Meisje D10: Allyssya: Jordan 17:
"Zo, Will, wie wil jij erbij?" Vraag ik aan Will. "Aan 12 denk ik niet dat we veel zullen hebben, en die jongen van 12 betreft, ik denk dat dat meisje hem wel zal proberen te beschermen. Maar dat meisje van 4 overleeft het toch niet alleen, dus misschien zij? 11 lijkt me ook nog goed. 1 en 2 niet echt, die zijn naar mijn zin, of naar mijn zien te sterk, en misschien dat meisje van 3, want die overleeft de eerste dag zowiezo niet, toch tenminste als ze geen bondgenoten heeft. Natuurlijk hebben we ook jongens nodig, die uit 9, 8 en 3 lijken me wel wat. Maar wat vind jij?" Vraag ik.


Laatst aangepast door Lily Evers op ma 25 jun - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyma 25 jun - 12:27

Meisje District 4: Lizz Fishingtown (12 jaar en 364 dagen):
"Ah zo, ben je Mark alweer vergeten? En trouwens, ik denk niet dat die geïnteresseerd gaat zijn in jou hoor", zeg ik tegen Bjorn, met licht verwijt in mijn stem.
Een Avox komt binnen met koffie en koekjes en warme chocomelk. Ik neem meteen een mok en geniet even van zowel de chocomelk als van de koekjes. Ik wil gewoon de commentaren horen en dan gaan slapen.

Jongen district 10: Will Sheepedee (18 jaar):
"Bedankt, Gallixa", zeg ik tegen Gallixa en tegen Allyssya zeg ik: "Ik vind niet iedereen van 1 en 2 er zo sterk uit zien, ze staan me gewoon niet aan. Je weet dat ik niet kijk naar uiterlijk, zoals ik al eerder heb gezegd. Ik stel nu nog geen groep samen. ik wil eerst iedereen gesproken hebben. Maar als je me vraagt wie mij momenteel het best geschikt lijken om in mijn profiel te passen van potentiële kandidaten voor een pack mee te sluiten, dan kan ik je dit zeggen: Het koppel van 9 sowieso. Niketa van 11 komt als derde op mijn lijstje. De jongen van district 8 ziet er me momenteel nog te gehavend uit om echt te zeggen dat je er überhaupt mee kan praten, maar het meisje van 8 lijkt me wel iemand om even mee te praten. Misschien kunnen we aan haar ook vragen hoe het zit met Zanzar, de jongen. Misschien weet zij wat er met hem aan de hand is. Zij is dus de volgende op mijn lijstje. Aan district 12 denk je niet veel te hebben, maar ik kijk daar niet naar. Ik wil ze toch graag spreken. Dat het meisje van district 4 het niet alleen overleefd, zou ik niet zo zeggen. Daarbij is die gast van haar district ook 18 jaar. Maar ik denk wel dat ik haar ook wel eens wil ontmoeten. Verder had ik al gezegd dat ik iedereen wel eens wil spreken, dus ik zal zien hoe ver ik geraak. Ik beloof je wel dit: Ik zal elke dag met jou bespreken wat mijn bevindingen zijn over de verschillende personen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyma 25 jun - 12:45

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

""Oké," zeg ik. "Ik zal ook proberen eens met iedereen te praten, maar dat meisje uit 3 zou ik persoonlijk wel willen en dat meisje uit 7 ook, ik weet niet waarom, maar ze ziet er vriendelijk uit.. Ze ziet er nogal in shock uit, wat je haar natuurlijk niet kwalijk kan nemen, waarschijnlijk was ze zo blij dat ze na de donkere dagen haar zus al terugzag, en dan wordt ze neergeschoten voor haar ogen. Heb je dat na de donkere dagen bij ons niet ook gezien. Caro Detez en Petey Winston werden neergeschoten? Die eerste was m'n nicht, en die andere kende ik niet zo goed, maar het was even erg. Ze zeiden hun mening over het Capitool, en toen opeens schoten ze hen neer. Ik ben er al wat van bekomen, maar dat meisje- als ik me niet vergis noemt ze Grace- net voordat ze naar de spelen gaat, dat is verschrikkelijk. Persoonlijk wou ik dat ik in district 13 gewoont had, dat ik me nu geen zorgen meer moest maken. Maar goed, daar kunnen wij niets aan doen hé."


Laatst aangepast door Lily Evers op di 26 jun - 11:18; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 10:53

Jongen district 10: Will Sheepedee (18 jaar):
"District 13? Dan was je nu dood. Maar goed. Ik stel voor dat we gewoon elk onze eigen weg gaan en dat we dan aan tafel 's middags of 's avonds aan elkaar verslag uitbrengen. Tja, en wat dat betreft over het neerschieten van mensen, ik denk dat je wel gelijk hebt dat het voor dat meisje uit 3 nóg erger is dan voor al die mensen die familie zijn verloren in de donkere dagen. Ik zelf heb al veel te lang geen familie meer om dat gevoel nog te kennen. Ik denk dat het voor dat meisje uit 3 niet alleen erger is omdat ze haar zus hebben doodgeschoten vlak voor ze zelf naar de hongerspelen moest, maar ook omdat zij diegene was waarom ze werd doodgeschoten. Zij heeft zich aangeboden en toe is haar zus agressief geworden waarna ze werd gedood. Ze moet met een ontzettend schuldgevoel zitten, denk ik dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 11:25

Off: er staat bij mijn post dat ik het 3 maa bewerkt heb, ik heb het de derde keer, nadat ik zag dat je er al iets onder gepost had, terug naar het origineel aangepast.

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

"Will, dat is net wat ik wil, dood zijn. Maar bon, we zullen onze eigen weg opgaan tijdens de trainingen. Ik stel ook voor niet onmiddellijk naar de dingen e gaan die we goed kunnen, want dan kennen ze onze sterke punten al. Wat vind je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 12:25

Jongen district 10: Will Sheepedee (18 jaar):
"Ik ga naar het onderwerp waaraan het koppel van 9 zitten en dan ga ik steeds verder naar de onderwerpen waaraan andere tributen zitten met wie ik goed kan opschieten. Een Schapenherder is heel veelzijdig, dus als ik enkel de onderwerpen zou doen waar ik slecht in was, dan zou ik niet weten waar ik heen moest gaan denk ik. Niet dat ik wil zeggen dat ik alles al kan, maar ik denk dat ik alles wel binnen de kortste keren onder de knie zou kunnen krijgen. Ik ben niet van zin nog terug te keren, maar jij daarin tegen, voor jou is een goede tactiek en veel bijleren van dingen die je nog niet kan of nog niet goed kan, uiterst belangrijk. Tenzij dat je dat meende, van dat je liever dood bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 12:39

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

"Dat meende ik voor ik naar hier kwam, nu zal ik uiteraard vechten. Ik kan Jess dat niet aan doen, dat ik zomaar mezelf zal laten vermoorden, zonder te vechten. Ik ga vanalles proberen, maar ga pas naar iets anders gaan al ik 1 ding goed onder de knie heb. Ik vecht liever met 1, pak 2, want ik ben al goed met een boog, echt goed, dan alles maar half."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 13:23

Meisje District 6: Emilia Gomen (14 jaar):
Ik kijk goed naar de tributen, maar ben niet van zin om bontgenoten te nemen. Ik wil overleven en als ik bondgenoten heb, dan weet ik dat ik die zelf niet zal kunnen vermoorden en dat ik ze zelfs zal verdedigen met mijn eigen leven. Ik ken mezelf goed genoeg. Mijn enige kans is om alleen te handelen en dat is ook hetgeen ik tegen Everal, de burgemeester en Elijah zeg. Elijah vind het jammer omdat hij dan alleen op zoek moet naar bondgenoten, maar hij snapt me wel. Everal staat recht en neemt me mee naar mijn coupé, terwijl de burgemeester die van Elijah aan Elijah toont. Ik ga op mijn bed liggen en zucht. “Wil je de commentaren ook zien?”, vraagt everal vriendelijk.
“Ja, dat kan wel handig zijn. Maar als je het niet erg vind, kan het wel zijn dat ik ga slapen nu, dus wil je me komen wakker maken als het begint?”
“Natuurlijk.”

Jongen District 9: Michael Weading (18 jaar):
We waren nog aan het eten toen de herhaling begon, maar ik stopte al snel met eten. Zeker nu district 3 geweest is, heb ik geen honger meer. Ik kijk regelmatig naar Amarenta om te zien hoe zij reageert op alles wat ze ziet. Ik hou haar stevig tegen me aan en kijk ondertussen ook naar wie misschien een probleem kan vormen. Er zijn buiten mij nog twee jongens van 18. De een is overduidelijk een home en de ander is een mastodont. Die laatste, de jongen van 10, is niet enkel overduidelijk de grootste en stevigst gebouwde van iedereen, hij ziet er daarbij ook nog eens erg slim uit. Hij staat er best kalm bij en zijn aanmelding was geen ondoordachte impuls zoals bij de jongen van 4 het geval leek te zijn. Zeventien jarige jongens zijn er niet en de enige zestienjarige is die van district 8. Al bij al valt dat dus nog redelijk goed mee. Maar bij de meisjes lijken er toch ook enkele stevige tussen te zitten. Van de achttienjarige meisjes denk ik dat die van district 1 het grootste probleem zal vormen. Het meisje van 12 is kleiner dan Amaranta en ziet er ook minder doorvoed en zwakker uit. Bij de zeventienjarige meisjes denk ik dat district 2 nog wel een moeilijk geval kan zijn. Voor Grace van district 3 wil ik ook wel opletten, aangezien haar zus toch wel stevig tekeer kan gaan. Het meisje van 10 lijkt jonger dan 17 en mijn gevoel zegt dat heer verstand ook nog niet op 17 jaar staat. Desondanks wil ik toch voorzichtig zijn met haar. De zestienjarige meisjes zien er allemaal wel rechtvaardige vechters uit, al denk ik dat de handicap van het meisje van 5 haar een heel stuk zal afremmen.
“Wat denk jij? Gaan we bondgenoten nemen?”, vraag ik aan Amaranta als het gedaan is. “Als we bondgenoten nemen wil ik daar de jongen van 10 zeker bij.”
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 26 jun - 14:02

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
Wanneer ik de herhaling gezien heb, zie ik meteen in dat de beroeps wel degelijk allemaal stevig zijn voor hun leeftijd. Al moet ik wel toegeven: als je Handsome naast de jongen van 10 zet, dan lijk dat niet echt genoeg. Lizz is de jongste. We hebben er twee van achttien en een van zeventien. Ik zelf ben vijftien en dan hebben we nog een dertienjarige en een bijna dertienjarige. Hiermee kan ik best wel leven. Dat is dus het eerste waarop wij ons zullen moeten consentreren: bondgenoten worden met deze vier mensen: Handsome Charming, Caitlin Jennigan, Bjorn Waterfall en Lizz Fishingtown.
“Probeer Will Sheepedee van district 10 ook voor jou te winnen. En als dat niet lukt, probeer dan op zen minst Michael Weading bij je team te krijgen”, zegt Oscar. Ik knik net als Gem; We kijken naar de tweede herhaling zodat we zeker niets missen en daarna ook naar de comentaren, waarna we gaan slapen.

Jongen district 7: Steven Treer (12 jaar):
Wanneer ik mijn tegenstanders heb gezien, zakt de moet me in de schoenen. “Ik hoop maar dat ik de eerste dag overleef”, zegt Rose.
“Ik niet”, zeg ik plots, zonder echt te weten waarom. De anderen staren me aan. “Wat? Wat is denk je het beste? In het begin sterven of eerst opnieuw beginnen verhongeren en uitdrogen om dat op de een of andere gruwelijke manier om het leven gebracht te worden?” Dan denk ik terug aan wat ik mijn ouders heb beloofd. “Ik ga gewoon proberen snel te zijn. Ik ga zo snel mogelijk een wapen zien te verkrijgen en daarmee iedereen die in mijn buurt komt afmaken, tot ik zelf sterf. Als ik geluk heb, overleef ik dat nog.” Wendolinne knikt, maar ik zie aan haar gezicht dat ze er niet echt in gelooft. Ik trek me er niet veel van aan en begin terug te eten. Na het eten ga ik meteen slapen.


Laatst aangepast door thomas op za 30 jun - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydo 28 jun - 13:10

Jongen district 10: Will Sheepedee (18 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Willshaapedaa
Ik knik. dan zie ik hoe Gallixa de tv weer aanzet en ik merk dat de tweede herhaling bijna gedaan is. De commentaren gaan zo meteen beginnen. Ik blijf zitten en geeuw even.
"Daarna gaan we allemaal slapen", zegt Gallixa. "Ik zie dat je het kan gebruiken, schat." Ja, dat is dus mijn nieuwe bijnaam geworden voor haar. Ik zucht. "Ja, schapen hoeden is iets heel anders dan een hele tijd op zo'n scherm te kijken. Daarbij heb ik ook wel wat emoties te verwerken gekregen vandaag. Daar wordt een mens moe van." Ik glimlach en kijk dan weer naar het scherm. Het gaat beginnen.

Presentator: Marvin (18 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Marvinu
"Dat heb je goed gedaan", zegt Jolan meteen. "En dan nu verdere instructies. Er is een kleine wijziging gebeurd. De president en ik gaan samen een uur door jou worden geïnterviewd. Het is de bedoeling dat we uitleg geven over de spelen en hoe die in hun werking zullen gaan. Dus jij stelt hier en daar vragen en wij geven uitleg."
"Oke, dat moet niet al te moeilijk zijn", glimlach ik. Jolan loopt weer weg en zegt iets dat lijkt op 'Make-up Bijwerken'. Ik ga zelf ook terug naar mijn opmaakkamer. Mijn make-up wordt weer wat bijgewerkt en ik bereid me mentaal voor op de president. Ik heb hem nog nooit van dicht bij gesproken en heb er wat gemengde gevoelens bij. Langst de ene kant mijn verafschuwen jegens hem en langst de andere kant de prestatiedruk die me dwingt vriendelijk en beleeft tegen hem te doen. Ik eet nog een kleinigheid en drink bijna een halve liter water voor het tijd is om op te gaan. Ik nemen plaats op een van de gemakkelijke zeteltjes die op het podium gezet zijn. Achter me hangt een scherm, dus ik veronderstel beelden te zien van de arena of van schetsen van bepaalde dingen. Het volkslied is ondertussen al even aan het spelen. De president en Jolan gaan tijdens de show opkomen, nadat ik ze heb aangekondigd. Een man bij de camera telt af.
5
4
3
2
1
"Ziezo, nu iedereen weet wie er zal deelnemen aan de eerste hongerspelen, zou ik jullie nu graag willen voorstellen aan het brein achter dit groots evenement. De opdrachtgever voor het opstarten van de hongerspelen, dames en heren, graag een daverend applaus voor The one and only, president Dust!" Het publiek begint enthousiast te klappen en de president geniet van de aandacht. Hij loopt gracieus het podium op en steekt zijn armen in de lucht om het applaus te ontvangen. ik hou mijn glimlach steevast op mijn gezicht. De president schud mijn hand en gaat dan zitten. "Dag President Dust, en welkom in onze show. Wat zijn nu eigenlijk u verwachtingen van deze hongerspelen?", vraag ik.
"Ik verwacht een geweldig spektakel en een sterke winnaar. Ik verwacht dat dit HET vermaak van deze eeuw en al de eeuwen erna zal worden. Laat ons zeggen: de beste show ever."
"En daar zullen we allemaal getuigen van kunnen zijn. Laten we maar snel onze volgende gast verwelkomen, want hij is de man die dit hele evenement in goede banen zal leiden. De man door wie dit hele evenement werkelijkheid wordt, graag u applaus voor onze hoofdspelmaker, Jolan Glorious!" Het publiek juicht en klapt wanneer Jolan het podium oploopt. Hij heeft geen enkel probleem met dit alles te organiseren en iedereen te commanderen, maar je ziet wel aan hem dat hij dit niet volledig gewoon is. Hij loopt rechtstreeks naar ons toe. De president en ik zijn ondertussen alweer gaan rechtstaan om hem de hand te schudden. Jolan schud eerst mijn hand en dan die van de president, waarna we samen gaan zitten.
“Vertel eens Jolan, hoe veel werk kruipt er in deze opdracht?”, vraag ik nog steeds met een brede glimlach.
“Wel Marvin, ik kan je zeggen dat ik soms dag en nacht doorwerk”, antwoord Jolan.
“Is dat dan niet enorm zwaar om vol te houden? Hebt u nooit zin om de handdoek in de ring te werpen?”
“Het is soms zwaar, maar ik heb nog nooit gedacht aan opgeven. Als ik ergens aan begin, dan maak ik het ook af. Het is trouwens best nog wel fijn werk, al is het soms moeilijk.”
“Oke, laten we dan niemand nog langer in spanning houden en de vraag stellen waarop heel Panem een antwoord wil horen: Hoe gaan de spelen in hun werk gaan? En wat mogen we verder in de toekomst nog verwachten? President Dust, kan u ons er wat meer uitleg over geven?”
“Met alle genoegen”, zegt de president. “De grote lijnen zitten zo: elk kind tussen 12 en 18 jaar moet zich minstens 1 keer inschrijven. De naam van twaalfjarigen gaat dan slechts 1 keer in de trommel, maar hoe ouder je bent, hoe vaker je erin gaan. Verder kan je elke maand van het jaar je nog eens inschrijven voor extra bonnen en krijg je dan hiervoor extra eten. Dan volgt er dus de boete, die we nu net allemaal gezien hebben. Hierbij wordt 1 jongen en 1 meisje van elk district getrokken, die dan de tributen worden genoemd. De tributen komen dan allemaal naar het Capitool en hier worden ze dan meteen opgemaakt voor de openingsceremonie. Die zal morgen avond doorgaan. Dan keren de tributen naar het speciaal voor hun gebouwde gebouw, waarin elk district een verdieping krijgt. Beneden is dan ook het trainingscentrum, waar de tributen zullen worden voorbereid op de arena. Een week lang zullen ze daar getraind worden in gevechts- en overlevingstechnieken. Op het einde krijgen de tributen dan elk nog de tijd om sponsors te winnen door over zichzelf te vertellen in een kort interview. De dag erna beginnen de spelen. Tijdens de spelen moeten de mentoren, voor de eerste jaren zal dat voor vele districten nog de burgemeester zijn, voor sponsors zorgen, die geld geven. Met dat geld kunnen de mentoren iets naar hun tributen sturen. Hoe verder de spelen zich vorderen, hoe duurder de sponsorringen zullen worden, want hoe meer nood de tributen hebben aan sponsoring. De spelen eindigen al er nog slechts 1 tribuut overblijft.”
“Spektakel alom dus. Jolan, kan jij ons meer vertellen over de arena? Want daar ben ik toch ook wel heel benieuwd naar. Wat vinden jullie?”, vraag ik aan Jolan en dan aan het publiek. Het publiek begint enthousiast te roepen en Jolan glimlacht.
“Over hoe de arena er precies zal uitzien kan ik jullie niets vertellen.” – teleurgestelde geluiden als 'Ooh' zijn vanuit het publiek te horen. – “Maar ik kan jullie wel al enkele dingen vertellen die er elk jaar zullen zijn.” – enthousiast 'Aah' geroep ven een opgelucht publiek. – “Elk jaar zal de arena er een beetje anders uit zien. Dit kan van woestijn tot bergen vol eeuwige sneeuw zijn. De tributen vertrekken elk vanop een klein platvorm. Ze mogen geen stap zetten en moeten stil blijven staan, tot het aftellen voorbij is. Als ze wel bewegen, wordt er een bom geactiveerd en is de tribuut meteen uitgeschakeld. In het centrum van de arena staat de hoorn des overvloed. Hierin liggen wapens en voedingsvoorraden en nog andere nuttige dingen. Wanneer het signaal gegeven wordt, mogen de tributen vertrekken en beginnen de spelen. Doorheen de spelen kan het wel eens zijn dat er bij de hoorn iets voor de tributen gelegd wordt. Elke avond worden de uitgeschakelde tributen getoond in de lucht, zodat de overblijvende tributen weten tegen wie ze het nog verder moeten opnemen.”
“En natuurlijk krijgen wij dit ook altijd te zien”, stel ik als conclusie.
“Uiteraard. De hele dag zal in heel Panem de spelen te volgen zijn. We zullen steeds de meest interessante beelden laten zien en regelmatig beelden tonen waarin de nog levende tributen te zien zijn. 's avonds volgt er een kleine update van alles wat er die dag gebeurd is.”
"Hoe weten we eigenlijk wie de beste tribuut is en wie we dus het best kunnen sponsoren? Is dat enkel door wat we zien in de boete, de openingsceremonie en de interviews of is er meer? Kunnen we ook zien wat er in het trainingscentrum gebeurd?"
"Er is uiteraard meer. We zouden niet willen dat jullie de verkeerde tribuut sponsoren", glimlacht de president. "Jolan."
"ja, wel, wat er in het trainingscentrum gebeurd is strikt geheim. Wij als spelmakers mogen er niets van prijsgeven en er wordt niet gefilmd of gefotografeerd. Aan het einde van de trainingsweek, nog voor de tributen hun interviews gaan doen, krijgen jullie wel een cijfer te zien. Een cijfer dat zal gaan van 1 tot 12. Dit cijfer wordt behaald door een privé sessie, waarbij iedere tribuut ons hun sterkste kant kan tonen. Op hetgeen wat we daar zien en hetgeen we in de loop van de week zien, maken we dan per tribuut een cijfer. De hoogste cijfers worden natuurlijk uitgedeeld aan de tributen die het meeste indruk hebben gemaakt. De tributen waarvan wij verwachten dat ze het meeste kans hebben om te winnen."
"Het is dus eigenlijk een eerste kans voor de tributen om zich te bewijzen."
"Zo mag je het inderdaad stellen, ja." antwoord Jolan met een brede glimlach.
"Kunnen jullie op basis van wat jullie nu al hebben gezien al punten geven?", vraag is aan de president en aan Jolan samen.
"Hmm, ik denk dat we dat wel eens kunnen proberen. Wat denkt u, meneer de president?", zegt Jolan.
"Wel ja, waarom niet. Iedereen begint zich ondertussen al beelden te wormen. Laten wij dan eens bespreken wat ons beeld van de tributen momenteel al is." Ik zie iets in de ogen van de president dat we gerust stelt. Het interview neemt de juiste wendingen en gaat naar president Dusts wens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lieselore

Lieselore


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-06-12

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 8:53

Meisje D3: Grace Walkman (17 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Gracewalkman
Ik luister mee naar het interview en hoor hoe alles in elkaar zal steken. Even heb ik de drang om als plan meteen mijn voet te zetten en in de lucht te vliegen. Dan zou ik van mijn ellende af zijn. Maar dan bedenk ik dat ik het eigenlijk gemakkelijker kan maken voor Fred als ik ga vechten en tegenstanders van hem afmaak. Ik hoor dat ze commentaar gaan geven op de tributen en spits mijn oren. Zij hebben tenslotte de boetes volledig gezien en weten dus meer dan wij. Ik vraag me ook af hoe ze mij gaan afspiegelen.

Jongen D4: Bjorn Waterfall (18 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Bjornwaterfall
“Rustig Lizz, dat weet ik ook wel. Ik zou Mark trouwens nooit kunnen bedriegen. Ik kijk gewoon ook eens graag naar andere jongens. Ik ben er zeker van dat hij dat ook wel eens doet. Laat mij, voor die maar dagen dat ik nog heb, toch gewoon ook even genieten.” Ik neem zelf ook een chocomelk en dan zet Dodoo de tv weer aan. Ik zie dat de herhaling op zijn einde loopt en dan verschijnt Marvin weer op ons scherm. Ik luister naar wat hij zegt over de arena en probeer een beeld te vormen. Het valt niet mee. Het kan overal zijn en de hoorn des overvloed kan er heel verschillend uitzien. Ik beeld me plots een beeld in van al de tributen die met één voet op een veel te klein platvorm balanceren. Dan gaan ze de tributen bespreken. Ik ben benieuwd wat ze over Lizz of over mij gaan zeggen. Ik hoop eigenlijk een beetje dat het mij kan helpen. Dat ze positieve commentaar zullen geven.

Meisje D5: Lieselore Watson (16 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Lieselorewatson
Het gesprek begint. Het is de eerste keer dat ik echt naar de president kijk en ik zie dat hij eigenlijk enorm lelijk en oud is. Hij is helemaal bewerkt op de schoonheidsfoutjes weg te werken, maar hij heeft zo veel schoonheidsfoutjes dat die gewoon niet weg te werken zijn. De hoofdspelmaker staat me ook niet echt aan. Alleen al om het feit dat hij de hoofdspelmaker is. Het interview begint naar mijn mening oninteressant. Het enige interessante is het knappe gezicht van de presentator. Dan praten ze over de arena en hebben ze mijn aandacht. Als ik hoor dat het in bergen of in de woestijn kan zijn, krijg ik kippenvel. Zand is te moeilijk om met mijn houten been door te ploeteren en bergen kan ik al helemaal niet beklimmen met slechts één been. Ik weet dat ik waarschijnlijk een beter kunstbeen zal krijgen, maar dat stelt mij eigenlijk niet zo hard gerust. Dan gaan ze commentaren geven. Ik ben er zeker van dat ze bij mij gewoon gaan zeggen dat ik een hopeloos geval ben en dat ik misschien een minuut kan overleven in de arena. Ik ben vooral benieuwd wat ze over Viggo gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 9:10

Meisje District 6: Emilia Gomen (14 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Emiliagomen
“Emilia, het gaat beginnen.” Ik wordt wakker en zit meteen rechtop. Ik loop mee naar het salon en zet me neer waar ik net ook zat. Marvin is al zijn eerste woorden aan het zeggen en ik luister goed. Ik wil niets missen. Ik probeer alles op te slaan. Over het verloop, de arena, de sponsors en de puntentelling. Dan komt het meest interessante: de tributen. Ik heb me al een beeld proberen vormen, maar ik hoop dat het met hun commentaar beter gaat lukken om een beter beeld te vormen.

Jongen district 8: Zanzar Zeneb (16 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Zanzarzeneb
Ik ben weer weg van de tijd en de ruimte waar ik in zit. Vaag hoor ik de boetes, maar ik ga ervan uit dat mijn ogen zijn toegevallen, want ik zie niets. Dan plots kom ik weer bij. Ik open mijn ogen en zie district acht. Ik hoor Cathlynns stem en kijk naar haar, maar ik zie haar mond niet bewegen. Dan besef ik dat het allemaal op de tv gebeurd. Cathlynn stelt zichzelf net voor. Ik kijk naar de tv en probeer mijn hoofd erbij te houden. Ik zie mezelf aanlopen en schrik. Ik lijk net een zombie. Het is al een eeuwigheid geleden dat ik nog in de spiegel heb gekeken en wat ik nu zie is erger dan ik me had kunnen inbeelden. “Zie ik er echt zo uit?”, vraag ik stomverbaasd en ook in de hoop Cathlynn nog wat langer te horen, zodat ik niet weer zou wegzakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 9:30

Off: Jona, I miss you! Niketa Reaps heeft al lang niets meer van zich laten horen...

Jongen district 2: Rubbon Stone (15 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Rubbonstone
De commentaren vind ik zeer interessant. Ik luister aandachtig en probeer al mogelijke tactieken te bedenken. We moeten in ieder geval de hoorn weten te veroveren. Als we die hebben, hebben we voedsel en wapens genoeg. Ik ben van zin vooral te trainen in de gevechtstechnieken. Overleven kan toch niet zo moeilijk zijn, zeker niet als je de hoorn hebt. Dan komen de tributen en ik ben benieuwd wat ze over 1, 2 en 4 gaan zeggen. Ik ben in ieder geval van zin om zeer aandachtig te luisteren...

Jongen district 7: Steven Treer (12 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Steventreer
Ik droom slecht. Ik heb nachtmerries over de spelen en over de sterkere tributen zoals de jongens van 10 en 4 die een voor een mijn vingers eraf snijden om die dan te koken en op te eten, terwijl ik ernaast zit te creperen.

Jongen district 11: Jamy Treetown (14 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Jamytreetown
Na de herhaling probeer ik meteen alles te verwerken. De burgemeester en de man van het Capitool, wiens naam ik vergeten ben, vuren van alle methodes en listen op ons af. De burgemeester vindt dat we bondgenoten moeten zoeken, maar de man van het Capitool vind dat we alleen moeten handelen. Ze beginnen te discussiëren en roepen de voor en de nadelen van beide tactieken op. Ik kijk fronsend naar Niketa om zonder woorden te vragen wat zij van dit alles denkt. Zij moet tenslotte ondertussen toch ook al een tactiek hebben, denk ik...


Laatst aangepast door thomas op zo 22 jul - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 10:22

off: Haha, fancy, iedereen zet foto's! Wink

Meisje district 4: Lizz Fishingtown (12 jaar, 364 dagen):
The first Hunger Game - Pagina 3 Lizzfishingtown
Ik zucht en zwijg tegen hem. Ik vrees eigenlijk dat ik hem gelijk moet geven. Mijn broer en ik praten wel vaker samen over wie de knapste jongen is en wie echt absoluut niet knap is. Ik kijk mee naar de commentaren en vind het best wel spannend. ik hoop vooral dat ik een beetje positief in beeld wordt gebracht.

Presentator: Marvin (18 jaar):
Ze hebben de foto's niet per district gezet, maar van jong naar oud. daardoor is de foto van Cedric Coal uit district 12 de eerste die we te zien krijgen. "We beginnen met Cedric Coal, 12 jaar en komt uit district 12", zeg ik vrolijk.
"De jongste van allemaal. Ik schat dat hij de eerste dag niet haalt. Hij is klein en zeer mager en daarbij werken ze in district 12 nog niet op die leeftijd, als ik me niet vergis", zegt de president.
"Langst de andere kant heeft hij nu toch tijd om bij te leren?", vraag ik.
"Dat is zo", geeft de president toe.
"Ik denk dat hij, als hij slim is, het nog wel tot de tweede dag kan halen. Jongere kinderen kunnen zeer snel zijn en zijn klein, waardoor ze zich goed kunnen verstoppen. Maar ik vrees als het op kracht aankomt, dat hij het niet zal halen", zegt Jolan.
"Hij zal in ieder geval nooit levend uit de arena terugkeren", zegt de president. "Hij zal misschien een tijdje kunnen overleven, door zich te verstoppen, maar uiteindelijk zal hij toch de andere tributen moeten onder ogen komen en dan zal het niet lang meer duren of hij ziet het daglicht nooit meer."
"Welk punt zouden jullie hem dan geven?"
"Ik zou hem niet meer dan een 2 geven op dit moment", zegt de president zelfzeker.
"Ik zou hem toch wel een 5 durven geven hoor. Ik weet het niet, hij ziet er best nog wel slim uit."
"Laten we dan een getal tussenin nemen. Wat wordt het? Een 3 of een 4?", vraag ik. Jolan en de president kijken even naar elkaar en dan zegt de president: "Een 3."
De volgende foto die getoond wordt is deze: The first Hunger Game - Pagina 3 Steventreer "Steven Treer, 12 jaar, district 7", zeg ik weer.
"District 7 daar hebben ze veel bomen, dus waarschijnlijk kan hij best wel goed klimmen. Verder ziet hij er al wel iets steviger uit dan de vorige", zegt de president.
"Het is niet de bedoeling om te vergelijken, neem ik aan", merkt Jolan op.
"Uiteraard niet. Laat ons dan zeggen dat hij er een stevige twaalfjarige uitziet", zegt de president.
"Toch denk ik niet dat hij het zal halen. Als hij niet in het eerste gevecht verwikkeld geraakt, zal hij denk ik wel de tweede dag overleven, en hij zal de tributen van zijn leeftijd ook wel de baas kunnen, maar verder denk ik niet dat hij erg ver zal geraken."
"Welk punt geven jullie hem?", vraag ik als ik hoor dat het eigenlijk grotendeels herhaling van de vorige tribuut is.
"Ik zou hem een 3 geven", zegt Jolan.
"Neen, ik denk dat hij toch wel meer is dan de jongen van 12. Ik zou hem dan eerder jou cijfer van de vorige geven. Een 5."
"Dan nemen we hetgeen ertussen licht, en dat is een 4. Steven Treer, 4 punten. Hup naar de volgende tribuut."
The first Hunger Game - Pagina 3 Lizzfishingtown "Lizz Fishingtown, morgen 13 jaar en ze komt uit district 4."
"Ze is nog steeds zeer jong, maar toch ziet ze er geen katje uit op zonder handschoenen aan te pakken. Ik denk dat als ze samen weet te werken dat ze ver kan raken. Een echte winnaar is ze misschien niet maar toch heeft ze potentieel", zegt de president. Ik merk dat hij lievelingetjes heeft, nu al.
"Ja, ze ziet er inderdaad wel best stevig uit. Ik zou haar toch wel een 5 durven geven", zegt Jolan.
"Ik zou voor nog hoger gaan. Minstens de helft", zegt de president.
"Een 5 en een 6, ja, daar licht niet veel tussen", zeg ik peinzend. "Dan zal ik de knoop maar moeten doorhakken zeker. Als ik mocht kiezen tussen 5 en 6 voor dit meisje zou ik toch voor de 6 gaan."
"Een 6 zal het zijn dan", stemt Jolan in."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 17:04

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

ik kijk samen met Will en Gallixa naar de tweede herhaling. Ik zie de jongen van 12 en 7 eerst komen, dan het meisje van 4, maar ik vraag me af waar de rest blijft. "Interessant om te weten hoe oud ze zijn, niet?" Zeg ik sarcastisch, omdat ik het belachelijk vind om dat te weten, dat zie je zo al.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 19:05

Off: we kijken dus naar het interview met de president en met de hoofdspelmaker... Hey Lily, zou je ook een foto van je personages bij je volgende post kunnen zetten? En vergeet niet met je andere twee personages te spelen he... Wink

Jongen district 10: Will Sheepedee (18 jaar):
"Het is interessant, als je probeert te bedenken hoelang ze het zouden uithouden", zeg ik, redelijk droog. Ik vind het eigenlijk best wel fijn om de leeftijd te weten, want uit sommige foto's kan je het niet echt zo goed opmaken.
"Ssst, stil, straks mis ik de volgende tribuut!", sist Gallixa. Ik zucht en hou mijn mond.

Presentator: Marvin (18 jaar):
De volgende foto verschijnt en ik reageer meteen met: "Elijah Propel, 13 jaar, district 6."
"Ik denk dat hij niet echt voor een verrassing zal zorgen. Jong, niet al te groot en naar wat ik al heb gezien te oordelen, ook niet erg slim", zegt Jolan. Ik vind het eigenlijk echt grof, aangezien de tributen nu waarschijnlijk ook aan het kijken zijn, maar ik zeg niets.
"Je kan wel eens veel gelijk hebben. Naar mijn oordeel zal hij wel heel verrassend uit de hoek moeten komen om nog een 6 te halen. Ik zou hem niet meer dan een 1 geven. Misschien een 2", stemt de president in.
"Laten we het op een 2 houden. Dan heeft hij toch nog een beetje punten", grimlacht Jolan. Het klinkt eigenlijk eerder kleinerend dan bemoedigend. De volgende foto verschijnt en ik zie aan de gezichten van mijn twee gasten dat ze deze keer wel iets goeds gaan zeggen. "Handsome Charming, 13 jaar en hij komt van district 1", zeg ik, nog steeds even vrolijk als in het begin.
"Dat is al stukken beter", begint de president meteen. "Ik denk dat we van hem nog veel gaan zien."
"Ja, hij ziet er misschien niet een van de sterkste uit, maar ik denk inderdaad dat hij nog zeer verrassend uit de hoek zal komen", zegt Jolan.
"Een slimme jongen, dat zie je zo", beaamt de president.
"En dat de punten?", vraag ik.
"Ik zou voor een 6 gaan", zegt Jolan.
"Neen, eerder een 7", werpt de president tegen.
"Hm, oke, een zeven kan ook nog wel. Laten we zeven zeggen", gaat Jolan akkoord.
De volgende foto verschijnt: The first Hunger Game - Pagina 3 Jamytreetown "Jamy Treetown, 14 jaar, district 11", zeg ik.
"Jamy Treetown. Hm, dat is een redelijk moeilijke. Ik weet niet goed wat van hem te verwachten", aarzelt de president.
"Ik denk wet dat het een vechter is", zegt Jolan. "Hij is misschien niet van de sterkste, maar als hij in de arena staat denk ik wel dat hij ervoor zal gaan."
"Dat verwacht je toch van iedereen, niet?", vraag ik.
"Mensen die hun medetribuut willen beschermen niet", antwoord Jolan.
"Of kinderen die al van in het begin zien dat het een hopeloze zaak is", vervolledigt de president.
"Maar wat denk je aan hem te geven?", vraag ik.
"Ik denk toch wel zeker een 6", zegt Jolan.
"Ja, inderdaad, een 6 is goed", gaat de president akkoord.
"Een eensgezinde zes dus", glimlach ik.
The first Hunger Game - Pagina 3 Emiliagomen "Emilia Gomen, 14 jaar, uit district 6 opnieuw."
"Ja, ik denk toch niet dat het iemand van district 6 zal zijn dat het zal halen hoor", zegt de president meteen.
"Ze ziet er nochtans redelijk sterk uit", zegt Jolan twijfelend.
"Mentaal wel, maar ik denk niet dat ze zo'n goede fysiek heeft als die jongens van 17, 18 jaar", zegt de president.
"Misschien. Ik zou haar toch een zeven durven geven", zegt Jolan.
"Neen, een zes misschien nog wel, maar geen zeven", zegt de president.
"Dan zal ik de knoop weer moeten doorhakken zeker", zeg ik vrolijk. Ik ben nu al bezig de tributen op een goed plaatsje te brengen bij het publiek en dus zeg ik: "Ik vind zeker dat ze een zeven verdient."
De volgende foto verschijnt weer en ik zeg: "Viggo Energy, 14 jaar, district 5."
"Neen, die gaat niet winnen", zegt de president meteen.
"En waarom bent u daar zo zeker van?", vraag ik.
"Hij ziet er niet sterk genoeg uit. Mager en getekend."
"Misschien net omdat hij zo getekend is door dingen die hij heeft meegemaakt gaat hij misschien weten te overleven", denkt Jolan.
"Zou kunnen, en toch vrees ik dat hij het niet zal halen", hout de president voed bij stuk. "Ik geef het maximum een 4."
"Dat is veel te weinig. Ik denk wel dat hij niet onder mag doen voor een zeven, misschien zelfs een acht", werpt Jolan tegen. "Ik zeg een acht."
"Er tussen in dus en dan wordt het een 6."


Laatst aangepast door Amytjeuh op za 30 jun - 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 19:30

Off: sorry, maar ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptyza 30 jun - 19:42

Lily schreef:
Off: sorry, maar ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen.
Off: als je de foto van je eigen pc haald, dan doe je dat met het 15e icoontje vanboven. Dus je hebt de B, de I, de U, de S en dan zo verder, het 15e is 'Upload een afbeelding'. Je klikt daarop, en dan krijg je een klein scherm. Daarin druk je op Browse en kan je van je eigen documenten een kiezen. den klik je op uploaden en opent er zich een nieuw scherm van imageShack. Daarbij moet je de tekst in het vakje naast Forum Code kopiëren en die in je tekstvak zetten en je hebt je foto. Bij een foto van het internet is het nog gemakkelijker. Je neemt gewoon het 16e icoontje en klikt daarop. Dan vul je de paginanaam van je foto in, vb https://2img.net/u/3214/13/69/89/avatars/19-62.png en dan klik je gewoon op OK.

Presentator: Marvin (18 jaar):
"Fred Phone, 15 jaar, district 3", is de volgende die aan de beurt is. "Hij maakt toch wel een kans, niet?"
"Hm, misschien, maar ik weet het niet hoor. Als de kinderen daar allemaal zo wilt en ondoordacht tekeer gaan als dat ene meisje, dan denk ik niet dat hij echt lang zal leven", zegt de president.
"Ik denk aan de andere kant dat hij dan wel veel kinderen gaat doden, maar ik vrees inderdaad dat hij dan gaan omkomen door de natuur of misschien door zichzelf in moeilijkheden te werken", zegt Jolan.
"Welk cijfer zouden jullie hem geven?"
"Hm, ik zou zeggen een 7", zegt Jolan.
"Ik zou toch maar en 5 geven hoor", zegt de president.
"Dan wordt het dus een 6", concludeer ik.
De volgende foto is die van "Rose Paper, 15 jaar, district 7."
"Hetzelfde district als dat van Thomas Treer dus", zegt Jolan.
"Inderdaad", zeg ik. "En, wat zegt de eerst indruk van haar?"
"Ik denk wel dat ze leuk in de omgang zou zijn, maar een killer is ze zeker niet", zegt de president.
"Ja, inderdaad", stemt Jolan in. "Ze heeft een uiterst sympathiek gezicht. Toch denk ik wel dat ze een tijdje nog zal meegaan. Ik verwacht dat de andere tributen haar niet meteen gaan aanvallen."
"Hoeveel geef je haar dan?", vraag ik.
"Een 8", zegt Jolan.
"Ik zou toch eerder een 7 geven", zegt de president.
"En als het van mij afhangt, wat het bij deze ook doet, wordt het ook een acht", zeg ik.
"Een acht zal het dan zijn", zegt Jolan blij.
De volgende gaat weer positieve commentaar krijgen, verwacht ik. The first Hunger Game - Pagina 3 Rubbonstone "Rubbon Stone, 15 jaar nog steeds, district 2."
"Ja, dat is een grote kanshebber", zegt de president meteen, waarmee hij ook aan mijn verwachtingen voldoet.
"Inderdaad, dat denk ik nu ook wel. Hij ziet er uiterst intelligent uit en is volgens mij een echte vechtersbaas. Uit zijn vrijwillige aanmelding kan je ook afleiden dat hij weet waarmee hij bezig is", zegt Jolan.
"Ik zou hem zonder problemen een 9 geven", zegt de president.
"Een negen, daar ga ik wel mee mee", stemt Jolan meteen in.
"Een negen dus", zeg ik vrolijk. De volgende tribuut verschijnt op het scherm.
The first Hunger Game - Pagina 3 Niketareaps "Niketa Reaps, 16 jaar, district 11."
"Ja, dat is het district van Jamy Treetown", zegt Jolan meteen.
"Ik denk dat zij het beter gaat doen dan hem. Ik zou toch gaan voor een 7."
"Waarom denk je dat, enkel voor de leeftijd of is er meer?", vraag ik op een geïnteresseerde toon.
"Wel, ze ziet er sterk uit en ik denk wel dat ze al veel heeft meegemaakt", zegt de president.
"Daarbij ziet ze er ook al zeer volwassen uit voor haar leeftijd", valt Jolan de president bij. "Ik zou haar toch wel een 8 durven geven."
"Dan is het weer tijd voor mij om de knoop door te hakken", glimlach ik. "Ik zeg dan toch, hm even denken, een 8. Ik ga met Jolan mee." Mijn twee gasten knikken goedkeurend. "Dan vind ik dat het tijd is voor een eerste kleine overzicht. We hebben nu al de helft van de tributen gezien en daarmee komen we nu waarschijnlijk stilletjes aan toe aan de sterkere helft", zeg ik. "Eerst hadden we dus Cedric Coal, district 12, hij kreeg een 3. Dan Steven Treer, district 7, 4 punten. Dan Lizz Fishingtown, district 4, 6 punten. Elijah Propel, district 6, 2 punten. Handsome Charming, district 1, 7 punten. Jamy Treetown, district 11, 6 punten. Emilia Gomen, district 6, 7 punten. Viggo Energy, district 5, 6 punten. Fred Phone, district 3, 6punten. Rose Paper, district 7, 8 punten. Rubbon Stone, district 2, 9 punten. En als laatste, Niketa Reaps, district 11, 8 punten."


Laatst aangepast door Amytjeuh op ma 23 jul - 19:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptydi 3 jul - 14:59

sorry voor deze dubbelpost, maar ik ben bang dat het anders niet gelezen gaat worden. Op welke pagina wil je eigenlijk beginnen met de spelen, Amy? Kweet dat we eerst nog de trainingen en de ceremonie moeten hebben, maar het is gewoon een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptywo 4 jul - 9:23

off: Sh*t man, ik heb veel gemist door zo een weekje ofline te zijn, geef mij effe tijd of het bij te halen aub Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptywo 4 jul - 10:03

Off: alle, effe Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptywo 4 jul - 11:18

off: dankje Lily! Ebn ik denk dat de spelen gewoon gaan beginnen als het tijd is om te beginnen. Ik bedoel daarmee dat we moeten zien hoe het loopt.

meisje district 8: Catlynn Kant (16 jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 544009

Ik keek verbaasd toen Zanzar iets zei. "Ja, je ziet er inderdaad niet uit." Ik lachte zachtjes ook al was het niet grappig. "Zanzar, je moet jezelf echt terugvinden, de tijd dringt. Ik kan niet de hele tijd tegen je praten. De burgemeester zei me dat ik stil moest zijn, omdat ik anders de tributen ging missen. "Ik kijk wel naar de herhaling," zei ik. "Zanzar, je moet hier uitkomen nu." zei ik boos en wanhopig tegelijk. "Anders maak je geen schijn van kans om te winnen. Wat zeg ik, om de eerste vijf minuten te overleven!" Renbrandt slaakte een zucht. Hij zou ook de herhalingen bekijken. "Als je het niet voor jou wilt doen, doe het dan voor mij. Samen zijn we veel sterker als alleen, en als we medetributen moeten zoeken om een verband mee te sluiten zou het handig zijn als ze ons omwille van jou niet ontweken. Ik wil nog niet dood!" Ik was nu aan het tieren. Ik was ze wanhopig en kwaad omdat hij maar bleef wegzakken dat ik even niet meer wist wat doen. "Sorry." zei ik achteraf. En ik ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptywo 4 jul - 11:23

Off: Graag gedaan Very Happy

Meisje D1: Caitlin Jenniggan: 18:

"Handsome, sorry, maar Oceane heeft gelijk, jij kan de spelen niet winnen." Zeg ik terwijl ik hem probeer te ontmoedigen, zodat hij een makkelijker doelwit zou zijn. Ik kijk hem nog één laatste keer aan, en ga dan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Emptywo 4 jul - 11:50

Meisje van district 9 Amaranta Corn (17jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Amarantacorn

Ik keek stil naar de beelden op het scherm. Ik at niet, geen honger. Toen wij kwamen draaide ik mijn hoofd weg. Er ging een pijnscheut door me heen.
Plots drong het tot me door. Van al deze mensen zou er uiteindelijk nog maar 1 enkele overblijven. Ik schrok. Er zaten verschillende mensen bij die bij mij iets van sympathie opriepen. Maar bij het gedacht dat ik tegenover hen zou staan keerde mijn maag om. Ik vond het vreselijk. Dit alles was zo vreselijk. Na de afloop ervan vroeg Michael of ik bondgenoten wilde. "Ik weet het niet." antwoordde ik. Ik wist het echt niet. Het probleem is dat je die mensen dan gaat moeten vertrouwen. Oke, bij enkele van hen zou dat mij wel lukken. Maar als je mensen vertrouwt creëer je een band. Dat is het probleem. Want hoe je het ook draait of keer, ooit gaan het bondgenootschap moeten eindigen. En ik zou het dan nooit meer over mijn hart krijgen om 1 van mijn vorige bondgenoten te vermoorden. Nee, dat ging gewoon niet. Maar zonder bondgenoten was je zo zwak. En ik wou graag vriendschap sluiten met enkele van het Will bijvoorbeeld, maar ook die van distrct 11, Nikita en Jamy leken me uiterst sympathiek. Ik keek naar Helga en Charles (de papa van Michael en de burgemeester) "Wat
denken jullie?"




Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):
The first Hunger Game - Pagina 3 Niketareaps

Ik ben al een hele tijd aan het denken over hoe we dit gaan aanpakken. Ik wil zowieso samen met Jamy blijven. Dat moeten we doen voor mijn zusje. En ik denk dat een bondgenootschap handig zou zijn. "We moeten een bondgenootschap sluiten." Ze ik. "Maar niet met te veel, als we met drie of vier zijn is het genoeg. Hooguit vijf. Met te veel wordt het sneller onbetrouwbaar vind ik." Stuward, de meneer uit het capitool die ons begeleidde knikte. "Klinkt goed. Maar kies je bondgenoten zorgvuldig, het is belangrijk dat je weet op wie je kan vertrouwen en op wie niet." Hij had gelijk. "Laten we ze nog eens allemaal afgaan. Uit district 1,2 of vier zou ik niemand nemen. Die zijn allemaal onbetrouwbaar en achterdochtig. Van disctrict 3 weet ik het zo niet. Ik ken ik hun sterktes en zo niet echt, maar die Grace ziet er mij wel betrouwbaar uit." "Een capitoolhater, die moet je niet in je team nemen," zei Stuward. Hij moest eens weten, dacht ik. "We zien nog wel." zei de burgemeester om conflicten te voorkomen. "District 5,6 en 7 lijken mij niet bepaald sterk, dus ik denk dat we die misschien ook eerder links laten liggen. Bij district 8 vind ik Cathlynn wel interessant, alhoewel niet weet in welke mate ze betrouwbaar is. Maar die optie laat ik open. Zanzar daarentegen vind ik gevaarlijk aangezien hij zeer onvoorspelbaar is. Het koppel van 9 is ook een optie. Alleen moeten we opletten dat ze niet tussen hun tweetjes dingen in hun schild gaan voeren. En van 10 zou ik natuurlijk Will wel in ons bondgenootschap willen, maar ik denk dat dat moeilijk gaat worden, want er zullen er wel meer als ons denken. Alyssya ziet er mij ook zeer betrouwbaar uit. Disctrict 12 is denk ik geen al te sterk disctrict, aangezien ze het armst zijn. Aan de andere kant kunnen ze wel een hoop overlevingstechnieken hebben en zijn het waarschijnlijk wel oprechte mensen. Dus hen wil ik ook niet uitsluiten. Even zien wie er dus over blijft: het meisje van district 3, het meisje van district 8, het koppel van district 9, de beide tributen van district 10 en die van district 12. Dat zijn er dus 8. Ja, ik denk dat ik tijdens de trainingen een met hen ga praten. Wat denk je Jamy?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The first Hunger Game - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first Hunger Game
Terug naar boven 
Pagina 3 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the first hunger game - aanmelding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: