Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The first Hunger Game

Ga naar beneden 
+3
thomas
Emma
Hanne
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AuteurBericht
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptydo 27 dec - 21:41

Jongen district 10 Will Sheepedee (18):
Wil gooide het eerste mes naar de roos. Hij zat dicht bij de binnenste rode stip, maar er nog niet in. Niet slecht, voor zijn eerste worp, vind Will. Hij keek naar Allyssya. "Doe me dat maar eens na", zei hij. Dan keek hij naar Lizz. Zou zij het kunnen? Waarschijnlijk niet.

meisje district 4: Lizz Fishington (13):
Ze kon moeilijk zeggen dat ze Will in het team wilde en dat dat hun tactiek was, dus zei ze: "bondgenoten behouden." Ze wierp ook een mes: maar dat kwam niet eens in de buitenste cirkel terecht. Ze zuchtte. Het mes stak in de schouder van de plaat die de vorm had van een mens.

Door aandringen van Jona: de dag duurt tot morgen 24u.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:01

Meisje van district 9 Amaranta Corn (17jaar):

In de voormiddag hielden ik en Michael ons bezig met gevechtstechnieken. En vooral ook verdediging. Toen er werd omgeroepen dat het middag was gingen we weer met hetzelfde groepje als vorige keer zitten. Ik haalde de uitnodigingen te voorschijn. "Tadaa!" zei ik met een big smile op mijn gezicht. "Hier zijn er voor elk van jullie een met je naam op, en verder nog 10 reserve per district. Dat is voor als je mensen van je entourage ook wilt uitnodigen. 6 voor de twee voorbereidingsteams, 2 voor de stylisten, 1 voor je mentor en 1 voor je capitoolbegeleider. Als je zo ook wilt uitnodigen schrijf je er gewoon hun namen op en geef je ze af; anders verbrand je ze maar of zo." zei ik met een lacht naar Catlynn. Ik wist van haar al dat zij en haar begeleiders niet geweldig goed overeen kwamen.



Laatst aangepast door Jona op vr 28 dec - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:13

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

Ik glimlachte toen Amaranta de uitnodigingen tevoorschijn haalde, en erbij zei dat we er ook aan onze voorbereidingsteams, mentors, stylisten, en capitoolbegeleiders mochten geven.
"Gallixa zal wel willen komen." zei ik met een glimlach. "Al weet ik niet of ik wil dat Gallixa met ons meekomt. Willen jullie dat de voorbereidingsteams enzo meekomen? Aan de burgemeester kan ik het wel vragen. Dan kunnen ze al eens kennism... ze zullen elkaar wel al kennen zeker? Je vader en ons burgemeester?" vroeg ik aan Michael. "Maar ja, dan weten ze onmiddellijk ook meer over ons, en onze mentor over jullie."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:14

Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):

Ik had besloten om ook vandaag en morgen te wijden aan gevechtstechnieken. Dan kon ik me de laatste dag bezig houden met srategie en ook nog eens langsgaan bij overlevingstechnieken. Doordat ik drie dagen uit trok om voor gevechtstechnieken te gaan had ik meer als genoeg tijd om alles onder de knie te krijgen. Daar was ik ook blij mee. Aangezien ik niet wist over welk wapen ik zou beschikken en of ik uberhaut wel over een wapen zou beschikken was het het slimst om gewoon alles te kunnen hanteren en van alles een wapen te maken. Ik hoopte echt dat de arena een bos zou zijn. Met de landbouw had je ook boomgaarden waar we in de bomen klommen om fruit te plukken. Dus ik was wel behoorlijk handig in het gebruiken van hout.
Tegen de middag gingen we weer samen met district 12 eten. We bespraken tegelijk ook nog tactieken. "Hoe zit het eigenlijk met jullie kunnen?" vroeg ik hen. Ik zag ze wel trainen maar dat betekende nog niet dat ze enkel dat konden. "Mijn overlevingsskills zijn behoorlijk goed," begon ik alvast. "Daarom sla ik dat deel ook over tot de laatste dag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:24

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

"Pfff, ik denk dat iedereen die tot hier is geraakt wel iets kan overleven. Maar ik? Zoveel kan ik denk ik niet meer overleven. Daarbij komt nog eens dat het Capitool me haat aangezien...." ik wist niet of ik het moest zeggen. Ik wist niet of ze het gingen geloven, maar ik besloot toch om het te zeggen. "Aangezien ik van oorsprong niet uit 12 kom. Ik en een deel van mijn familie zijn één van de weinigen die nog zijn kunnen vluchten, voor ze 13 hebben gebombardeerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:33

Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):

Ik schrok op toen Jenna het zei. Dat wou zeggen dat zij waarschijnlijk nog het meeste overlevingsskills had van ons allemaal. "Het je een favoriet wapen?" vroeg ik haar. "Ik keek even over de toezichters niet te oplettende waren." blijkbaar nog wel. De gesprekken in de kantine waren interessant genoeg zo blijkt; Ik zou haar straks wel over district 13 vragen, wanneer die spelmakers weer lui in hun zetel zaten. Ik was er wel enorm nieuwsgierig naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:40

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

Ik trok mijn ogen op. "Echt veel gevochten heb ik niet. Vanaf het moment dat de opstand begon, heb ik me schuilgehouden. En daardoor was ik ook één van de eersten die de bombardementtuigen van het Capitool hoorde aankomen. Ik heb mijn familie meegesleurd. Of ja, die die nog overgebleven waren", zei ik. Mijn 2 zussen zijn doodgegaan in de oorlog, maar van haar waren er heel waarschijnlijk ook dierbaren gestorven, dus daar weed ik niet over uit. "En dan hebben we ons kunnen schuilhouden in 12. Tot de opstand voorbij was. Maar zoals ik het nu bezie, had ik misschien toch beter in 13 gebleven."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 10:58

Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):

"Dat mag je niet zeggen," zei ik Jenna toen ze zei dat ze misschien beter in district 13 was gebleven. "Dan was je nu zowieso dood geweest," zei ik. "En met het oefenen hier? Is er al één dat beter gaat?" vroeg ik; "Bij mij is dat bijvoorbeeld," ik dacht even na. "Het messenwerpen, waarschijnlijk omdat ik tijdens de oogst ook steeds appels in de mand moest midden." voegde ik eraan toe. "En werpen met een speer lukt ook behoorlijk." zei ik. De rest had nog wel wat training nodig, maar dat zou wel goedkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 11:03

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

"Waarom niet? Dan was het onmiddellijk gedaan geweest met me, en had ik niet zo'n pijnlijke dood moeten aangaan. Maar goed. Tijd is tijd, en tijd gaat voorbij. Maar zelfs daar heb ik me al vragen bij gesteld. We weten niets over tijd, dus als hij vooruit gaat, waarom niet achteruit?" vroeg ze. "Maar dat doet er nu niet toe. Met zwaarden gaat het wel goed. Maar beter met dolken. Zo'n zwaard is echt wel lang, weet je. En die dolken zijn gemakkelijk te hanteren. En jij? Jamy?" vroeg ik aan hem, gewoon om te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 11:11

Meisje district 11 Niketa Reaps (16jaar):

Ik snapte haar redenering wel, maar ik wou niet dat ze de moed liet zakken; "Je bent nog niet dood hé," zei ik. "Ik zou liever jou zien winnen als iemand van de beroeps," Ik won natuurlijk nog het liefste zelf, maar moesten ik en Jamy het niet halen wou ik oprecht dat zijn terug naar district 12 kon gaan. "Trouwens, als je niet had gevlucht had je familie nu niet meer in leven in district 12 gezeten," zei ik haar. "En dolken dus, oké," Het was handig om te weten. Moesten we ooit de keuze krijgen tussen verschillende wapens konden we zo die waar we het beste in waren eruit kiezen;
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 11:17

Meisje D12: Jenna Loren: 18:

Jenna glimlachte. "Ik twijfel er niet aan dat jij ook dierbaren bent verloren in de oorlog", zei ze tegen Niketa. "Ik twijfel er niet aan dat iedereen er is verloren. Ik ook. Dus als mijn familie dood was, was dat misschien ook het beste voor hen geweest. Maar je hebt gelijk. Ik ben nog niet dood, dus heb ik ook nog niet verloren. Maar... ik denk toch niet dat ik wil winnen. Ooit al eens nagedacht over dat winnen? Win je dan wel? Als je de spelen wint, heb je uit mijn oogpunt meer verloren dan gewonnen. Je hebt je leven verloren, omdat je onschuldige mensen hebt vermoord. Maar ja, dat zien we dan wel. Tot dan, ga ik proberen te overleven." of jou helpen. dacht ze er nog bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 13:07

jongen district 10: Will Sheepedee (18):
Will was blij met de uitnodigingen. "Gallixa meenemen kan geen kwaat. Ze zal wel wat met haar collega's praten en dan laat ze ons wel gerust. Ik zou iedereen gewoon uitnodigen. Ik vind mijn voorbereidingsteam best wel tof en mijn styliste ook, dus mij maakt het niet uit", zei hij. Hij bekeek zijn eigen uitnodiging. Hij zag er mooi en erg professioneel uit. "Ik heb nog nooit zo'n fijne uitnodiging gezien", zei hij met een glimlach. "Echt, heel fijn werk."

Meisje district 4: Lizz Fishingtown (13):
Ze hadden de voormiddag samen getraind, maar veel woorden had Lizz niet uit hun kunnen halen. Tijdens het eten wilde Will ook liever bij district 8 en 9 zitten. Lizz ging dus teleurgesteld bij de andere van 1, 2 en 4 zitten. "Het is niet gelukt", zei ze. "Jullie mogen wel eens proberen, maar mij is het nog niet gelukt." Ze at met weinig smaak van haar eten. Ze had zo gehoopt dat alles goed zou lopen, maar niet dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Emma

Emma


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 15-09-10
Leeftijd : 30

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptyvr 28 dec - 15:56

Jongen district 9: Michael Weading (18 jaar):
Michael glimlachte naar Will en Alyssya. "Ze zijn in ieder geval allemaal welkom", zei hij. Hij af nog wat van zijn eten. Dan keek hij even naar de tributen van 8. Wat vonden zij ervan?

Jongen district 8: Zanzar Zeneb (16 jaar):
Zanzar las de uitnodiging heel aandachtig en keek ernaar. "Mooi inderdaad", zei hij. "Ik zal in ieder geval aanwezig zijn, maar onze begeleider is voor mijn part niet welkom." Tja, eventjes weg zijn van die vreselijke herinnering, even een avond geen herhaling hebben van die dag, leek hem wel best aangenaam.

meisje District 6: Emilia Gomen (14 jaar):
Ik had me deze keer bezig gehouden met strategie. In de namiddag zou ik gaan oefenen op behendigheid. Klimmen, springen, dat soort dingen. We zaten weer alleen aan onze tafel. Ik keek over mijn schouder naar de tafel van 10, 9 en 8. Het leek er daar gezellig aan toe te gaan. Er lagen mooie enveloppen op de tafel. Voor wat zouden die zijn? Een feestje voor ze allemaal hun noodlot in gingen? Of zou het een feestje zijn om te vieren dat ze nu eigenlijk al bijna gewonnen waren? Want zo was het. Die groep was te sterk. Daar kon zij niet tegen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Oost- Vlaanderen; België

The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Emptywo 16 jan - 19:17

Off: gaat er nog iemand posten? Ik vind het jammer dat het zo dood is... Crying or Very sad

Meisje D10: Allyssya Jordan: 17:

Als Allyssya de volgende dag wakker werd, keek ze met grote ogen om zich heen. Tot ze besefte dat ze nog steeds in het Capitool zit. Dat er nog steeds een arena op haar zit te wachten. Dat ziet haar ook inzien, dat ze hier niet is om prachtige kleren te showen en je vol te proppen met verschrikkelijk lekker eten.
"Jess", er komt een geluid uit haar mond. Jess, haar lieve, vriendelijk, knappe beste vriend. Allyssya besluit iets te doen voor hem. Voor ze het door heeft, heeft ze pen en papier vast. Daar liggen er genoeg van in haar kamer.
Allerliefste Jess,
als je deze brief leest, ben ik vast al enkele weken dood.
Maar ik wil, dat je met deze brief ten volle besef dat ik van je hou. Niet hield, hou.
Ik weet dat er je lastige tijden tegemoet gaan gaan, zo ook voor mij, Ellynna en moeder. Maar zet je erover, je geraakt er, zoals je er altijd bent geraakt.
Jij, betekent meer voor mij dan heel Panem bij elkaar, en geloof me, dat is veel.
Maar wees gerust, ik zal er voor jou en Ellynna alles, maar dan ook alles voor doen om te winnen, in zoverre dat natuurlijk kan. Dat geeft me hoop dat je deze brief nooit zult moeten lezen.

I love you,
Jouw Allies


De tranen stroomden onbeschaamd over Allyssya's wangen. Jess, Ellynna, haar moeder. Heel District 10, heel Panem. Winnen is de enige optie voor haar, en dat had Will zo te zien al veel eerder gezien dan zij. Daarom, dat hij haar wilde beschermen, dat hij wilde winnen op zijn eigen manier. En eindelijk snapt ze het.
Met rode ogen stapt Allyssya naar beneden.
"Leonard?" vroeg Allyssya aan de burgemeester. Hij knikte. "Als ik dit niet overleef, wil je dit dan aan Jess geven in District 10? Jess Fox." hij kijkt haar raar aan, terwijl hij de brief zelf leest.
"Wat bedoel je met 'in zoverre dat natuurlijk kan'?" vraagt hij.
"Kom je later wel te weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hpfreakske.forumotion.com
Gesponsorde inhoud





The first Hunger Game - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The first Hunger Game   The first Hunger Game - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first Hunger Game
Terug naar boven 
Pagina 17 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the first hunger game - aanmelding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: