Talking Progress
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Talking Progress

Vrienden maken en rpg'en in een gezellige kring van mensen, allen met een goed hart. Hier is iedereen die van rpg en schrijven houd, welkom!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Wolfpack

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 16 apr - 20:03

Conall:
Ik liep in mijn weerwolvengedaante door mijn bossen. Ik deed mijn dagelijkse ronde naar indringers. Ik moest heel even aan iemand denken... die ik hard miste. Toen ging ik gewoon weer verder op jacht.

Jacob:
"Whooaaahooo!!!" Schreewde ik. Toen weerklonk een "Plons". Ik zwom naar boven en hapte terug naar lucht. "Ja!" Klifduiken gaf echt z'on enorme kick. Ik zwom aan de kant en ging het opnieuw proberen. De zon stond op zijn hoogste punt en het was gewoon zalig om aftekoelen in het water, toen ik eindelijk weer op de klif stond zag ik in de verte iemand afkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydi 17 apr - 16:15

Leah
Ik zat in mijn kamer te schaken met mijn broer. We speelde vaak gezelschapsspelletjes samen. Vroeger deed onze vader vaak mee, maar sinds die er niet meer was...

Seth
"Leah, jou beurt", zei ik toen ik een stuk van haar van het bord had geveegd.

Sam
Ik liep door het bos, naar de kliffen. Ik had even zin om nog eens te springen. Het was al een tijdje geleden, sinds mijn eigen trouw. Ik was aangekomen bij de plek en zag daar Jacob staan. "Hey Jake, ook eens wat stoom aflaten?", zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydi 17 apr - 17:39

Jacob: Ik ging met mijn rug naar de afgrond staan en spreidde mijn armen. Ik knikte naar Sam en lachte. 'Zie je beneden' En ik liet me vallen. Ik sluite mijn armen terwijl ik viel en ik duikte in het koele water.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptywo 18 apr - 19:17

Leah
Ik keek op naar Seth en keek dan naar het schaakbord. Ik dacht even na en zag dat mijn stuk weg was. Ik nam uiteindelijk een stuk vast en verzette het.

Seth
Ik zag wat Leah deed en dacht even na. Toen verzette ik zelf ook weer een stuk.

Sam
Ik zette een paar stappen achteruit, nam een aanloopje en sprong. Ik maakte enkele salto's en lande recht in het water. Ik zwom weer naar boven. "Hey Jake, wedstrijdje?", riep ik en ik begon naar de kust te zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 28 mei - 15:59

Jade: Ik had al dagen aan een stuk gelopen. De sneeuw was overgegaan in regen en dan weer in zon. De naaldbossen gingen over in gemengd bossen en ik voelde de mos onder mijn voeten. Het was ook al veel warmer hier en met mijn dikke wintervacht zweette ik nogal, maar dat zou er wel snelgenoeg uit ruiven. Ik had nog niemand tegengekomen, hooguit enkele herten, konijnen en beren. Ik liep nu langs een klif en keek naar het water beneden. Plots zag ik iets in mijn ooghoek. Twee gedaantes bovenop de klif, en 1 van de twee sprong er af. Huh? wat deden die nu? dat was megagevaarlijk! Ik ging iets dichterbij om ze te observeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyzo 22 jul - 20:47

Sam
Ik kwam als eerste aan op het strand en zag een gedaante staan, een heel eind van ons vandaan. Het was een wolf, maar geen die ik kende. "Hey Jake, kijk, een nieuwe", zei ik en ik liep naar haar toe.

Leah
Ik verzette weer een stuk.

Seth
Ik had al in mijn gedachten mijn volgende zet voorbereid en toen ik zag dat Leah snel reageerde, moest ik even weer denken. Die zet had ik niet verwacht. Ik verzet een ander stuk dan dat ik oorspronkelijk dacht te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 23 jul - 10:10

Jade:
De twee mensen hadden me opgemerkt. Ik zag dat ze een teken op hun schouder hadden en dus kwam de optie weerwolf naar boven. Ze roken ook niet vreemd, zoals gewone mensen. Ik dacht dat ik het nog wel getroffen had met hen tegen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 23 jul - 10:33

Sam
Toen ik binnen gehoorsafstand stond zei ik: "Hey wolf, ik zou graag willen weten wie daar op mijn terrein komt", roep ik naar hem of haar. Van deze afstand kon ik dat nog niet helemaal goed zien. Bij mensen was dat veel gemakkelijker te zien.

Leah
Over mijn volgende zet moest ik even denken. Ik mocht die ene niet verzetten, want dan zou hij die nemen en als ik die verzetten... Dan zag ik wat ik kon doen. Ik verzette het speelstuk en de beurt was aan hem.

Seth
Ik zie haar zet en zie meteen dat er iets in gevaar aan het komen is. Ik denk als een razende na over wat ik het best zou kunnen doen en zet dan mijn zet. Oef, ze kan niet meer aan me aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 23 jul - 11:05

Jade:
Ik had niet direct zin om mij in mijn mensengedaante te verranderen, omdat ik dan zwakker stond bij eventuele aanvallen, maar aangezien ik niet op mijn terrein was deed ik het toch. Ik verstopte me achter een struik en deed snel een jurk aan die mee droeg. Toen ik was aangekleed kwam ik tevoorschijn en liep naar hen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyma 23 jul - 18:50

Sam
Het is een meisje. "Hoe heet je?", vroeg ik aan haar.

Leah
Ik zie hoe ik hem kan pakken, en verzet een pion. Mijn volgende beurt zal ik hem kunnen pakken, denk ik.

Seth
Ik zie Leah haar zet doen, maar zie meteen dat het geen slimme zet is. Ze heeft haar pion nu zo gezet dat ik makkelijk aan haar aan kan. Ik verzet een stuk en werp haar van het bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydi 24 jul - 12:21

Jade:
Een van de mannen spreekt me aan. Ik veronderstel dat hij de leider is. "Mijn naam is Jade. Ik kom uit het noorden. Mag ik ook jullie namen weten?" vraag ik er voorzichtig achter. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn. Ik weet hoe snel wolven kunnen uitvliegen als iets hun niet zint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydi 24 jul - 13:28

Sam
"Ik ben Sam, en dat daar is Jacob. Waarom ben je van het noorden naar hier gekomen?", wil ik weten

Leah
Sh*t denk ik als ik zie wat hij doet. Die had ik niet zien aankomen. Ik denk even na en zie dan dat ik ook een stuk van hem kan pakken. Ik zet meteen mijn zet.

Seth
Ja, die had ik ook gezien, denk ik. Maar ik heb ook gezien dat ik nu gemakkelijk aan jou aan kan zussie. Ik verzet mijn stuk en haal opnieuw een van haar stukken binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptywo 25 jul - 21:33

Jacob: Ik ging met gekruiste armen naast Sam staan en ik keek het groentje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydo 26 jul - 9:14

Leah
Ik wacht heel lang voor ik mijn volgende zet doe. Ik wil niet nog eens een stuk verliezen. Als ik uiteindelijk een zet zet ben ik er bijna zeker van dat mijn stukken in veiligheid zijn.

Seth
Ik verzet weer een stuk, maar kijk daar bij wel uit dat ik niets in gevaar breng en dat ik er mijn eigen mee help.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyvr 27 jul - 15:55

Jade:

De tweede kwam er ook nogal dreigend bijstaan. Ik had het gevoel dat ik erg moest opletten met wat ik zei. "Ik ben door een ongelukkige gebeurtenis verbannen uit mijn roedel en kon nergens naartoe. Dus ik was wel verplicht om te vertrekken en elders opnieuw te beginnen." ik wachtte gespannen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyvr 27 jul - 17:22

Sam:
"En nu zou je graag bij ons willen komen", concludeer ik uit haar verhaal. "Wel, wij hebben genoeg last van vampiers. Misschien kan je ons wat helpen." Ik kijk naar Jake. "Wat denk je, Jake?"

Leah
Die zet zet hem uit gevaar, maar wel in gevaar voor mij. Ik verzet weer een stuk en breng mezelf weer veilig.

Seth
Ik kijk rustig naar wat ze doet en begin dan weer te denken. Dan zie ik iets wat ik kan doen en ik verzet mijn stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyvr 27 jul - 17:30

Jacob: Ik bleef Jade doordringend aankijken. "Waarom ook niet." Zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyvr 27 jul - 17:43

Quil:
Ik loop samen met Embry en Paul over het strand en zie Sam en Jake staan. Eerst zie ik het meisje niet, maar als we dichter komen, merk ik haar wel op. "Wie is dat?", vraag ik aan de twee anderen.

Embry:
"Huh, wie?", vraag ik. Ik volg de wijzende vinger van Quil en zie haar dan staan. "Een meisje, maar geen van het reservaat. Zou het een vampier zijn?"

Paul:
"Ik denk niet dat Sam en Jake dan nog in hun mensengedaante daar zouden staan." We komen dichterbij en ik vraag aan de twee: "Hey, wie is die nieuwe." Nu staan we alle drie naast Sam en Jake en kijken naar het meisje. Ik kijk even naar Embry en zie hem wat raar kijken. Ik hoop maar dat het geen inprenting is.

Eric Dollens:
"Hey Eric, fijn je te zien. Kan je me even helpen, ik snap echt niets van mijn wiskunde", zegt Lisa, die naar me toekomt. Ik sta aan mijn kastje en was net klaar mijn spullen op te bergen. "Tuurlijk, wat is het probleem?", zeg ik.
"Kijk, deze oefeningen, hier snep ik echt geen bal van", zegt ze. Ik bekijk haar blad even en leg het uit. "Snap je?", vraag ik op het einde. Ze knikt. "Bedankt, Eric." en dan loopt ze weg. Mijn vrienden omen bij mij staan. "Wedden dat ze dat allemaal wel wist maar gewoon een smoesje wou om met jou te spreken?", zegt Thom.
"Ach laat haar toch", zucht ik. "Ze doet toch niets mis?"
"Nog niet", zegt Nick. Ik grinnik. We lopen verder door de gang naar onze volgende les. Het is warm en dus doe ik mijn hemd uit. Onder mijn hemd draag ik nog een wit marcelleke. Mijn tatoe kan je er nog net onder uit zien piepen. Elke, die achter me zit, trekt het stuk stof opzij, dat nog over de rest van de tatoe zit. "Ooh, zo mooi!", zegt ze. Ik glimlach naar haar. "Is het de eerste keer dat je die ziet?", vraag ik aan haar. Ze wordt een beetje rood en knikt.
"Oke, jongens en meisjes, genoeg gekletst nu, we beginnen met de les", zegt de leerkracht die net binnenkomt.
De les gaat redelijk snel voorbij. In het midden van de les ongeveer, wordt mijn aandacht plots getrokken door een gedaante die mijn ooghoek insluipt. Ik kijk naar de speelplaats buiten en zie een man staan. Hij is bros geschoren en heeft een arm die volledig vol getatoeëerd is. op de andere heeft hij ook nog iets staan. Hij draagt een zwart marcelleke en een korte broek. Hij staat aan de rand van het bos, in de schaduw verborgen. Een beetje achter hem staat een andere man. Hij lijkt nog iets jonger te zijn. Hij heeft een zwarte hanenkam en op zijn borst en schouders drie tatoes. Hij draagt niets, buiten een short. De eerste man kijkt strak naar mij. Ik wend mijn blik vlug af en wanneer ik terug kijk, zijn ze verdwenen. Ik schud even met mijn hoofd en breng mijn hoofd weer bij de les. "Gaat het wel?", vraagt Luc, die naast me zit.
"Ja hoor", zeg ik.

Mychal Rendell:
Wanneer ik aan de bosrand sta, zie ik hem voor het eerst. Hij zit in de klas en ik zie op zijn schouder een tatoe, die nu ontblood wordt door een meisje achter hem. Ik blijf een tijd naar hem kijken. Wanneer we dan eindelijk oogcontact maken, zeg ik tegen Gael: "Dat is hem."

Gael Backfeeld:
Ik kijk naar de jongen, die bijna meteen zijn blik weer afwend. "Hij ziet er sterk uit. Hij zal een stevige vampier worden. Zorg er maar voor dat het niet zo een is zoals de vorige." We maken rechtsomkeer en lopen terug het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyvr 27 jul - 18:53

Sam:
De drie komen ook bij ons staan. "Dit is Jade, en ze is een nieuw lid van de familie. Jade, dit zijn Quil, Paul en Embry."

Leah
Ik sta vast. Elke zet die ik nu zal doen, zal ik een van mijn stukken laten pakken. Ik verzet het stuk dat het minste kwaad kan.

Seth
Ik haal meteen mijn slag binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyza 28 jul - 13:19

Jade:

Ik haalde opgelucht adem nadat ze me hadden aanvaard. Ik liet mij afwachtende houding ook helemaal varen. "Dankjulliewel! Je weet niet hoe veel dit voor mij betekent," glimlachte ik. Toen de drie andere aan mij werden voorgesteld glimlachte ik terug vriendelijk: "Aangenaam kennis te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanne
Admin
Admin
Hanne


Aantal berichten : 769
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyza 28 jul - 14:42

Sam:
"Goed, laten we maar naar Leah en Seth gaan. Ik zal even Emily halen, dan kan je haar ook eens ontmoeten. We zien elkaar bij Leah en Seth." Ik loop de andere kant op en laat Jade achter bij Jake, Paul, Embry en Quil.

Leah
Ik kan nu niet meteen iets van hem pakken. Ik zet weet een stuk en mijn beurd is over.

Seth
Ik zet mijn stuk in veilighied.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.harrypottertimes.com/profiel/1647/
thomas

thomas


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 15-09-10

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyza 28 jul - 16:37

Quil:
"Kom maar mee met ons, Jade, het is langs hier", zeg ik tegen de nieuwe. Ik begin richting het huis van de Clearwaters te lopen.

Embry:
Ik volg mee. Oh, wat een schoonheid. Jammer dat ik nooit met zo'n prachten inprent. Quils meisje is zo knap aan het worden en ook Emily is geen misse. En ik, ja, ik heb nog steeds mijn meisje niet gevonden.

Paul:
"Gaan jullie maar, ik ga even naar het dorp. Ik had Eric beloofd om hem te helpen met zijn auto. Er is iets mis met de schakeling, dacht ik dat hij zij. Straks is zijn school uit, en ik zou hem gaan opwachten." Ik loop richting het dorp, maar stop eerst nog even thuis. Ik stap op mijn motor en vertrek. Wanneer ik uit het reservaat kom, kijk ik meer uit. Ik heb al langer het gevoel dat er vampiers in de buurt zijn. Ik rij naar de school. Daar aangekomen, moet ik nog even wachten. De laatste les is nog bezig.

Eric Dollens:
De rest van de les vliegt voorbij. Na de les loop ik zo snel mogelijk naar mijn kastje. Ik herinner me plots dat ik Paul gevraagd had naar mijn auto te kijken. Elke, Kimberly en Rebecca lopen giechelend achter mij aan. Soms kan ik het zo op mijn zenuwen krijgen van hen. De andere jongens maken er een wedstrijd van om onder het eerst een van hen binnen te draaien. Het zijn de chicks van de school, de drie beste van de cheerleaders. Ik loop gewoon naar mijn kastje en doe dat rustig open. "Hey Eric, het is warm vandaag, he?"
"Ja, ik vraag me af, hebben jullie dit weer besteld?" Kimberly begint te lachen. Zij is de 'baas' van de drie. Ze is blond en beeldschoon, maar dom. Dan komt Luc aanlopen. Hij is mijn beste maat en weet hoe lastig ik die drie soms vind. "Heey meiden", zegt hij en hij slaagt zijn armen over de schouder van Elke en Rebecca. "Al plannen voor vanavond?"
"Momenteel nog niet", zegt Kimberly die zich verleidelijk omdraait naar Luc. Ook Nick en Thom komen erbij staan. "Feestje bij mij thuis?", zegt Thom enthousiast.
"Ik zeg geen neen", antwoord Nick. Rebecca kijkt begerig naar Nick. "Kimberly, laten we meegaan", zegt ze. Typisch. Ze moeten toestemming vragen. "Oke, klinkt tof", antwoord Kimberly. Ze lopen met zen zessen door. Elke kijkt om en vraagt: "Eric, kom jij niet?"
"Neen, ik ga mijn auto eerst laten nakijken."
"Kom daarna, het wordt echt tof."
"Misschien." Met dat antwoord neemt ze genoegen en ze loopt verder.
"Trutten", hoor ik naast me als ze buiten gehoorsafstand zijn.
"Lisa," zeg ik geschrokken. Ik had haar niet eens horen komen.
"Hey, Eric", zegt ze vrolijk.
"Ken jij Paul al?", vraag ik aan haar. Ik heb al een hele tijd een oogje op haar en Luc is de enige die dat weet.
"Neen, maar ik veronderstel dat jij me hem gaan tonen."
"Hij gaat mijn auto herstellen. Zin om mee te gaan? Hij komt uit het reservaat. Misschien kunnen we ook nog eens bij zijn andere vrienden langs gaan. Echt toffe kerels."
"Ja, lijkt me fijn." Ik sluit mijn kastje en loop samen met haar naar buiten. Ik zie uit mijn ooghoek Kimberly vuil naar Lisa kijken en zie dat ook Lisa haar heeft zien kijken.
"Gewoon negeren. Met domme blondines moet je niet beginnen bekvechten, dat is toch zinloos."
"Ben ik blij dat ik geen blondine ben", lacht ze.
"En ook niet dom." Ze bloost een beetje. We lopen naar de poort en ik zie Paul al staan. Ik loop op hem af en begroet hem. "Hey Paul, dit is Lisa."

Mychal Rendell:
Wanneer ik de bel van de school hoor, loop ik samen met Gael terug. Ik kom op het terein, maar merk meteen dat het niet pluis is. Ik zie een jongen staan en ruik bijna meteen dat het geen mens is. "Kom, we gaan terug. We proberen morgen opnieuw."

Gael Backfeeld :
Ik zie de jongen staan en ruik het ook. We rennen het bos weer in.
"We worden dus in het oog gehouden", zeg ik zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptyzo 29 jul - 13:41

Jade:

Ik was echt blij dat ze me zo warm ontvingen. "Ik volg wel," antwoordde ik. En volgde hen door de bossen. We liepen allemaal samen naar een gezellige chalet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Admin
Admin
Dylan


Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 12-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Beveren

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptywo 1 aug - 21:49

Jake: Ik opende de deur van de Clalet als eerste en wanneer ik een snelle blik deed in de kamer zag ik Leah en Seth. Ik hield de deur open voor het nieuwe meisje en zei "Welkom bij de Clearwaters". Toen Embry haar mee wou volgen naar binnen sloeg ik de deur terug dicht en ik lachte. "Jade, dit is Leah en Seth"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://talkingprogress.home-forum.com
Jona

Jona


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 27

The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Emptydo 2 aug - 17:21

Jade:

Leah en Seth waren aan het schaken. "Hallo," zei ik. Ik was blij dat ik niet het enige meisje was. Bij mijn vorige roedel ook niet, maar daar waren de twee anderen (hoe zal ik het vriendelijk uitdrukken?) niet erg op mij gesteld. Ze lieten me links liggen. Bff's, je kent het wel. Ze zullen wel blij zijn dat ik weg ben. Maar ik was blij dat Leah als enig meisje zat, dat sloot de optie van een boezemvriendin die nooit van haar zijde wijkt tenminste al uit.
"Met hoeveel zijn jullie eigelijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wolfpack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolfpack   The Wolfpack Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wolfpack
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmeldingstopic: The Wolfpack

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Talking Progress :: Home :: Archief-
Ga naar: